У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Бюджетне фінансування Святошинського районного у місті києві військового комісаріату
Количество страниц 109
ВУЗ СНАУ
Год сдачи 2012
Содержание ЗМІСТ

Вступ……………………………………………………………………….. 3
1. Теоретично - організаційні засади бюджетного фінансування………… 7
1.1. Суть бюджетного фінансування та його види. ……………………........ 7
1.2. Збройні Сили України, як учасник процесу бюджетного фінансування 18
2. Аналіз діючої системи фінансування військового комісаріату………... 26
2.1. Основна характеристика Святошинського районного у м. Києві військового комісаріату……………………………..…………………….
26
2.2. Система фінансування військового комісаріату …………………..…… 27
2.3. Аналіз фінансових витрат на утримання Святошинського районного у м. Києві військового комісаріату…………………………………………
38
3. Оптимізація бюджетного фінансування в Україні……………………… 77
3.1. Світовий досвід бюджетного фінансування……………………………... 77
3.2. Вдосконалення бюджетного фінансування……………………………… 82
4. Удосконалення інформаційного забезпечення управління фінансами бюджетної установи……………………………………………………….
92
5. Економічна ефективність заходів з безпеки праці Святошинського районного у місті києві військового комісаріату………………………..
6. Екологічна експертиза…………………………………………………….
6.1 Охорона повітряного басейну та особливості здійснення заходів із захисту атмосфери у Збройних Силах……………………………………

6.2. Охорона річок і водоймищ………………………………………………..
6.3. Екологічне забезпечення повсякденної діяльності військового . комісаріату………………………………………………………………....

6.4. Оцінка стану екологічної безпеки у військовому комісаріаті…………..
Висновки……………………………………………………………………
Список використаних джерел……………………………………………..
Додатки……………………………………………………………………..





ВСТУП

Державний бюджет - це головний фінансовий план утворення і використання фінансових ресурсів України.
Державний бюджет є важливим інструментом реалізації державної політики.
Для виконання своїх функцій державі потрібні достатні грошові кошти, які вона одержує за рахунок перерозподілу внутрішнього валового продукту (ВВП). Найважливішим засобом, через який держава здійснює розподіл і перерозподіл ВВП є Державний бюджет, в якому, як у дзеркалі, відображаються виробничі відносини, економічні закони його розвитку, природа і функції бюджету та держави в цілому.
Державний бюджет як одна з ланок фінансової системи України є економічною категорією і відображає грошові відносини, які виникають між державою з одного боку, та підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності і фізичними особами - з іншого, з приводу утворення централізованого фонду грошових коштів держави і його використання на розширене відтворення, підвищення рівня життя і задоволення інших суспільних потреб.
Бюджет розглядається як самостійна економічна категорія. Ця категорія, будучи частиною фінансів, характеризується тими ж ознаками, що притаманні фінансам у цілому, але одночасно має свої особливості, які відрізняють її вiд інших сфер i ланок фінансових відносин.
Сутність бюджету як економічної категорії реалізується через розподільну (перерозподільну) i контрольну функцію. Завдяки розподільній функції відбувається концентрація грошових коштів у руках держави та їх використання з метою задоволення загальносуспільних потреб. Контрольна функція дозволяє дізнатись, наскільки своєчасно й повно фінансові ресурси надходять у розпорядження держави, якими фактично є пропорції у розподілі бюджетних коштів, чи ефективно вони використовуються. Основу контрольної функції складає рух бюджетних ресурсів, який відображається у відповідних показниках бюджетних надходжень i видаткiв.
Бюджетне регулювання є складником бюджетного процесу, що представляє собою регламентований законом порядок складання, розгляду, затвердження i виконання державного й місцевих бюджетів. Права, яких згідно iз Конституцією i законами України, що регулюють бюджетний процес, надiленi органи законодавчої i виконавчої влади на всіх етапах бюджетного процесу, мають назву бюджетних прав. Складання i виконання бюджету є функцією органів виконавчої влади, розгляд, затвердження i контроль за виконанням бюджету.
Виконання державного бюджету України – це здійснення комплексу заходів із забезпечення повного і своєчасного виконання плану доходів і витрат. При цьому виконання доходної частини бюджету означає надходження не тільки загальної суми передбачених коштів, а й по кожному джерелу. Виконання плану по витратах означає безперебійне фінансування усіх запланованих заходів і установ, економне й ефективне використання бюджетних ресурсів.
Бюджетна політика держави є однією з основних складових його діяльності. Це могутній інструмент, за допомогою якого держава може активно втручатися в економіку і особливо сильно впливати на стан в тих галузях, які існують за рахунок бюджетних коштів.
Бюджет будь-якої держави складається з прибуткової і витратної частини. Прибуткову частину переважно формують прибутки держави у вигляді податків і прибутків від зовнішньоекономічної діяльності.
Витратна частина має на увазі фінансування різних галузей господарства і бюджетних установ, таких як утримання органів державної влади, виділення коштів на соціальні потреби, виплата зарплат і пенсій, утримання армії, охорони здоров’я, освіти.
Бюджетна установа - орган, установа чи організація, визначена Конституцією України, а також установа чи організація, створені у встановленому порядку органами державної або місцевої влади, яка повністю утримується за рахунок відповідно державного або місцевого бюджету.
Бюджетні установи є неприбутковими.
Бюджетна установа не має права здійснювати запозичення у будь-якій формі або надавати за рахунок бюджетних коштів позички юридичним або фізичним особам, крім випадків, передбачених Законом "Про державний бюджет".
Держава концентрує певну частку національного доходу і централізовано розподіляє її на розвиток економіки, соціальний захист населення, утримання органів державної влади і управління, оборону країни. Створення загальнодержавного фонду грошових засобів дає змогу державі регулювати ефективність, пропорційність, збалансованість розвитку виробничої та невиробничої сфери окремих регіонів, впливати на темпи розвитку і структуру національного виробництва.
Принципи побудови бюджетної системи регулюється бюджетним законодавством і залежить насамперед від її адміністративно-територіального поділу. Взаємовідносини між різними складовими бюджетної системи визначаються рівнем розвитку демократичних засад у державі.
Об’єктом дослідження дипломної роботи є фінансове забезпечення Святошинського районного у місті Києві військового комісаріату.
Тому за мету даної роботи вибрано дослідження організації фінансового забезпечення, виконання кошторисів та визначення шляхів покращення та вдосконалення бюджетного фінансування Святошинського районного у місті Києві військового комісаріату.
Для виконання даної роботи використано теоретичну базу літературних джерел з питань організації фінансової діяльності, фінансового аналізу, фінансового стану суб’єктів господарювання, бюджетне фінансування та спеціальну літературу з організації діяльності бюджетних установ.
Основна інформація, яка використана у дипломній роботі взята з матеріалів об’єкту дослідження Святошинського районного у місті Києві військового комісаріату, звіти, кошториси, положення, інструкції, баланс. Також використана інформація із Бюджетного кодексу України. Використані нормативні акти, наукова, навчально-методична, спеціальна література.
Список литературы ВИСНОВОК

