У нас уже
17884
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Маркетингове дослідження прийняття рішення про купівлю
Количество страниц
27
ВУЗ
ДонГУУ
Год сдачи
2010
Содержание
ЗМІСТ
ВСТУП
1.Теоретичні основи маркетингового дослідження щодо прийняття рішення про купівлю продукції 5
1.1.Моделі поведінки покупців. Чинники, що визначають поведінку споживачів 5
1.2.Маркетингові дослідження як метод вивчення споживчих потреб 10
2.Маркетингові дослідження прийняття рішення про купівлю напоїв Кока-Кола на ринку України 17
2.1. План маркетингового дослідження прийняття рішення про закупівлю напоїв Кока-Кола 17
2.2. Фактори впливу компанії Кока-кола на прийняття рішення спожи-вача про купівлю 19
2.3.Практичні рекомендації щодо ефективного використання набутих результатів дослідження 23
Висновки 26
Література 27
Додатки
ВСТУП
В Україні, як і в усьому світі маркетингова діяльність стала невід’ємною частиною діяльності багатьох підприємств. Товаровиробники, постачальники послуг, торгівельні та посередницькі фірми відкривають відділи маркетингу для забезпечення всебічної інформованості про ситуацію на відповідному ринку. Тому своєчасне якісно проведене маркетингове дослідження повинно бути ефективним інструментом отримання систематизованої інформації про зміни споживчого попиту та смаків споживачів, можливостей впливу на ринок тощо. Таким чином, вивчення ринку за допомогою маркетингового дослідження сьогодні стає основою прийняття ефективного рішення на підприємстві.
На сучасному етапі розвитку національної економіки в умовах щодо сформованих економічних зв'язків і конкурентного середовища стає актуальним не тільки загальне удосконалювання існуючих методів організації впливу на споживача при його рішенні про купівлю, але і впровадження нових методик просування товару.
Для виробника зараз важлива сучасна грамотно спроектована технологія каналу просування товару до кінцевого споживача, що знижує витрати, розширює можливості в наданні додаткових послуг і в остаточному підсумку підвищує фінансовий результат, що дозволяє вигравати в конкурентній боротьбі за споживача.
Для вивчення методів впливу на споживача при прийнятті рішення про розглянемо діяльність лідера світової економіки - компанії Кока-Кола.
Метою курсової роботи є дослідження процесу впливу підприємства на прийняття рішення про закупівлю споживачем. Для цього необхідно вирішити такі задачі:
1) проаналізувати моделі поведінки покупців, визначити чинники, що визначають поведінку споживачів;
2) визначити сутність поняття “маркетингове дослідження”, проана-лізувати значення маркетингового дослідження як методу вивчення споживчих потреб;
3) розробити план маркетингового дослідження прийняття рішення про закупівлю на ринку прохолодних напоїв України;
4) визначити систему впливу компанії Кока-кола на прийняття рішення про закупівлю;
5) розробити практичні рекомендації щодо ефективного використання результатів маркетингового дослідження.
Об’єктом дослідження є лідер світової економіки - компанія Кока-кола.
Предмет курсової роботи-особливості поведінки споживача та фактори що спонукають приймати його рішення про купівлю товару.
При написанні курсової роботи використовували наступні методи дослідження: опит, спостереження, інтерв’ю, також методи обробки інформації (статистичні, комп’ютерні).
Практичне значення роботи полягає в розробці рекомендації щодо ефективного використання результатів маркетингового дослідження.
Список литературы
Література
1. Войчак А.В., Федорченко А.В..Маркетінгові дослідження : Підручник / За наук. Ред .. А. Ст Войчака. – К.: КНЕУ, 2007. – 408 с.
2. Ілляшенко С.М., Баскакова М.Ю. Маркетингові дослідження: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Сумський держ. ун-т. — К. : Центр навчальної літератури, 2006. — 192с.
3. Косенков С.І. Маркетингові дослідження: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.. — К. : Видавничий дім "Скарби", 2004. — 464с.
4. Ф. Котлер. Основы маркетинга: Пер. с англ./Общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Пеньковой. – М.: Прогресс, 1993. – 736 с.
5. Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент: Навч. посібник. — 2-ге вид., доп. — К.: КНЕУ, 2003. — 440 с.
6. Павленко А. Ф., Войчак А. В. П. Маркетинг: Підручник. — К.: КНЕУ, 2003. — 246 с.
7. Полторак В.А. Маркетингові дослідження. Навчальний посібник. Київ: ЦУЛ, 2003, 387 с.
8. http://www.coca-cola.ua
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
250
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
11.10.24
Сучасний документальний театр: новий тип сценічної репрезентації
11.10.24
Вербатім–наративи в контексті сучасної «Нової драми» і документального театру
11.10.24
«Нова драма» в умовах відновлення документалізму в театральній постдраматичній культурі нестабільного типу
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.