У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Корпоративна культура сутність, функції, складові на підприємстві (в організації)».
Количество страниц 33
ВУЗ ДонГУУ
Год сдачи 2010
Содержание Зміст
Вступ
I.Корпоративна культура підприємства
1.1.Сутність поняття корпоративна культура
1.2.Структура корпоративної культури на підприємстві(в організації)
1.3.Типологія корпоративної культури та її функції
Висновки до І розділу
II.Формування корпоративної культури та її складові на підприємстві.
2.1.Механізм формування корпоративної культури.
2.2.Корпоративна культура на прикладі компанії Хенкель
2.3. Рекомендації щодо формування, розвитку й ефективного функціонування корпоративної культури на підприємстві (в організації )
Висновки до II розділу
Загальні висновки
Список використаної літератури

Вступ

Сьогодні у контексті проблем формування ефективної системи управління конкурентоспроможністю підприємства винятково важливо домогтися, щоб трудовий колектив усвідомив і сприйняв невідкладну потребу фундаментальних змін у системі внутрішньофірмового менедж-менту. У сучасних умовах повинна бути досягнута “критична маса” розу-міючих ринкові відносини працівників на ключових посадах і у вирішаль-них ланках системи корпоративного управління, що вміють грамотно і професійно працювати на ринку споживача. Досягти цього можна лише у тому випадку, якщо в основу внутрішньофірмового управління як пріори-тетні будуть поставлені і вирішені єдиним комплексним блоком такі ключові задачі: розроблено і закладено основу високої корпоративної культури трудового колективу підприємства, створено і впроваджено ефективну систему стимулювання інтересів підприємства та його персоналу.
Таким чином, у сучасному світі, коли практично кожне підприємство стає підприємством обслуговування, усе більшою мірою на перше місце серед факторів конкурентноздатності виходить корпоративна культура.
Теоретичною основою дослідження є наукові праці вітчизняних та іноземних науковців, що досліджують питання корпоративної культури, матеріали періодичних видань, статистичні матеріали Державного комітету статистики України, національні законодавчі та нормативно-правові акти .
Проблемам формування, оцінювання та розвитку корпоративної культури значна увага приділена у працях вітчизняних та зарубіжних науков-ців, таких як, Виханский О. С., Наумов А. І., Хаєт Г.Л.,Мескон М. Х ,Дугина О. Кицак Т. Г. , Cтеклова О.Е. та інші. У дослідженнях цих авторів розкрито сутність корпоративної культури, підходи до оцінювання (з позиції типології), фактори впливу на корпоративну культуру (їх особливості), досліджено окремі складові корпоративної культури тощо.
Однак, незважаючи на значну кількість публікацій як в теорії, так і в практиці господарювання, немає однозначного трактувавання поняття „корпоративна культура”, не виокремлено її принципи. Існує потреба у більш детальному вивченні та здійсненні оцінювання економічної ефективності корпоративної культури. Все це зумовлює необхідність наукового вирішення описаних проблем та доводить актуальність і вагомість обраної теми курсового дослідження: «Корпоративна культура: сутність, функції, складові на підприємстві (в організації)».
Об’єктом дослідження є корпоративна культура як фактор успішної діяльності підприємства (організації).
Предмет дослідження - загальні закономірності, принципи формування, функціонування та розвитку корпоративної культури.
Метою курсової роботи є теоретичне обґрунтування та інформаційне дослідження корпоративної культури.
Для досягнення мети у роботі були поставлені такі завдання:
1) уточнити сутність поняття корпоративної культури;
2) проаналізувати структуру корпоративної культури на підприємстві (в організації);
3) систематизувати та уточнити типи корпоративної культури підприємств;
4) визначити основні функції корпоративної культури;
5) розглянути механізм формування корпоративної культури;
6) проаналізувати структуру корпоративної культури конкретного підприємства;
7) розробити рекомендації керівникам щодо формування, розвитку й ефективного функціонування корпоративної культури на підприємстві (в організації ).
Для реалізації визначених завдань було використано такі методи дослідження: індукції, систематизації та узагальнення, статистичного та порівняльного аналізу; економіко-математичного моделювання; системного підходу.
Теоретичне значення одержаних результатів дослідження полягає у тому,що:
1) уточнено сутність поняття “корпоративна культура“ ; проаналізувати її основні атрибути та елементи ;
2) проаналізовано структуру корпоративної культури на підприємстві (в організації);
3) систематизовано типи корпоративної культури підприємств;
4) визначено основні функції корпоративної культури
5) розглянуто механізм формування корпоративної культури та проаналі-зовано структуру корпоративної культури конкретного підприємства;
Практичне значення одержаних результатів дослідження полягає в розробці рекомендації керівникам щодо формування, розвитку й ефективного функціонування корпоративної культури на підприємстві (в організації ).





Список литературы Список використаної літератури
1. Виханский О.С.Менеджмент/ О.С. Виханский, А.И. Наумов: Учебник. - М.: Гардарики, 2000. - 480 с.

2. Дугина О. Корпоративная культура и организационные изменения/О.Дугина // Кадровый вестник. − 2000. − № 12. − С. 35 − 38.

3. Институт корпоративной культуры [Електронний ресурс] /Л.В. Плеха-новский// Теория и практика-Режим доступа к ресурсу:
http://www.corpculture.ru/category/teoriya-i-praktika/tipologiikorporativnykhkulturskoro?page=1

4. Кицак Т. Г. Формування корпоративної культури в процесі розвитку соціально-трудових відносин на підприємстві. : дис... канд. наук: 08.00.04 - 2009.-240 с.

5. Колєсніков Г.А. Концепція сучасної організаційної культури управління виробничих підприємств/ Григорій Абрамович Колесніков.- Луцьк: ВІЕМ,2007.-214с.

6. Мескон М. Х. Основы менеджмента / М.Х. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедоури; [пер. с англ. С.Мухин] – М.: Издательство «Дело», 1992. - 702 с.

7. Радугин А.А. Введение в менеджмент: социология организаций и управление. / А.А.Радугин, К.А. Радугин— Воронеж: Гос. арх.: Строит. акад: Высш. шк. предприним., 1995. — 194 с.

8. Сащенкова Н.А. "Организационная культура и ее влияние на эффективность организации"/ Н.А. Сащенкова// Корпоративный вестник.-2000-№14- с.50-51.

9. Cтеклова О.Е. Организационная культура [Електронний ресурс]/ О.Е. Стеклова-Ульяновск: Ульян.гос.техн.ун-т, 2007.-127 с.
Систем.требования: PC не ниже класса Pentium I;32 M b RAM ; свободное место на HDD 16 M b; Windows 95/98;Adobe Acrobat Reader;мышь

10. Хает Г.Л. Корпоративная культура/Григорій Львович Хаєт: Учебное пособие.-Киев: Центр учебной литературы,2003.-403.с

11. Хает Г.Л. Корпоративная культура и ценности человека. / Г.Л.Хает , О.А. Медведева — Краматорск: ДГМА, 2001. — 267 с.

12. http://www.henkel.ua/about-henkel/corporate-culture-194.htm


Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
250





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.