У нас уже
17884
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
ЗВІТ ПРО ВИРОБНИЧУ ПРАКТИКУ у фінансовому управлінні Черкаської районної державної адміністрації
Количество страниц
101
ВУЗ
Європейський університет
Год сдачи
2009
Содержание
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І Структура та організація фінансового управління 6
РОЗДІЛ ІІ Фінансові взаємовідносини та управління фінансовими ресурсами управління 12
РОЗДІЛ ІІІ Організація прогнозування, планування у фінансовому управлінні. Особливості бюджетного процесу Черкаського району 20
РОЗДІЛ ІV Формування доходів бюджету Черкаського району 29
РОЗДІЛ V Розподіл доходів бюджету Черкаського району 36
РОЗДІЛ VІ Здійснення видатків бюджету Черкаського району 55
РОЗДІЛ VІІ Ведення бухгалтерського обліку у системі фінансового управління 71
РОЗДІЛ VІІІ Звітність про виконання районних бюджетів 78
РОЗДІЛ ІХ Система фінансового контролю у фінансовому управлінні 89
ВИСНОВОК 96
ДОДАТКИ
ВСТУП
Фінансове управління Черкаської районної державної адміністрації знаходиться за в м. Черкаси по вул. Енгельса 153, є підзвітним та підконтрольним голові райдержадміністрації, Головному фінансовому управлінню облдержадміністрації.
Фінансове управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади головою держадміністрації за погодженням з начальником Головного фінансового управління обласної державної адміністрації. Начальник управління має заступників, які за його поданням призначаються на посаду і звільняються з посади головою районної держадміністрації.
Основними завданнями фінансового управління є: забезпечення реалізації державної бюджетної політики на території району; складання розрахунків до проекту районного бюджету та подання його на розгляд райдержадміністрації; підготовка пропозицій щодо фінансового забезпечення заходів соціально-економічного розвитку району; розроблення пропозицій з удосконаленням методів фінансового і бюджетного планування та фінансування витрат; здійснення контролю за дотриманням підприємствами, установами та організаціями законодавства щодо використання ними бюджетних коштів та коштів цільових фондів; здійснення загальної організації та управління виконання районного бюджету, координація діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету.
Фінансове управління утримується за рахунок коштів державного бюджету. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників управління у межах виділених асигнувань затверджує голова районної держадміністрації.
В управлінні Державного казначейства в Черкаському районі відкрито реєстраційний рахунок. Казначейство здійснює касове обслуговування відповідно до вимог законодавства України, в тому числі нормативно-правових актів Державного казначейства України і НБУ. До отримання Казначейством повідомлення про взяття рахунку на облік органами державної податкової служби операції за цим рахунком здійснюються лише із зарахування коштів.
В основу розрахунків прогнозних показників доходів районного бюджету покладено прогнозні показники економічного і соціального розвитку держави і району у 2008 році. В структурі доходів загального фонду районного бюджету найбільш вагомим джерелом доходів залишатиметься податок з доходів фізичних осіб. Видатки загального фонду районного бюджету спрогнозовані на базі прогнозних показників доходної частини бюджету з дотриманням принципу пропорційності планування призначень на здійснення видаткових повноважень збалансованості районного бюджету.
До зведення бюджету Черкаського району на 2008 рік включено 24 бюджети, із них: 1- районний, 1- селищний та 22 – сільських. Загальний фонд бюджету району на 2008 рік сформували 13 видів податків та зборів, з них: податок з доходів фізичних осіб, податок на прибуток підприємств і організацій, що належать до комунальної власності, плата за користування надрами місцевого значення, плата за землю, податок на промисел, плата за державну реєстрацію суб’єктів підприємницької діяльності, плата за торговий патент на деякі види підприємницької діяльності, місцеві податки і збори, фіксований сільськогосподарський податок, єдиний податок для суб’єктів малого підприємництва, частина прибутку господарських організацій, що вилучається до бюджету, адміністративні штрафи та інші санкції, державне мито.
