У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Засоби формування іміджу політичного лідера у мас-медіа(на прикладі висвітлення передвиборчої кампанії 2009 року в регіональних ЗМІ Донеччини)
Количество страниц 100
ВУЗ
Год сдачи 2010
Содержание ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПОЛІТИЧНОГО ЛІДЕРА: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ 6
1.1. Розкриття сутності поняття «політичний імідж» 6
1.2. Структура і компоненти політичного іміджу 13
1.3. Етапи створення політичного іміджу 17
РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ Й АНАЛІЗ ЗАСОБІВ ЗМІ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПОЛІТИЧНОГО ЛІДЕРА 27
2.1. Аналіз стратегії і тактики передвиборчої кампанії 27
2.2. Теоретична модель інструментарію ЗМІ при формуванні іміджу політичного лідера 37
2.3. Розробка технологічної схеми створення іміджу політичного лідера 47
РОЗДІЛ 3. ВЕРИФІКАЦІЯ ЗАСОБІВ ДРУКОВАНИХ ЗМІ ДОНЕЧЧИНИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПОЛІТИЧНОГО ЛІДЕРА В ХОДІ ВИБОРЧОЇ КАМПАНІЇ 2009-2010 РОКІВ 53
3.1. Аналіз технологій друкованих газетних ЗМІ Донеччини при створенні іміджу політичного лідера в процесі виборчої кампанії 2009-2010рр. 53
3.2. Аналіз інструментарію друкованих ЗМІ у процесі самопрезентації політиків і висвітлення їх іміджу з боку опозиції 58
3.3. Практичне опробовування засобів маніпуляції регіональних друкованих ЗМІ у процесі формування іміджу політичного лідера 66
ВИСНОВКИ 78
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 81
ДОДАТКИ 85

Список литературы 1. Абетка молодого політика. Міжнародний Республіканський Інститут, 2005. – 246с.
2. Баранник Д. Х. Актуальнi проблеми дослiдження мови масової iнформацiї. – Днiпропетровськ: ДГУ, 1983.
3. Бебик В.М. Базові засади політології: історія, теорія, методологія, практика [Текст] / В.М.Бебик. – К.: МАУП, 2000. – 384с.
4. Брайан О'Дей. Планирование политических кампаний. Шаг за шагом к победе на выборах. – М.: НДИ, 1999. – 100с
5. Будаев Э.В. Современная политическая лингвистика. М, 2006. С. 24
6. Бызов Л.Г. Политическое сегментирование электората и идентификация участников избирательного процесса // Дайджест-Маркетинг. 1999. №2. С.63
7. Вирченко Ф. И. Ошибки в согласовании, или язык газеты "Адыгейская правда" // Материалы конференции по культуре речи. – Майкоп, 1965.
8. Волобуєва А. М. та ін. Гендерна політика у дзеркалі преси (моніторинг газет) // Наукові записки Інституту журналістики. – 2002. – Т. 6. – jornlib.univ.kiev.ua.
9. Загальнонаціональні опитування exit poll: Парламентські вибори – 1998. Президентські вибори – 1999. Парламентські вибори – 2002. – К.: Заповіт, 2002. – 321с.
10. Законова А. Засоби масової комунікації: ефективність впливу на аудиторію // Роль ЗМІ в процесах державотворення. – К., 1998
11. Зелинский С. А. Манипуляции массами и психоанализ http://psyfactor.org/lib/zel.htm
12. Имидж лидера. Психологическое пособие для политиков. М., 1994
13. Іванов В. Ф. Деякі моменти когнітивно-регулятивного підходу до масової комунікації // Наукові записки Інституту журналістики. – 2001. – Т. 4. – jornlib.univ.kiev.ua
14. Кирьяшина Мария Александровна. Роль печатных СМИ в создании имиджа регионального политика : диссертация ... кандидата филологических наук : 10.01.10. - Воронеж, 2005. - 204 с. : ил. РГБ ОД
15. Ковальчук А.С. Основы имиджелогии. М, 2002. С. 23
16. Королько В.Т. Политическая реклама: уроки выборов, проблемы. // Социология: теория, методы, маркетинг. – 1998. №6. С.18-26.
17. Костомаров В. Г. Лингвистический статус массовой коммуникации и проблемы "газетного языка" (на материале советской прессы) // Психолингвистические проблемы массовой коммуникации. – М., 1974. – 148 с.
18. Кузин Ф.А. Современный имидж делового человека, бизнесмена, политика. М, 2001. С. 234
19. Лингвистический статус массовой коммуникации и проблема "газетного языка". – М., 1974. – С. 53.
