У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Аналіз фінансової стійкості, ліквідності та напрями зростання ЗАТ «Ерлан»
Количество страниц 80
ВУЗ Киевский Институт Бизнеса и Технологий
Год сдачи 2011
Бесплатно скачать 22078.doc 
Содержание ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ ФІНАНСОВОЇ СТІЙКОСТІ ТА ЛІКВІДНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність та значення фінансової стійкості 5
1.2. Кількісна оцінка фінансової стійкості підприємства 6
1.3. Аналіз ліквідності підприємства 15
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВОЇ СТІЙКОСТІ ТА ЛІКВІДНОСТІ НА ЗАТ «ЕРЛАН» 23
2.1. Загальна характеристика ЗАТ «Ерлан» 23
2.2. Аналіз фінансового стану підприємства ЗАТ «Ерлан» 26
2.3. Аналіз ліквідності та фінансової стійкості ЗАТ «Ерлан» 31
2.4. Аналіз рентабельності ЗАТ «Ерлан» 38
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ЗРОСТАННЯ ФІНАНСОВОЇ СТІЙКОСТІ ТА ЛІКВІДНОСТІ ЗАТ «ЕРЛАН 41
3.1. Основні фактори зростання фінансової стійкості та ліквідності ЗАТ «Ерлан» 41
3.2. Резерви збільшення прибутку та активізація діяльності підприємства 44
ВИСНОВКИ 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 52
ДОДАТКИ 55



ВСТУП

Актуальність теми: Трансформація ринкової економіки України вимагає від підприємств підвищення ефективності виробництва, конкурентноздатності продукції і послуг на основі введення досягнень науково-технічного прогресу, ефективних форм господарювання і управління виробництвом, активізації підприємництва тощо. В умовах ринкової економіки від рентабельної роботи залежить життєздатність підприємства, його можливості забезпечувати інтереси інвесторів, конкурувати з іншими підприємствами.
На сучасному етапі ефективність діяльності підприємств характеризується відносною дохідністю чи прибутковістю, яка визначається показником рентабельності – тобто співвідношенням прибутку з понесеними витратами. Фінансовий стан підприємства треба систематично й усебічно оцінювати з використанням різних методів, прийомів та методик аналізу. Неефективність використання фінансових ресурсів призводить до низької платоспроможності підприємства і, як наслідок, до зниження рентабельності підприємства.
Рентабельна робота підприємства визначається, насамперед, прибутком, який воно отримує, а показники рентабельності характеризують відносну дохідність підприємства. Економічний аналіз рівня рентабельності та причини її зміни мають важливе значення для виявлення резервів підвищення ефективності роботи підприємства.
В сучасних умовах господарювання показник фінансової стійкості та ліквідності особливо актуальні для великих підприємств, переважно виробничого характеру. Проблема полягає в тому, що ресурси підприємства обмеженні, а отже, виникає питання, як понісши найменші витрати, отримати найбільший прибуток.
Стан вивчення проблеми. Різні аспекти проблеми підвищення рентабельності підприємств були і є предметом досліджень таких відомих вітчизняних науковців та практиків, як Андрійчука В., Баліцької В., Зятковського І.В., Ізмайлової К.В., Коробова М.Я., Мец В., Москаленко О.В., Поповича П.Я., Савчука В.П. та ін.
Методологічною основою проведеного дослідження є роботи таких провідних вітчизняних вчених - економістів як Короткевич О.В., Тітов М.В., Шарова А., Мазаракі А.А. та інших. Вивчення їх дало можливість узагальнити теоретичні та методичні основи резервів підвищення ефективності господарсько - фінансової діяльності в сучасних умовах.
Мета і задачі дослідження. Метою роботи є теоретичні та практичні аспекти аналізу рентабельності підприємства. Для досягнення поставленої мети були сформульовані та вирішені такі задачі:
- визначити сутність фінансової стійкості;
- розглянути методику розрахунків показників фінансової стійкості;
- дослідити аналіз показників ліквідності;
- навести загальну характеристику підприємства;
- виконати аналіз фінансового стану ЗАТ «Ерлан»;
- виконати аналіз фінансової стійкості та ліквідності підприємства;
- визначити резерви рентабельності підприємства.
Об'єкт дослідження – ЗАТ «Ерлан» (м. Дніпропетровськ).
Предмет дослідження – теоретичні та методичні засади аналізу фінансової стійкості та ліквідності підприємства.
Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою дипломної роботи є фундаментальні положення загальної економічної теорії, дослідження вітчизняних й зарубіжних вчених з питань підвищення ефективності формування й реалізації планування на підприємстві.
В роботі також використовувались наукові положення та сучасні здобутки економічного та фінансового аналізу.
Для досягнення поставленої мети застосовувалися такі методи: економіко-статистичний; аналітичний та логічний; моделювання.
