У нас уже
17884
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Оптимізація розподілу прибутку підприємства для його розвитку
Количество страниц
49
ВУЗ
Європейський університет
Год сдачи
2008
Содержание
ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1: Теоретичні основи формування і розподілу прибутку підприємства
1.1. Економічна сутність прибутку, методика його визначення та роль у діяльності підприємства
1.2. Механізм формування і розподілу прибутку підприємства
Розділ 2: Оцінка процесу формування і розподілу прибутку на ВАТ «Уманьхліб»
2.1. Організаційно-економічна характеристика ВАТ «Уманьхліб»
2.2. Аналіз формування і розподіл прибутку ВАТ «Уманьхліб»
2.3. Оцінка прибутковості фінансово – господарської діяльності ВАТ «Уманьхліб»
Розділ 3: Шляхи підвищення ефективності процесу формування і розподілу прибутку на ВАТ «Уманьхліб»
3.1. Резерви нарощування обсягів прибутку ВАТ «Уманьхліб»
3.2. Оптимізація розподілу і використання прибутку виробничих підприємств
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
Вступ
В умовах товарно-грошових відносин основним показником, що характеризує кінцевий результат виробничо-господарської діяльності підприємства, є прибуток. З доходами і прибутком підприємства зв’язане рішення важливих соціальних, економічних, політичних, етичних проблем суспільства як на мікро-, так і на макрорівні. Усе це додає цим господарським поняттям підвищену актуальність і значимість.
В умовах ринкової економіки одержання прибутку є безпосередньою метою виробництва. Прибуток створює визначені гарантії для подальшого існування підприємства, оскільки тільки його накопичення у виді різних резервних фондів допомагає переборювати наслідки ризику, зв’язаного з реалізацією товарів на ринку.
Для підприємства прибуток є показником, що створює стимул для інвестування в ті сфери, де можна домогтися найбільшого приросту вартості. Прибуток, як категорія ринкових відносин виконує наступні функції:
— характеризує економічний ефект, отриманий у результаті діяльності підприємства;
— є основним елементом фінансових ресурсів підприємства;
— є джерелом формування бюджетів різних рівнів.
Визначену роль відіграють і збитки. Вони висвітлюють помилки і прорахунки підприємства в напрямках використання фінансових засобів, організації виробництва та збуту продукції.
Основна мета управління прибутком підприємства — забезпечення зростання його суми і рівня, а також ефективний цього розподіл за напрямками економічного розвитку. Згідно з визначеною метою об’єктом управління виступають як формування прибутку підприємства, так і його розподіл. Визначимо, що проблема ефективності розподілу прибутку підприємств — одна з найбільш дискутованих у сфері фінансового менеджменту в останні роки.
Обсяг виробництва і реалізації продукції залежить від рівня технічної забезпеченості підприємства та інтенсивного використання обладнання, забезпеченості підприємства сировиною та її якість, наявність на підприємстві кваліфікованих кадрів та рівня організації праці. Всі ці фактори вивчаються в процесі аналізу, визначається їх вплив на процес виробництва та результати господарської діяльності підприємства.
На виконання виробничої програми впливає ряд факторів, які поділяють на три групи: пов'язані з організацією праці та використанням робочої сили; з наявністю та використанням засобів праці; з наявністю і використанням предметів праці.
Метою даної роботи є дослідження оптимізації розподілу прибутку підприємства, а також аналіз діяльності ВАТ "Уманьхліб" та розробка шляхів вдосконалення виробничої діяльності підприємства.
Для досягнення цієї мети необхідно розглянути такі завдання:
1) розглянути виробничо-організаційну структуризацію підприємства;
2) проведено аналіз виробничої діяльності підприємства;
З) розглянуто мотиваційний механізм на ВАТ "Уманьхліб";
4) проаналізувати механізм формування витрат та прибутку на ВАТ "Уманьхліб";
5) визначити шляхи підвищення виробничої діяльності ВАТ "Уманьхліб".
Об'єктом дослідження даної роботи є ВАТ "Уманьхліб".
Предметом є аналіз діяльності підприємства на базі ВАТ "Уманьхліб".
Список литературы
ВИСНОВКИ
На закордонних підприємствах розглядаються такі чинники зниження витрат на виробництво продукції, як визначення і дотримання оптимального розміру партії що закуповуються матеріалів, оптимального розміру серії що запускається у виробництво продукції, рішення питання про те, робити самим або закуповувати в інших виробників окремі компоненти або комплектуючих виробів. Тому я пропоную, посилаючись на досвід іноземних підприємств, які ефективно функціонують на ринку, створити спеціальний відділ ВАТ «Уманьхліб», який розробляв планування оптимальних розмірів партій, що закуповуватимуться, виготовляв частини та комплектуючі вироби тощо.
