У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Маркетингова стратегія підприємства
Количество страниц 56
ВУЗ Європейський університет
Год сдачи 2008
Содержание ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………………….3
РОЗДІЛ І СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Поняття маркетингової стратегії підприємства………………………….....5
1.2. Види маркетингових стратегій, їх класифікація………………………...…9
1.3. Стадії розробки маркетингової стратегії…………………………………..12
РОЗДІЛ ІІ МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ НА ВАТ «ВАТУТІНСЬКИЙ РМЗ»
2.1. Організаційно-економічна характеристика ВАТ «Ватутінський РМЗ»16
2.2. Оцінювання стратегічних напрямів діяльності та методики стратегічного планування ВАТ «Ватутінський РМЗ»………………….20
2.3. Аналіз розробки та реалізації маркетингової стратегії ВАТ «Ватутінський РМЗ»……………………………………………………...25
РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ВАТ «ВАТУТІНСЬКИЙ РМЗ»
3.1. Шляхи підвищення ефективності маркетингової стратегії за рахунок виходу на ринки регіонів України……………………………………….30
3.2. Програма формування конкурентної стратегії ВАТ «Ватутінський РМЗ»………………………………………………………………………35
3.3. Економічна доцільність запропонованих заходів ВАТ «Ватутінський РМЗ»…………………………………………………………………….…39
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………..….42
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………..…………….46
ДОДАТКИ

Вступ
Стратегія маркетингу направлена на конкретизацію маркетингової мети досягнути необхідного прибутку за рахунок певного об'єму продажу, і за розробку, прийняття і виконання рішень по використанню ресурсів виробництва, фінансів, кадрів і т.д. Ця стратегія може бути реалізована в комплексі задач, що послідовно вирішуються, кожна з яких моделює певний етап розробки плану, в якому відбивається мета виробника, виражена в показниках кінцевого результату, ресурси і технологічні способи їх використання для досягнення поставленої мети в процесі господарської діяльності підприємства.
Характерні риси маркетингової стратегії підприємства проявляються в тому, що вона є довгостроково-орієнтованою; являє собою засіб реалізації маркетингових цілей підприємства; базується на результатах маркетингового стратегічного аналізу; має певну підпорядкованість в ієрархії стратегій підприємства; визначає ринкове спрямування діяльності підприємства; є складове частиною формування маркетингової стратегії, який має певну логіку, послідовність і циклічність.
Аналіз діяльності підприємств засвідчує, що функціонування підприємства без упровадження маркетингової стратегії, є дуже ризиковим заходом. Підвищення ефективності діяльності підприємства - дійсно основне завдання підприємства, на реалізацію якого впливають стратегії всіх функціональних сфер його діяльності - виробництва, фінансів, маркетингу і т.д. Інформаційною основою роботи є вітчизняні і зарубіжні фундаментальні і практичні дослідження сутності та здійснення фінансового планування на підприємстві, Закони України, Укази президента України, постанови Кабінету Міністрів України, статистичні дані по Україні, матеріали ВАТ «Ватутінський РМЗ» (фінансова звітність, баланс тощо).
Метою курсової роботи є дослідження теоретичних та практичних аспектів маркетингової стратегії на підприємстві.
Досягнення поставленої мети здійснювалось послідовним вирішенням наступних завдань:
- викладення теоретичних основ маркетингової стратегії на підприємстві;
- розглянути види маркетингових стратегій підприємств;
- довести необхідність розробки маркетингової стратегії на підприємстві в сучасних умовах господарювання;
- дослідити стадії розробки маркетингової стратегії;
- спрогнозувати на основі планового балансу і планового звіту про фінансові результати основні фінансово – економічні показники досліджуваного підприємства і провести їх порівняння;
- на основі проведеного аналізу фінансового планування зробити аналіз ефективності фінансового планування на досліджуваному підприємстві;
- запропонувати шляхи щодо досягнення стратегічних цілей;
- розробити програму формування конкурентної стратегії ВАТ «Ватутінський РМЗ».