Список литературы ВИСНОВКИ

Загальні висновки, одержані в результаті дослідження, такі:
Фінансова стійкість — це такий стан фінансових ресурсів підприємства, за якого раціональне розпорядження ними є гарантією наявності власних коштів, стабільної прибутковості та забезпечення процесу розширеного відтворення. Фінансова стійкість — один із головних чинників, що впливає на досягнення підприємством фінансової рівноваги та фінансової стабільності.
Ліквідність — це спроможність будь-якого з активів трансформуватися в гроші (кошти), а рівень ліквідності визначається тривалістю періоду, протягом якого цю трансформацію можна здійснити. Що коротший цей період, то вищою є ліквідність.
Фінансовий стан підприємства ЗАТ «Ерлан» оцінюється з метою виявлення тенденцій щодо динаміки основних показників ефективності управління фінансовими ресурсами підприємства .
Баланс підприємства ЗАТ «Ерлан» малоліквідний, оскільки не всі з визначених умов виконуються, а саме – перша і найголовніша, це указує на те, що фактична ліквідність балансу відрізняється від абсолютної.
Пiдприємство ЗАТ «Ерлан» в 2009 р. перебуває в незадовiльному фiнансовому станi, що характеризувався неефективним розмiщенням ресурсiв i неефективним їхнiм використанням, незадовiльною платоспроможнiстю пiдприємства, наявнiстю простроченої кредиторскої заборгованостi, недостатньою фiнансовою стабiльнiстю у зв’язку з несприятливими тенденцiями розвитку виробництва й збуту продукдiї досліджуваного підприємства.
Пiдприємство ЗАТ «Ерлан» в даних умовах не здатне розрахуватися за своїми поточними зобов’язаннями без реалiзацiї основних засобiв i запасiв, оскiльки не має джерел поповнення оборотних коштiв через від’ємну рентабельнiсть основної дiяльностi, що може поставить пiд сумнiв можливiсть подальшого iснування пiдприємства.
Так подальше продовження дiяльностi без вживання заходів з фінансового оздоровлення пiдприємства ЗАТ «Ерлан» буде приводити до нагромадження боргів, пені, штрафних санкцій і, відповідно, до подальшого поглиблення фінансової кризи досліджуваного підприємства.
Основними причинами, які привели пiдприємство ЗАТ «Ерлан» до незадовільного фінансового стану в 2009 р. стало неефективне використання власних ресурсів.
Всі перелічені фактори є результатом впливу фінансово-економічної кризи на діяльність ЗАТ «Ерлан». Також варто вказати, що в 2010 р. помітина позитивна тенденція до зростання всіх показників ЗАТ «Ерлан».
Основними джерелами резервів збільшення суми прибутку є збільшення обсягу реалізації продукції, зниження її собівартості, підвищення якості товарної продукції, реалізації її на більш вигідних ринках збуту і т.д.
Так, за рахунок збільшення обсягу реалізації продукції та максимальному використанню наявниного обладнання виручки може збільшитися на 3311,71 тис. грн., прибуток ЗАТ «Ерлан» відповідно зросте на 2288, 83 тис. грн..
Розрахунки економістів підприємства показали, що при більш високому рівні організації робочого часу (скорочення простоїв, непродуктивних утрат часу і т.д.), при оптимізації потокових процесів на підприємстві, при більш раціональному використанні основних і оборотних коштів підприємства собівартість можна знизити на 0,45 грн., тобто прибуток ЗАТ «Ерлан» збільшиться на 2106 тис. грн.
Що стосується такого фактора, як якість продукції, то в даному випадку його розглядати недоцільно, оскільки підприємство випускає продукцію тільки одного сорту відповідно до вимог ДСТУ.
Мінеральні води та соки, вироблені підприємством являються товаром, попит на який малоеластичний.
Тому при незначному підвищенні відпускної ціни попит на дану продукцію залишиться на колишньому рівні. Звичайно, цей резерв варто використовувати дуже обережно, тому що необгрунтоване підвищення ціни може змусити покупця відмовитися від покупки товару даної фірми.
Рівень середньореалізаційних цін може бути збільшений шляхом пошуку більш вигідних ринків збуту, де цю продукцію можливо реалізувати по більш високих цінах.
При оптимізації структури ринків збуту на даному підприємстві реально підвищити рівень середньореалізаційних цін на 0,15 грн., а прибуток відповідно зросте на 702 тис. грн.
Основними джерелами резервів підвищення рівня рентабельності продажів є збільшення суми прибутку від реалізації продукції і зниження собівартості товарної продукції. описаних вище заходів чистий прибуток підприємства зросте на 5096,83 тис. грн., а рентабельність виробничої діяльності може збільшитися на 13,65%.



СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1. Бай С.І. Розвиток організації: політика, потенціал, ефективність: Монографія. – К.: КНТЕУ, 2009. – 280 с.
2. Базілінська О.Я. Фінансовий аналіз: теорія та практика: Навчальний посібник. –К.: ЦУЛ, 2009. – 328 с.
3. Батенко Л. П., Бєлов М. А., Євдокимова Н. М., Москалюк В. Є., Оберемчук В. Ф. Планування діяльності підприємства. — К.: КНЕУ, 2007. — 384 с.