Результати аналізу основних показників діяльності підприємства за 2007 рік свідчать про фінансово-стійке становище підприємства. Це обумовлено, перш за все, моральним застарінням основних засобів, достатнім забезпеченням виробництва власними обіговими коштами, конкурентоспроможністю продукції, заборгованістю підприємства перед постачальниками та бюджетом. Зараз діяльність підприємства орієнтована на розширення зв'язків із зарубіжними партнерами, що дасть змогу за рахунок надходження валютних коштів поліпшити і стабілізувати фінансовий стан підприємства.
Істотний вплив на загальну характеристику майна ВАТ «Уманьхліб» має значне зниження оборотних активів, яке носить негативний характер впливу на діяльність. Зменшення виробітку бараночних виробів сталося з причин зниження купівельної спроможності населення.
До складу системи гнучких пільг увійшли субсидії на хар¬чування; виплата 5-процентної премії від розміру базової місячної зарплатні у випадку відсутності прогулів та запізнень на роботу; оплата транспортних витрат; відшкодування ви гра і на покращення рівня освіти; організація заміських поїздок, святкування днів народження та інших свят; організація можливості відвідання концертних та театральних вистав; стра¬хування від нещасних випадків.
Розрахунки як загальної, так і порівняльної економічної ефективності витрат не повинні обмежуватися показниками, що узагальнюють. Для всебічного обґрунтування й аналізу економічної ефективності витрат, виявлення резервів підвищення їхньої ефективності при прийнятті остаточних рішень варто використовувати додаткові показники, що характеризують окремі сторони одержуваного ефекту: продуктивність праці, фондовіддачу, питомі капітальні вкладення, економія сировини, матеріалів, палива, енергії, зниження витрат виробництва, соціальні результати.
Одним із них є оптимізація обсягів сировини і матеріалів, які закуповують. Також можна застосовувати спеціальні методичні прийоми і формули розрахунку оптимальної кількості закупленої партії матеріалів. Закупівля сировини і матеріалів пов'язана з певними витратами. Їх прийнято поділяти на змінні та постійні. До змінних можна віднести витрати на законсервований, тобто вилучений з обороту, капітал, закупівлю матеріальних цінностей, вантажно-розвантажувальні роботи та інші. До постійних — охорону складських приміщень, їхню амортизацію, доставку матеріальних цінностей (в окремих випадках), ведення переговорів і розміщення замовлення та ін.
Для розв’язання проблем формування і використання фінансових ресурсів підприємств потрібна виважена, довгострокова політика держави щодо розвитку підприємництва та його ролі у піднесенні національної економіки, яка б спиралася на інтереси основних суб’єктів підприємницької діяльності, відповідала потребам основної частини населення і відображала реальний стан у розв’язанні соціально-економічних проблем у країні. Економічно обґрунтоване використання податкових, інвестиційних та цінових механізмів сприятиме виходу з фінансової кризи, надходженню коштів до бюджету, збільшення дохідності підприємств.
Список використаної літератури
1. Конституція України: Прийнята на п’ятій сесії Верховної ради України 28.06.1996 р. – К.: Просвіта, 1996.
2. Господарський кодекс України / Стаття 19 / (від 16.01.2003 р. № 436 - IV) // ВВР. – 2003. – № 18, – № 19-20, – № 21-22, с. 144.
3. Цивільний кодекс України (від 16.01.2003 р. № 435 - IV) // ВВР. – 2003. – № 40-44.
4. Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 "Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 року № 39 зареєстровано в Міністерстві юстиції 15.03.2000 року за № 161/4382.
5. Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 17 "Податок на прибуток", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.12.2000 р. № 353 зареєстровано в Міністерстві юстиції 20.01.2001 р. за № 47/5238.
6. Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 "Витрати", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.1999р. № 318, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 19.01.2000 р. за № 27/4248.
7. Ассзль Г. Маркетинг: принципи и стратегия. - М.: ИНФРА, 2000. - 804 с .
8. Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., АннХ, Маркетинг. - М.: Экономика, 2000. - 702 с.
9. Білик М. Д. Фінансове планування на підприємстві в сучасних умовах - Фінанси України: журнал, 2006 р. № 4.