В процесі досліджень при вирішенні поставлених завдань застосовувалися методи порівняння, систематизації і логічного узагальнення, прийоми економічного аналізу інші методи наукових досліджень. В курсовій роботі було розглянуто маркетингову стратегію підприємства. Розглянуто фінансово-майновий стан підприємства і надано рекомендації по удосконаленні ефективності маркетингової стратегії.











Список литературы Висновки
Маркетингова стратегія на підприємстві складається з двох основних складових комерційного успіху: ефективне просування продукції на ринку і аналіз ринку, що передбачає вивчення вимог ринку до товару; ретельне вивчення економічної кон'юнктури; аналіз ринкової сегментації; дослідження форм і методів, прийнятих в торговій практиці по даному товару, аналіз соціально-психологічних особливостей покупців конкретних товарів і т.д.
Серед найважливіших функцій маркетингу потрібно відмітити такі як:
комплексне вивчення і прогнозування ринку; реальна оцінка фірмою або підприємством своїх виробниче-збутових, експортних і інших можливостей;
розробка довгострокової стратегії маркетингової діяльності підприємства з постановкою її цілей, визначенням ресурсів і механізму практичної реалізації;
планування товарної політики, управління асортиментом товарів в послуг з урахуванням вимог ринку і потенціалу підприємства; формування попиту до стимулювання збуту; управління маркетинговою діяльністю і контроль за нею. Найбільш розповсюдженою головною ціллю маркетингу є одержання максимального прибутку від продажу виробленої продукції протягом заданого періоду шляхом підвищення ефективності виробництва і продуктивності праці, розширення експорту, створення конкурентоспроможних виробів, що максимально задовольняють споживача.
Станом на початок 2007 року сильною стороною ВАТ «Ватутінський РМЗ» залишилася відповідність технологій ринковим ви¬могам (в основному через вдалий вибір постачальника перифе¬рійного обладнання), лояльність споживачів до підприємства (завдяки вже існуючим постійним клієнтам), імідж надійного партнера та високі технологічні та інноваційні навички основного персо¬налу. При цьому основними слабкими сторонами фірми, через які склалося кризове становище, були досить високий рівень стандартизації продукції і погано вивчений ринок та потреби споживачів, а також низький стратегічний рівень фірми.
Протягом 2008 року підприємство відповідно до стратегії ви¬біркового проникнення повинне дотримуватися наступних напрямів діяльності:
1) розробка модифікацій основного виду продукції, а саме: зменшення питомої ваги імпортних комплектуючих у кінцевому продукті та пристосування банкоматів до по¬треб національного споживача за допомогою власних наукових досліджень та розробок;
2) адаптація товарів під специфічні потреби споживачів шляхом впровадження гнучкої системи організації ви¬робництва з метою досягнення стовідсоткового рівня виконання вимог замовників;
3) у третьому кварталі 2008 року налагодити випуск розробле¬них згідно зі стратегією НДПКР в першому півріччі 2008 року споріднених видів продукції (металеві запчастини до компресорів та насосів).
Як показав стратегічний аналіз, існуюча на підприємстві система ціноутворення для подальшої успішної діяльності видалася непридатною, а тому на основі сучасних методів ці¬ноутворення було розроблено та запропоновано для впрова¬дження нову систему ціноутворення, в основу якої лягла змі¬шана методика встановлення ціни.
Аналіз зовнішнього середовища є інструментом, за допомогою якого розробники стратегії контролюють зовнішні щодо підприємств фактори з метою прогнозування появи загроз і можливостей, розробки ситуаційних планів, які дадуть змогу галузі (підприємству) досягти цілей і перетворити потенційні загрози у вигідні можливості.
З метою формування організаційного механізму реалізації системи стратегічних планів треба здійснити такі заходи: щорічно розробляти річну програму коригування завдань розвитку металургійного комплексу, визначати його виробничі показники та заходи щодо будівництва й реконструкції об'єктів галузі; щорічно проводити разом із споживачами металопродукції маркетингові дослідження сучасної та перспективної потреби в металопродукції для визначення обсягів і пріоритетних напрямків зовнішньоекономічної діяльності; вжити заходів щодо підвищення конкурентоспроможності й сертифікації металовиробів. На основі аналізу світового досвіду стратегічного планування розвинутих держав і аналізу еволюції систем та регулювання окремих галузей у країнах із ринковою економікою планування визначено основні напрямки удосконалення систем стратегічного планування галузей промисловості України. З урахуванням їх особливостей наведений вище вибір стратегії розвитку однієї з галузей (металургійної) дає змогу обґрунтувати загальну схему і визначення привабливості стратегічної зони реалізації експортного потенціалу національної економіки України.