Оплата рахунків проводиться у разі подання до органу Державного казначейства плану використання бюджетних коштів, в якому надано розшифровку щодо складу видатків на виконання програми. Обсяг бюджетних зобов’язань повинен забезпечити зменшення рівня заборгованості за бюджетними зобов’язаннями минулих періодів та недопущення виникнення заборгованості за бюджетними зобов’язаннями у поточному році. Розрахунки з виконавцями місцевих програм необхідно проводити шляхом оплати рахунків згідно активів виконаних робіт. Дохідна частина загального фонду управління значно збільшилась за рахунок асигнувань із державного бюджету, також збільшився і спеціальний фонд фінансового управління, що свідчить про значне покращення фінансової діяльності.
Система фінансового контролю на місцеву рівні повинна мати постійний характер. Побудувати ефективну систему фінансового контролю в Україні, яка б забезпечувала стабільний стан фінансово-бюджетної дисципліни в регіонах можливо лише при наявності ефективно функціонуючої системи внутрішнього контролю в органах місцевої влади на всіх рівнях (області, міста, села тощо), тобто системи муніципального фінансового контролю. З цією метою необхідно розробити та схвалити на законодавчому рівні оновлену сучасну модель системи фінансового контролю в Україні.
Список литературы
ВИСНОВОК
Фінансове управління Черкаської районної державної адміністрації забезпечує реалізацію бюджетної політики Черкаського району, розробляє і доводить до головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів; визначає порядок та терміни розроблення бюджетних запитів головними розпорядниками бюджетних коштів; проводить на будь-якому етапі складання і розгляду проекту районного бюджету, аналіз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником бюджетних коштів, щодо його відповідності меті, пріоритетності а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів; приймає рішення про включення бюджетного запиту до пропозиції проекту районного бюджету перед поданням його на розгляд райдержадміністрації; організовує роботу пов’язану із складанням проекту районного бюджету за дорученням керівництва райдержадміністрації визначає порядок і терміни подання структурними підрозділами райдержадміністрації, виконавчими органами сільських (селищної) рад матеріалів для підготовки проекту районного бюджету; складає проект районного бюджету; готує пропозиції щодо коштів, що передаються для розподілу між відповідними місцевими бюджетами та подає їх на розгляд керівництву райдержадміністрації; забезпечує протягом бюджетного періоду відповідність розпису районного бюджету встановленим бюджетним призначенням; здійснює у процесі виконання районного бюджету за доходами прогнозування та проводить аналіз доходів; організовує виконання районного бюджету. Разом із іншими
структурними підрозділами районної держадміністрації, виконавчими
органами сільських (селищної) рад, органами державної податкової служби, відділенням Державного казначейства в районі забезпечує надходження доходів до районного бюджету та вживає заходів до ефективного витрачання бюджетних коштів; складає розпис доходів і видатків районного бюджету, забезпечує фінансування заходів, передбачених районним бюджетом, у встановленому порядку готує пропозиції щодо внесення змін до розпису у межах річних бюджетних призначень та здійснює у встановленому порядку взаємні розрахунки районного бюджету з обласним бюджетом і бюджетами нижчого рівня; здійснює в установленому порядку організацію та управління
виконанням районного бюджету, координує в межах своєї компетенції
діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання районного
бюджету та здійснює контроль за дотриманням бюджетного законодавства; проводить моніторинг змін, що вносяться до районного бюджету; розглядає баланси, звіти про виконання місцевих бюджетів та інші фінансові звіти, подані відділенням Державного казначейства в районі; проводить разом з органами державної податкової служби аналіз стану надходження доходів до районного бюджету, готує пропозиції про доцільність запровадження на території району місцевих податків, зборів, а також пільг; проводить на базі статистичної і фінансової звітності і прогнозних розрахунків аналіз економічного і фінансового стану підприємств, установ і організацій, розташованих на території району, тенденцій і динаміки розвитку різних форм власності, готує пропозиції щодо визначення додаткових джерел фінансових ресурсів; здійснює фінансування підприємств, установ та організацій, переданих у встановленому законом порядку в управління районній держадміністрації, а також заходів, пов'язаних з розвитком житлово-комунального господарства, благоустроєм, дорожнім будівництвом, охороною довкілля та громадського порядку, інших заходів, передбачених законодавством; перевіряє правильність складання і затвердження кошторисів та планів використання коштів установами і організаціями, які фінансуються з районного бюджету; бере участь у розробленні пропозицій з удосконалення структури райдержадміністрації, готує пропозиції щодо визначення чисельності працівників, фонду оплати їх праці, витрат на утримання
райдержадміністрації та здійснює контроль за витрачанням цих коштів; розглядає у межах своєї компетенції звернення громадян підприємств, установ і організацій; забезпечує створення належних виробничих та соціально-побутових умов для працівників управління; готує і подає районній раді офіційні висновки про перевиконання чи недовиконання дохідної частини загального фонду районного бюджету для прийняття рішення про внесення змін до бюджету.