10. Бочаров В.В. Финансовій анализ. – С.П., 2001.
11. Гаркавенко С.С. Маркетинг - К.: Лібра, 2002. — 382 с
12. Гранатуров В.М., Шевчук О.Б. Ризики підприємницької діяльності: Проблеми анализу. – К.: Зв’язок, 2000.
13. Грачев А.В. Анализ и управление финансовой финансовой устойчивостью предприятия: Учебно – практическое пособие. – М.: Издательство “Финпресс”, 2002.
14. Гриньова В. М., Коюда В. О. Фінанси підприємств: Навч. Посіб. – 2-ге вид., перероб. І доп. – К.: Знання – Прес, 2004.
15. Економіка підприємства: Підручник/за заг.ред. С.Р. Покропивного. Вид. 2-ге перероб. та доп.- К.: КНЕУ, 2000.
16. Економічний аналіз: Навч. посібник / М.А.Белюх, В.З. Бурчевський, М.І. Горбаток; за ред. Акад. НАНУ, проф. М.Г. Чумаченка. – К.: КИЄУ, 2001.
17. Економічна енциклопедія (у трьох томах). То м 2. Відп. редактор С.В.Мочерний. — К.: Видавничий центр "Академія", 2001.- 848 с.
18. Иванов Г.П. Антикризисное управление: от банкротства к финансовому оздоравлению. М. ЮНИТИ 2005.
19. Задорожний І.С., Задорожний В.І. Комбінований метод підвищення ефективності проектування системи управління підприємством.// Пошук.-2002. – № 1 (2).
20. Карлоф Б. Деловая стратегия фирмы . Концепция, содержс- символи. — М : Зкономика, 2001. - 238 с.
21. Котлер Ф., Армстронг Г, Сондерс Дж., Вонг В. Ос новы маркетинга. - К: Вильямс, 2006. - 1055 с.
22. Крамаренко Г. О. Фінансовий аналіз і управління. – К.: Центр навчальної літератури, 2003.
23. Кузьменко Л.В., Кузьмін В.В., Шаповалова В.М. Фінансовий менеджмент. Навч. посіб. – Херсон: Олді – плюс, 2003.
24. Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. - СПб.: Наука, 1996. - 590 с.
25. Мак-Дональд . М. Стратегическое планирование маркетинга. — СПб.: Питер, 2000. - 276 с.
26. Нємцов В.Д., Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент. Київ, 2001.
27. Савчук В. П. Финансовый менеджмент предприятий: прикладные вопросы с анализом деловых ситуаций. – К.: Максимум, 2001.
28. Слав’юк Р.А. Фінанси підприємств: Навч. посіб. Вид. 2–ге доповн. і переробл. – Луцьк, Ред. – вивідд. “Вежа” Вашен. держ. ун–ту ім. Лесі Українки, 2001.
29. Слав’юк Р.А. Фінанси підприємств: Навч. посіб. Вид. 3–тє доповн. і переробл. – К.: ЦНЛ., 2004.
30. Таркуцяк А.О. Фінансовий аналіз та управлінські рішення (на прикладі роботи вищого навчального закладу): Навч. посібник. – К.: Вид.– во Європ. ун–ту, 2001.
31. Таркуцяк А.О. Фінансовий аналіз. – К., 2001.
32. 1.Тєлєтов О. С. Маркетинг у промисловості: Монографія / О.С. Тєлєтов. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 248 с.
33. Фінансовий менеджмент: Навч. посібник /за ред. проф. Кірейцева Г.Г. – К.: ЦНЛ, 2002.
34. Фінансовий менеджмент: Навч. метод. посібник. – К.: Вид.–во Європ. ун–ту, 2002.
35. Хасси Д. С тра тегия и планирование. Путеводитель менеджера. - СПб.: Питер, 2001. - 378 Ізмайлова К.В. Фінансовий аналіз. Навч. Посіб. – Київ: МАУП, 2001.
36. Чечевицина Л.Н., Чуев Т.Н. Анализ финансово – экономической деятельности. – М., 2002.
37. Швайка Л. А. Планування діяльності підприємства Навч. посіб. Львів “Новий світ – 2000”, - 2004.
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
200
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
11.10.24
Сучасний документальний театр: новий тип сценічної репрезентації
11.10.24
Вербатім–наративи в контексті сучасної «Нової драми» і документального театру
11.10.24
«Нова драма» в умовах відновлення документалізму в театральній постдраматичній культурі нестабільного типу
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.