У нас уже
17884
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Формування професійної Я-концепції психологів
Количество страниц
129
ВУЗ
Год сдачи
Содержание
Об’єкт дослідження – Розвиток особистості майбутніх практичних психологів.
Предмет дослідження – формування професійної Я- концепції в про-цесі фахової підготовки психологів у ВНЗ.
Мета дослідження – Визначити місце і роль професійної Я-концепції у структурі особистості психолога та розробити на цій основі умови її формування у процесі фахової підготовки.
Гіпотеза дослідження:
1. Професійна Я-концепція є провідною складовою професійної іден-тичності, яка, в свою чергу, формується в процесі ідентифікації особистості майбутнього психолога зі значущим іншим-професіоналом.
2. Провідними психолого-педагогічними умовами формування професійної Я-концепції є :
• Реалізація діалогічного підходу до організації навчального процесу у ВНЗ.
• Допомога студентам в актуалізації професійної рефлексії на фахове самовизначення.
• Включення в навчальний процес активних методів формування особистості.
Завдання дослідження:
1. Провести теоретичний аналіз дослідження проблеми формування Я-концепції та професійного становлення психолога практика в сучасній психологічній літературі.
2. Визначити місце і роль професійної Я-концепції в структурі особистості професіонала-психолога та роль значущого іншого в процесі професійної ідентифікації студентів - психологів.
3. Визначити динаміку розвитку професійної Я-концепції студентів – майбутніх психологів в процесі навчання у ВНЗ.
4. Розробити методику тренінгу формування професійної Я-концепції для студентів, які навчаються у ВНЗ за спеціальністю “практична психологія”.
5. Визначити ефективність розробленої корекційної програми.
Методи дослідження: теоретичний аналіз наукової літератури,формуючий експеримент (тренінг формування професійної Я-концепції ), метод кількісної та якісної обробки даних, факторний аналіз; констатуючий експеримент: 1. Когнитивный компонент – образ «Я-профессионал»
Сочинение на тему: Профессиональный психолог. Какой он?
Метод семантического дифференциала (В.Ф. Петренко)
2. Эмоционально – оценочный – профессиональная самооценка.
Исследование самооценки личности (Практикум по общей психологии, - Т.И.Пашукова, А.И.Допира, Г.В.Дьяконов )
Самоотношение
3. Поведенческий компонент – профессиональные мотивы, установки, ценности, профессиональная направленность.
Определение направленности личности (ориентационная анкета Б.Басса)
Т.Элерс “ Измерение мотивации аффиляции“
Т.Элерс “ Диагностика личности на мотивацию достижения успеха“
Методика диагностики социально-психологических установок личности в мотивационно-потребностной сфере О.Ф. Потемкиной
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
10000
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
11.10.24
Сучасний документальний театр: новий тип сценічної репрезентації
11.10.24
Вербатім–наративи в контексті сучасної «Нової драми» і документального театру
11.10.24
«Нова драма» в умовах відновлення документалізму в театральній постдраматичній культурі нестабільного типу
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.