Формування й утримання конкурентних переваг охоплює увесь механізм діяльності підприємства, пов΄язаний із створенням, виробництвом та реалізацією продукції. Великого значення набувають організаційні та соціальні фактори діяльності підприємства, а також зростаюча роль нематеріальних ресурсів, включаючи нематеріальні активи й компетенції (навички) у досягненні стратегічного успіху підприємства та забезпеченні конкурентних переваг.
Економія в споживанні матеріальних ресурсів сприяє поліпшенню використання виробничих потужностей і підвищенню суспільної продуктивності праці. Економія матеріальних ресурсів у величезній мірі сприяє зниженню собівартості промислової продукції. Істотно впливаючи на зниження собівартості продукції, економія матеріальних ресурсів надає позитивний вплив і на фінансовий стан підприємства. Економічна ефективність поліпшення використання й економія оборотних фондів досить великі, оскільки вони впливають на всі сторони виробничої і господарської діяльності підприємства.
На кожному підприємстві є резерви економії матеріальних ресурсів. Під резервами варто розуміти виникаючі або виниклі, але ще не використані (повністю або частково) можливості поліпшення використання матеріальних ресурсів. У залежності від характеру заходів основні напрямки реалізації резервів економії ресурсів у промисловості і на виробництві підрозділяються на виробничо-технічні й організаційно-економічні.
До виробничо-технічних напрямків відносяться заходи, зв'язані з якісною підготовкою сировини до його виробничого споживання, удосконалюванням конструкції машин, устаткування і виробів, застосуванням більш економічних видів сировини, палива, упровадженням нової техніки і прогресивної технології, що забезпечують максимально можливе зменшення технологічних відходів і втрат матеріальних ресурсів у процесі виробництва виробів з максимально можливим використанням вторинних матеріальних ресурсів. До основних організаційно-економічних напрямків економії матеріальних ресурсів відносяться: комплекси заходів, зв'язаних з підвищенням наукового рівня нормування і планування матеріалоємності промислової продукції, розробкою і впровадженням технічно обґрунтованих норм і нормативів витрати матеріальних ресурсів; комплекси заходів, зв'язаних із установленням прогресивних пропорцій, що полягають у прискореному розвитку виробництва нових, більш ефективних видів сировини і матеріалів.
Головний напрямок економії матеріальних ресурсів на кожному конкретному підприємстві - збільшення виходу кінцевої продукції з той самою кількості сировини і матеріалів - залежить від технічного оснащення виробництва, рівня майстерності працівників, рівня організації матеріально-технічного забезпечення, кількості норм витрати і запасів матеріальних ресурсів.
Список використаної літератури
1. Конституція України: Прийнята на п’ятій сесії Верховної ради України 28.06.1996 р. – К.: Просвіта, 1996.
2. Господарський кодекс України / Стаття 19 / (від 16.01.2003 р. № 436 - IV) // ВВР. – 2003. – № 18, – № 19-20, – № 21-22, с. 144.
3. Цивільний кодекс України (від 16.01.2003 р. № 435 - IV) // ВВР. – 2003. – № 40-44.
4. Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 "Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 року № 39 зареєстровано в Міністерстві юстиції 15.03.2000 року за № 161/4382.
5. Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 17 "Податок на прибуток", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.12.2000 р. № 353 зареєстровано в Міністерстві юстиції 20.01.2001 р. за № 47/5238.
6. Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 "Витрати", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.1999р. № 318, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 19.01.2000 р. за № 27/4248.
7. Ассзль Г. Маркетинг: принципи и стратегия. - М.: ИНФРА, 2000. - 804 с .
8. Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., АннХ, Маркетинг. - М.: Экономика, 2000. - 702 с.
9. Білик М. Д. Фінансове планування на підприємстві в сучасних умовах - Фінанси України: журнал, 2006 р. № 4.