20. Мас-медіа як інструмент політичного бізнесу // Українська журналістика: вчора, сьогодні, завтра. – К., 1998. – С. 118–129.
21. Медиа в выборах: между политикой и культурой (контент-анализ политической прессы) /Под ред.Н.Костенко. – К.: Ин-т социологии НАН Украины, 1999. – 58с
22. Механізм політичної кампанії. Методичний посібник. Міжнародний Республіканський Інститут. – М., 1995. – 365с.
23. Наумов В. О. Підготовка і проведення виборчих кампаній. - [2-ге вид.]. – К.: Інтертехнодрук, 2002. – 340 с.
24. Общая и прикладная политология: Учебное пособие Под общей редакцией В.И. Жукова, Б.И. Краснова М.: МГСУ; Изд-во “Союз”, 1997. – 992 с. http://grachev62.narod.ru/krasnov/contents.htm
25. Підготовка і проведення виборчих кампаній. – К.: Інтертехнодрук, 2002. – 260с.
26. Петракова Є. Деякі аспекти формування іміджу політичного лідера http://www.politik.org.ua
27. Политическая имиджелогия. М, 2006. С. 78
28. Політичний маркетинг і політичний менеджмент [Електронний ресурс] . – Режим доступу: http://st.zu.edu.ua/polit/lekciya_17(13).htm.
29. Полторак В.А., Петров О.В. Избирательные кампании: научный подход к организации. – К.: Знання України, 2004. – 120 с.
30. Поплавский М. Как создать имидж. М, 1996. С. 12
31. Потемкина О.Ф. Имидж политического лидера. М, 2006. С. 4
32. Почепцов Г. Имиджелогия. М, 2006. С. 54
33. Рабинович Л.А. Имидж человека и организации. СПб, 2001. С. 78
34. Региональные выборы в России. / Под ред. Зотовой З.М., Ковлера А.И. – М., 1996, c38
35. Рябов С. Г. Політологія: словник понять і термінів. – [Вид. 2-е перероб. і доп]. - К.: КМ Академія, 2001. – 256 с
36. Сергієнко Н.О. Психологічні прийоми в політиці: навч. посіб.[Текст] / Н.О. Сергієнко. – К.: МАУП,2006.
37. Солганик Г. Я. О языке газет. – М., 1974. – С. 14.
38. Социология. М, 2002. С. 356
39. Стратегия и тактика избирательной кампании http://izbiratel.ru
40. Суркiс Г., Тимошенко Ю.: теледебати // В. Пiховшек. П'ятий кут. – Канал "1+1". – 2000. – 20 серпн.
41. Холод А. М. Мужские и женские речевые картины мира: Монография. – Днепропетровск: Пороги, 1997. – 229 с
42. Чалдини Р. Психологоя влияния. СПб.: Питер. 2000.
43. Шарков Ф.И. Политический консалтинг (специализация курса «Консалтинг в связях с общественностью») [Текст]: учеб. пособ./Ф.И. Шарков. – М.: Издательско-торговая корпорация «Дашков и К», 2004. – 460с.
44. http://www.polittech.org
45. http://www.sns.net.ua/~vostok — «Восточный проект»
46. http://www.enakievo.info/erio/erio.htm — рекламно-інформаційна газета „Єнакиево-РИО“
47. http://www.psycho.ru/library/212
48. http://www.hr-portal.ru/article/imidzh-politicheskogo-deyatelya-i-ego-sostavlyayushchie
49. http://www.donbass.dn.ua — обласна масова газета „Донбасс“ та додатки до неї „Зодиак“, „Ладья“, „Спорт-арена“, „Хозяин“
50. http://www.nego.dn.ua — газета «Негоциант»
51. http://www.informcom.donetsk.ua — сайт управління зі справ преси та інформації Донецької обласної державної адміністрації
52. http://www.dnews.ukr-info.net — региональний щотижневик «Донецькие новости»
53. http://www.vp.donetsk.ua — регіональний щотижневик „Восточный проект“
54. http://www.gorod.donbass.com — Донецький щотижневик „Город“
55. http://www.welcome.to/azovnews — регіональна газета „Азовские новости“
56. http://www.ditek.dn.ua:8100/~red — Горлівська міська газета «Кочегарка»
57. http://www.media-press.donetsk.ua — суспільно-політичне, рекламно-інформаційне видання „Салон Дона и Баса“
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
500





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.