4. Березін О.В., Березіна Л.М., Бутенко Н.В. Економіка підприємства: Навчальний посібник. –К.: Знання, 2009. – 390 с.
5. Волков О. І. Економіка та організація інноваційної діяльності: підручник. / Волков О. І., Денисенко М. П., Гречан А. П. – К.: Центр навч. літ-ри, 2007. – 662 с.
6. Грицюк Е.О. Економіка підприємства: Навчальний посібник.-К.: Кондор, 2009. – 304 с.
7. Економічна діагностика: навчальний посібник /за ред. Т.Ф.Косянчук. –Львів: Новий світ - 2000, 2009. – 452 с.
8. Єгорова І.Г., Матукова Г.І., Приймак Н.С. Економіка та організація діяльності об”єднань підприємств: Навчальний посібник. - Львів: Магнолія 2006, 2009. – 331 с.
9. Жнякін Б. О., Краснова В. В. Економіка підприємства. — Донецьк: Альфа-пресс, 2007. — 160 с.
10. Залуцький І.Р. Планування і діагностика діяльності підприємств: навчальний посібник /І.Р. Залуцький, В.М.Цимбалюк, С.Г.Шевченко. –Львів: Новий світ - 2000, 2009. – 320 с.
11. Іванілов О.С. Економіка підприємства: Підручник. – К.: ЦУЛ, 2009. – 728 с.
12. Йохна М. А. Економіка і організація інноваційної діяльності: навч. посіб. / М. А. Йохна, В. В. Стадник. – К.: Академія, 2008. – 400 с.
13. Планування діяльності підприємства: Навчальний посібник /За ред. Свінцицької О.М. – К.: Кондор, 2009. – 264 с.
14. Поддєрьогін А. М., Білик М. Д., Буряк Л.Д., Куліш А. П., Нам Г. Г. Фінанси підприємств: Підручник / Київський національний економічний ун-т / Анатолій Микитович Поддєрьогін (кер.авт.кол.і наук.ред.). — 5-те вид., перероб. та доп. — К. : КНЕУ, 2008. — 546с.
15. Пономаренко Є.Д. Фінансовий аналіз. – Київ: Київський ін-т інвестиційного менеджменту, 2008. - 212с.
16. Примак Т.О. Економіка підприємства: Навчальний посібник. -5-е вид. –К.: Вікар, 2008. – 219 с.
17. Райко Д.В. Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація: Монографія. – Харків: ВД „ІНЖЕК”, 2008. -632 с.
18. Роговий А.В. Концептуальні засади розвитку фінансового планування в системі менеджменту акціонерного товариства // Актуальні проблеми економіки. – 2008. – № 1. – c. 45-50.
19. Роговий А.В. Особливості планування потреби фінансових ресурсів акціонерного товариства // Наукові праці Національного університету харчових технологій. – 2008. – № 24. – c. 88- 90
20. Роговий А.В. Роль фінансової стратегії підприємства в ринкових умовах // Стратегія економічного розвитку України: Наук. зб. – Вип. 6(13). – К.: КНЕУ, 2008. – c. 242-246
21. Сердюк Т. В. Бізнес-план інвестиційного проекту. — Вінниця: ВДТУ, 2007. — 135с.
22. Серпилин А. Основные подходы к разработке и внедрению стратегии развития предприятия // Управление предприятием – 2008. – № 6.-С.45-56.
23. Сизоненко В.О. Методологічні аспекти фінансової діяльності суб’єктів малого підприємництва // Фінанси підприємств. –2008.- №12. – С.103-108
24. Ситник Й. Менеджмент організацій: Навчальний посібник. –Львів: Тріада плюс, 2008. – 456 с.
25. Слав’юк Р.А. Фінанси підприємства. – Київ: ЦУЛ, 2008. – 460с.
26. Скібіцька Л.І. Менеджмент підприємницької діяльності.[Книга 1]. Організація бізнесу: навчальний посібник / Л.І. Скібіцька, О.М. Скібіцький. - К.: Кондор, 2009. – 896 с.
27. Стратегічне управління: Підручник /Тищенко О.М., Хміль Т.М., Василик С.К. та ін. – Харків: ВД „ІНЖЕК”, 2009. - 280 с.
28. Ткаченко А.М., Лівошко Т.В. Фінансовий план - шлях до розвитку підприємств// Держава та регіони. – Запоріжжя. – 2007. – №5. – С.237-240.
29. Шканова О.М. Маркетинг послуг: Навчальний посібник. –К.: Кондор, 2008. – 304 с.
30. Школьник І.О., Боярко І.М., Сюркало Б.І. Фінансовий менеджмент: Навчальний посібник. – Суми: Університетська книга, 2009. – 301 с.
31. Фатхутдінов Р.А., Осовська Г.В. Управління конкурентноздатністю організації: Підручник /За заг. ред. Осовської Г.В. –К.: Кондор, 2009. – 470 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
600
Скачать бесплатно 22078.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.