У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Вдосконалення управлінського впливу на зовнішнє середовище підприємства на матеріалах ТОВ "Каміа Плюс"
Количество страниц 50
ВУЗ Інститут післядипломного навчання НАУ
Год сдачи 2010
Содержание Зміст

Вступ 3
Розділ 1. Загальні властивості та складові зовнішнього середовища організації 5
1.1. Сутність та значення зовнішнього середовища організації 5
1.2. Характеристика та основні напрямки дослідження зовнішнього середовища підприємства 8
1.3. Методи аналізу зовнішнього середовища 11
Розділ 2. Системна характеристика ТОВ «КАМІА ПЛЮС» 19
Розділ 3. Дослідження зовнішнього середовища ТОВ «КАМІА ПЛЮС» 25
3.1. Аналіз зовнішнього макросередовища ТОВ «КАМІА ПЛЮС» 25
3.2. Аналіз зовнішнього мікросередовища ТОВ «КАМІА ПЛЮС» 31
Розділ 4. Вдосконалення взаємовідносин ТОВ «КАМИА ПЛЮС» з зовнішнім середовищем 37
Висновки та пропозиції 43
Список використаної літератури 46
Додатки…………………………………………………………………………...47



Вступ

Актуальність дослідження. Сучасне зовнішнє середовище підприємств характеризується надзвичайно високим ступенем складності, динамізму й невизначеності. Здатність пристосовуватися до змін у зовнішньому середовищі - основна умова в бізнесі й інших сферах життєдіяльності компаній. Організації повинні, з одного боку, постійно усвідомлювати новий характер змін у навколишньому середовищі й ефективно на них реагувати. З іншого боку, необхідно мати на увазі, що самі організації генерують зміни в зовнішньому середовищі, випускаючи нові види товарів і послуг, використовуючи нові види сировини, матеріалів, енергії, устаткування, технологій.
Будь-яка організація перебуває й функціонує в середовищі. Кожна дія всіх без винятку організацій можлива тільки в тому випадку, якщо середовище допускає її здійснення. Проте динамізм і високий ступінь невизначеності факторів зовнішнього середовища значно ускладнюють процедури розробки й прийняття управлінських рішень. Тому керівники як закордонних, так і вітчизняних підприємств гостро відчувають потребу в систематичній, оперативній і всебічній інформації про стан і можливі зміни, що відбуваються в зовнішньому середовищі. Разом з тим у реальній практиці більшість українських підприємств не приділяє належної уваги факторам зовнішнього середовища, що значною мірою обумовлено недостатньою розробленістю теоретичних і методологічних основ організації її дослідження з урахуванням національної, регіональної й галузевої специфіки.
Метою дослідження є розгляд особливостей зовнішнього середовища функціонування вітчизняних підприємств та обґрунтування і розробка шляхів вдосконалення ефективності управління взаємозв'язками із зовнішнім середовищем.
Предметом дослідження є зовнішнє середовище функціонування вітчизняних підприємств.
Об’єктом дослідження виступає ТОВ «КАМІА ПЛЮС».
У ході дослідження були вирішені наступні завдання:
- встановлено сутність зовнішнього середовища, його елементи та особливості впливу на стан й перспективи розвитку підприємств;
- проаналізовані основні підходи до проведення аналізу зовнішнього середовища підприємств як важливого етапу формування й реалізації стратегії їх розвитку;
- виявлені найбільш актуальні аспекти впливу зовнішнього середовища на розвиток обраного підприємства, що повинні зважуватися в стратегічній перспективі;
- визначено основні напрямки підвищення ефективності управління взаємозв'язками обраного підприємства із зовнішнім середовищем.
У роботі були використані результати наукових досліджень як вітчизняних, так і закордонних учених, що спеціалізуються на розгляді проблем управління, стратегічного аналізу планування. Найбільше важливим є внесок таких вчених як І.Ансофф, С.Паркінсон, П.Кохно, Н.Г.Любимов, М.Портер та ін.
У дослідженні використано ряд загальнонаукових та спеціальних методів дослідження процесів і явищ у їх взаємозв’язку і розвитку. Серед загальнонаукових методів пізнання необхідно виділити абстрактно-теоретичний, історичний, діалектичний, індукції та дедукції, аналізу й синтезу, що були використанні при визначенні та узагальненні теоретико-методологічних та практичних рекомендацій щодо розробки та реалізації стратегій зовнішнього середовища підприємств в Україні.
Інформаційну базу дослідження склали теоретична та практична інформація, статистичні дані, опубліковані у наукових роботах вітчизняних та зарубіжних вчених, науково-практичних конференціях, періодичних виданнях, інформаційно-аналітичних бюлетенях галузевих інтеграційних утворень, мережі Інтернет, матеріали Державного комітету статистики України, нормативні документи органів влади України.
Список литературы Висновки та пропозиції