З метою приведення фінансової звітності фінансового управління ЧРДА у відповідність до вимог нормативних документів, забезпечення своєчасного і якісного складання фінансової звітності у 2008 році розпорядникам і одержувачам бюджетних коштів необхідно:
- проаналізувати причини виникнення простроченої дебіторської та
кредиторської заборгованості та провести роботу щодо погашення цієї
заборгованості;
- не допускати прийняття не бюджетних зобов'язань;
- неухильно дотримуватись норм бюджетного законодавства при проведенні
авансових платежів та прийнятті підтвердних документів щодо отримання
товарів, робіт, послуг;
- привести у відповідність кредиторську заборгованість по програмах,
виконання яких завершено у минулих бюджетних періодах, згідно Закону
України про Державний бюджет України, на відповідний рік.
Органам влади необхідно здійснити низку системних заходів, які б дозволили стабілізувати діяльність фінансового управління на місцевому рівні. Зокрема:
1. Розробити та прийняти закон про фінансовий контроль та кодекс етики аудиторів.
2. Підготувати зміни до Бюджетного кодексу України та Кодексу України про адміністративні правопорушення.
3. Створити внутрішній державний аудит в органах місцевої виконавчої влади, при цьому, розмежувати функції інспектування (ревізії) та аудиту.
4. Вжити відповідних заходів щодо впровадження системи муніципального фінансового контролю та аудиту на регіональному та місцевому рівні.
5. Посилити відповідальність керівників на всіх рівнях управління та чітко встановити її межі в законодавстві.
6. Запровадити оцінку ризиків при проведенні державних аудитів і фінансового управління та прозорий механізм планування проведення контрольних заходів.
7. Створити умови на місцевому рівні з підготовки та перепідготовки кадрів відповідно до нових кваліфікаційних вимог та методик. Запровадити у відповідних навчальних закладах курс з підготовки державних аудиторів.
8. Розробити єдину форму та порядок звітності у сфері державного фінансового контролю та аудиту для місцевих органів виконавчої влади.
9. Звіт про стан фінансово-бюджетної дисципліни на місцевому рівні включити до звіту про виконання відповідного бюджету.
10. Створити єдину інформаційну базу у сфері державного фінансового контролю з можливістю використання її на місцевому рівні.