10. Бочаров В.В. Финансовій анализ. – С.П., 2001.
11. Гаркавенко С.С. Маркетинг - К.: Лібра, 2002. — 382 с
12. Гранатуров В.М., Шевчук О.Б. Ризики підприємницької діяльності: Проблеми анализу. – К.: Зв’язок, 2000.
13. Грачев А.В. Анализ и управление финансовой финансовой устойчивостью предприятия: Учебно – практическое пособие. – М.: Издательство “Финпресс”, 2002.
14. Гриньова В. М., Коюда В. О. Фінанси підприємств: Навч. Посіб. – 2-ге вид., перероб. І доп. – К.: Знання – Прес, 2004.
15. Економіка підприємства: Підручник/за заг.ред. С.Р. Покропивного. Вид. 2-ге перероб. та доп.- К.: КНЕУ, 2000.
16. Економічний аналіз: Навч. посібник / М.А.Белюх, В.З. Бурчевський, М.І. Горбаток; за ред. Акад. НАНУ, проф. М.Г. Чумаченка. – К.: КИЄУ, 2001.
17. Економічна енциклопедія (у трьох томах). То м 2. Відп. редактор С.В.Мочерний. — К.: Видавничий центр "Академія", 2001.- 848 с.
18. Иванов Г.П. Антикризисное управление: от банкротства к финансовому оздоравлению. М. ЮНИТИ 2005.
19. Задорожний І.С., Задорожний В.І. Комбінований метод підвищення ефективності проектування системи управління підприємством.// Пошук.-2002. – № 1 (2).
20. Карлоф Б. Деловая стратегия фирмы . Концепция, содержс- символи. — М : Зкономика, 2001. - 238 с.
21. Котлер Ф., Армстронг Г, Сондерс Дж., Вонг В. Ос новы маркетинга. - К: Вильямс, 2006. - 1055 с.
22. Крамаренко Г. О. Фінансовий аналіз і управління. – К.: Центр навчальної літератури, 2003.
23. Кузьменко Л.В., Кузьмін В.В., Шаповалова В.М. Фінансовий менеджмент. Навч. посіб. – Херсон: Олді – плюс, 2003.
24. Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. - СПб.: Наука, 1996. - 590 с.
25. Мак-Дональд . М. Стратегическое планирование маркетинга. — СПб.: Питер, 2000. - 276 с.
26. Нємцов В.Д., Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент. Київ, 2001.
27. Савчук В. П. Финансовый менеджмент предприятий: прикладные вопросы с анализом деловых ситуаций. – К.: Максимум, 2001.
28. Слав’юк Р.А. Фінанси підприємств: Навч. посіб. Вид. 2–ге доповн. і переробл. – Луцьк, Ред. – вивідд. “Вежа” Вашен. держ. ун–ту ім. Лесі Українки, 2001.
29. Слав’юк Р.А. Фінанси підприємств: Навч. посіб. Вид. 3–тє доповн. і переробл. – К.: ЦНЛ., 2004.
30. Таркуцяк А.О. Фінансовий аналіз та управлінські рішення (на прикладі роботи вищого навчального закладу): Навч. посібник. – К.: Вид.– во Європ. ун–ту, 2001.
31. Таркуцяк А.О. Фінансовий аналіз. – К., 2001.
32. 1.Тєлєтов О. С. Маркетинг у промисловості: Монографія / О.С. Тєлєтов. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 248 с.
33. Фінансовий менеджмент: Навч. посібник /за ред. проф. Кірейцева Г.Г. – К.: ЦНЛ, 2002.
34. Фінансовий менеджмент: Навч. метод. посібник. – К.: Вид.–во Європ. ун–ту, 2002.
35. Хасси Д. С тра тегия и планирование. Путеводитель менеджера. - СПб.: Питер, 2001. - 378 Ізмайлова К.В. Фінансовий аналіз. Навч. Посіб. – Київ: МАУП, 2001.
36. Чечевицина Л.Н., Чуев Т.Н. Анализ финансово – экономической деятельности. – М., 2002.
37. Швайка Л. А. Планування діяльності підприємства Навч. посіб. Львів “Новий світ – 2000”, - 2004.


Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
200





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.