Аналіз зовнішнього середовища - це дуже важливий для вироблення стратегії організації й дуже складний процес потребуючого впливового відстеження в середовищі процесів, оцінки факторів і встановлення зв'язків між факторами й тими сильними й слабкими сторонами, а також можливостями й погрозами, які укладені в зовнішнім середовищі. Всі фактори зовнішнього середовища перебувають у стані сильного взаємовпливу. Зміна одного з факторів обов'язково приводить до того, що відбувається зміна інших факторів. Тому їхнє вивчення й аналіз повинні вестися не окремо, а системно з відстеженням не тільки властиво зміни одного фактора, але й з умовою того, як вони зміни позначаться на інших факторах. Також ступінь впливу окремих факторів на різні організації різна. Зокрема, ступінь впливу проявляється по різному залежно від розміру організації й галузей приналежності.
Показники діяльності підприємств, які характеризують сталість їх розвитку у часі (індикатори), та показники, що оцінюють рівень впливу значущих факторів на становище підприємства (чинники), складають предметну область моніторингу і визначають його структуру, побудовану за принципами ієрархії процедур, в якій чітко відслідковуються функції моніторингу і кінцева мета його здійснення. Вирішальним аспектом в побудові моніторингу виступає визначення критеріїв для оцінки складових сталого розвитку економіки підприємств. Пріоритетним критерієм оцінки діяльності підприємств залишається їх економічна стійкість.
В діяльності організацій має місце складна взаємодія і вплив змінних елементів організації на фактори зовнішнього середовища. Кожний окремо розглянутий фактор буде впливати на різноманітні організації по-різному.
Оточення прямого впливу складається з елементів, що безпосередньо мають влив на операції організації і зазнають на собі їх прямий вплив. Характеристики оточення відмінні, але в той же час зв’язані з її факторами. Такі характеристики як взаємопов’язаність, складність, рухливість і невизначеність зовнішнього середовища описують фактори як прямого, так і побічного впливу.
Основними факторами прямого впливу на організацію є: постачальники, конкуренти, споживачі, місцеві органи влади. Зміна впливу на організацію факторів зовнішнього середовища прямої дії відбувається не тільки в результаті залежності їх один від одного. В значний мірі вони змінюються під впливом факторів побічної дії. Це необхідно ураховувати при аналізі дії цих факторів на підприємство.
Рішення соціальних проблем дуже відрізняється від ведення бізнесу. Необхідно признавати наявність багатьох відмінних одна від одної сприймань дійсності, точок зору та ідеологій, котрі з’являються у відносинах з підприємством різноманітних впливових суспільних груп. Отже, зовнішнє оточення для організації є надзвичайно складним і різноманітним. Всі фактори зовнішнього оточення взаємопов’язані, і їх значення змінюється від організації до організації і від підрозділу до підрозділу в межах одного і того ж підприємства. У зазначеному ключі встановлена необхідність подальшого вдосконалення існуючої системи моніторингу зовнішнього середовища ТОВ «КАМІА ПЛЮС», яка в ринкових умовах набуває нової стратегічної орієнтації, заснованої на принципах сталого розвитку.
SWOT- аналізу виявив слабкі сторони діяльності дослідженого підприємства серед, яких перш за все є: нестабільний фінансовий стан; недостача власних оборотних коштів; неповне використання наявних потужностей; висока собівартість послуг. На основі виявлених можливостей ТОВ «КАМІА ПЛЮС» було побудуємо матрицю сприятливих можливостей для ТОВ «КАМІА ПЛЮС». Отримані в матриці дев'ять полів можливостей мають різне значення для організації. Можливості, що попадають на поля 4,7 і 8, мають велике значення для організації, які необхідно використовувати. До них відносяться: перспектива одержання фінансових ресурсів, зниження цін і ріст конкурентоспроможності, розширення каналів розподілу.
У роботі також було розглянуто систему аналізу взаємодії із середовищем, яка впроваджена на ТОВ «КАМІА ПЛЮС». Виявилося, що на даноу підприємстві керівництво постійно отримує дані про події і зміни, що відбуваються у зовнішньому середовищі, проте систематично такий аналіз не ведеться, а тому інформація надходить не в повному обсязі, уривками, і до того ж, несвоєчасно. Тому на сьогоднішній день існує необхідність розробки чітких методичних рекомендацій щодо комплексного дослідження зовнішнього середовища підприємства.
У четвертому розділі було запропоновано методику комплексного дослідження з використанням логічної послідовності етапів і процедур для аналізу поведінки зовнішнього оточення ТОВ «КАМІА ПЛЮС». Для впровадження даної методики потрібно буде також створити необхідні організаційно-економічні передумови та визначити організаційну форму проведення аналізу впливу зовнішнього середовища.