Крім того, з метою забезпечення збалансованості відповідних місцевих бюджетів, фінансування видатків за захищеними статтями бюджету, недопущення утворення заборгованості з виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ та зростання кредиторської заборгованості місцевим органам влади необхідно:
1. Затвердити розпорядженням відповідної місцевої державної
адміністрації чи виконавчого органу відповідних рад комплекс заходів щодо
економії бюджетних коштів;
2. Забезпечити спрямування вільних залишків бюджетних коштів та
надходжень від розміщення коштів на депозитах у першочерговому порядку
на оплату праці, комунальних послуг та енергоносіїв, крім випадків, коли
фінансування інших заходів передбачене рішенням Верховної Ради
Автономної Республіки Крим, обласної, міської, районної, сільської,
селищної рад у разі відсутності заборгованості за захищеними статтями
видатків;
3. Активізувати претензійно-позовну роботу з ліквідації заборгованості зі сплати податків та зборів;
4. Переглянути рішення місцевих органів влади в частині доцільності надання пільг зі сплати податків та зборів;
5. Активізувати роботу з платниками податків із викриття схем ухлення від сплати платежів до бюджету.
При складанні тимчасового розпису спеціального фонду бюджету слід враховувати, що платежі за рахунок спеціального фонду здійснюються в межах коштів, що надійшли до цього фонду на відповідну мету. Крім того, видатки спеціального фонду бюджету мають постійне бюджетне призначення, яке дає право провадити їх виключно в межах і за рахунок відповідних надходжень до спеціального фонду згідно з законодавством, якщо законом про Державний бюджет України (рішення про місцевий бюджет) не встановлено інше. Тому, з метою виконання статей 26 та 44 Закону України "Про державний бюджет України на 2009 рік" щодо забезпечення в повному обсязі потреби бюджетних установ в асигнуваннях на проведення розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, необхідно при плануванні місцевих бюджетів залишити нерозподілений резерв коштів, або врахувати направлення вільних залишків бюджетних коштів та надпланових надходжень доходів бюджету на зазначені цілі.
У процесі виконання районного бюджету за обґрунтованим поїданням головного розпорядника коштів необхідно дозволити фінансовому управлінню райдержадміністрації здійснювати перерозподіл видатків за тимчасовою функціональною класифікацією видатків в розрізі економічної класифікації в межах загального обсягу його бюджетних призначень окремо по загальному та спеціальному фондах. Перерозподіл бюджетних призначень за тимчасовою функціональною класифікацією видатків у межах загального обсягу головного розпорядника коштів районного бюджету, збільшення бюджетних призначень на видатки розвитку за рахунок зменшення бюджетних призначень на видатки споживання та навпаки по загальному та спеціальному фондах здійснюються лише за погодженням з постійною комісією районної ради з питань бюджету та фінансів, з послідуючим затвердженням на сесії районної ради.
З метою покращення організації роботи та забезпечення надходження податку з доходів фізичних осіб ДПІ в Черкаському районі разом з органами місцевого самоврядування, прокуратури та іншими контролюючими органами налагоджена взаємодія та співпраця щодо постійного обміну інформацією про наявність у суб’єктів господарювання найманих працівників, які отримують «тіньові» доходи або ведуть подвійну бухгалтерію.
Органами місцевого самоврядування району запроваджено надходження чотирьох видів місцевих податків і зборів: податок з реклами комунальний податок, збір за видачу дозволу на розміщення об’єктів торгівлі та сфери послуг та ринковий збір. Розмір податку з реклами становить 0,1 відсотка вартості послуг за розміщення одноразової реклами та 0,5 відсотка за розміщення реклами на тривалий час, середній розмір комунального податку по району становить 1,70 грн. на одну особу (10 відсотків річного фонду оплати праці, обчисленого, виходячи з розміру неоподаткованого мінімуму доходів громадян та середньооблікової чисельності штатних працівників), а річна сума збору за видачу дозволу на розміщення об’єктів торгівлі та сфери послуг – 340,0 грн. В 2008 році до загального фонду бюджету району надійшло 244,0 тис.грн. місцевих податків і зборів, що на 6,5 тис.грн. більше ніж у 2007 році.
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
200
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
11.10.24
Сучасний документальний театр: новий тип сценічної репрезентації
11.10.24
Вербатім–наративи в контексті сучасної «Нової драми» і документального театру
11.10.24
«Нова драма» в умовах відновлення документалізму в театральній постдраматичній культурі нестабільного типу
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.