Список використаної літератури

1. Конституція України. – К.: Україна, 1996.
2. Господарський кодекс України. – Х.: ТОВ “Одіссей”, 2004. – 248 с.
3. Алексеева М.М. Планирование деятельности фирмы: Учебн. - метод. Пособие. - М.: Финансы и статистика, 2000. - 248 с.
4. Ансофф И. Стратегическое управление. – М. Изд-во Моск. Ун-та, 1995.
5. Дойль П. Менеджмент: стратегия и тактика. СПб.: Питер,2000.-318с.
6. Клейнер Г.Б., Гаврилова Л.В. Предприятие в нестабильной экономической среде. – М.: ОАО Издательство "Экономика", 2000. –293 с.
7. Лоза В.О. Багаторівнева система маркетингових досліджень // Економіка України.-2002. - №5. – с.88-91.
8. Лукашук І.І. Теоретичні аспекти маркетингу // Регіональна економіка .-2003.- №1. – с.29-39.
9. Мескон М.Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента: Пер. С англ. /Академия народного хозяйства при Привительстве РФ /М.А. Майорова (пер.). - М.: Дело, 2000. - 704с.
10. Науменко В.І., Панасюк В.Я. Впрвадження методів прогнозування і планування в умовах ринкової економіки. - К.: Глобус, 2004. - 198 с.
11. Покропивный С. Экономика предприятий / в 2-х томах.- К: Основы -1995 –1т. – 214 с.; 2-т – 226 с.
12. Попов В.М., Ляпунов С.І., Муртузалієва С.Ю. менеджмент и маркетинг бизнеса в международных
13. Портер М. Стратегія конкуренції / К.: Основи, 2002. – 390с.
14. Томпсон А.А. Стрикленд А.Дж. Стратегический менеджмент – М.:ЮНИТИ - 1998 – 576 с.
15. Фатхутдинов Р.А. Менеджмент конкурентоспособности товара.-М.:Интел-Синтез, 1995.-55 с.
16. Фатхутдинов Р.А. Стратегический маркетинг: Учебн. - М.: Бизнес - школа "Интел-Синтез", 2002. - 640 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
100





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.