Нині бюджет України перебуває в тяжкому стані, відображаючи економічне і соціальне становище суспільства. Деформовано структуру народного господарства, падають якісні показники виробництва, знижується виробництво продукції, зростає матеріальна і вартісна незбалансованість, а збільшення доходів населення значною мірою перевищує зростання виробництва товарів, посилюється утриманство, невміння жити на основі наявних коштів. Постійно зростаючі видатки бюджетів усіх рівнів по вирішенню соціальних проблем та інших невідкладних завдань при зниженні виробництва товарів призвели до дедалі зростаючого дефіциту доходів рад усіх рівнів.
Це підкреслює необхідність централізації бюджету в одному органі - Міністерстві фінансів України, централізованого регулювання усіх бюджетів за рахунок загальнодержавних доходів і рівного фінансування усіх галузей.
Одним з напрямків ефективного формування дохідної частини бюджету є детальний аналіз виконання кожного джерела доходу протягом попередніх років та врахування певних об’єктивних причин відхилення від передбачених показників.
Досягнення збалансованості бюджетів може здійснюватися за рахунок находження нових джерел доходів та залучення частини коштів від приватизації державного і комунального майна.
В процесі виконання бюджету важливо, щоб фінансові ресурси, надані головному розпоряднику бюджетних коштів, спрямовувалися і контролювалися з метою досягнення цілей та завдань затвердженого бюджету. Періодичні звіти повинні містити інформацію щодо рівня ефективності використання розпорядниками коштів з метою досягнення запланованих цілей, пов’язаних з виконанням програм і наданням послуг. Оскільки відхилення обсягів фактичного фінансування від запланованих показників у процесі виконання бюджету трапляється досить часто, виникає потреба внесення змін. Моніторинг видатків в процесі виконання місцевих бюджетів дозволяє дещо виправити допущені прорахунку і скоригувати плани фінансування відповідно до реалій і поточних потреб. Саме спроможність забезпечувати гнучкість у рамках контролю відрізняє успішні системи виконання бюджету від невдалих. Управління видатками потребує чітких правил і процедур, відповідних аналітичних систем і методів багаторазового застосування, періодичного надання фінансовим управлінням важливої інформації в своїх звітах. Підвищення ефективності та результативності видатків вимагатиме нових децентралізованих до управління видатками, які передбачатимуть встановлення цілей, стандартів якості та засобів контролю за видатками замість додаткових управлінських повноважень обласної ланки щодо розподілу коштів на досягнення цих цілей.
Недавні зміни, спричинені прийняттям Бюджетного кодексу, вимагають використання бюджету як управлінського інструмента разом з інформацією про результати діяльності і відходу від традиційного поняття бюджету як бухгалтерського документа. У майбутньому виконання місцевих бюджетів вимагатиме здійснення моніторингу діяльності постачальників, що надають послуги, які раніше надавалися місцевими органами влади. Це потребуватиме застосування нових технічних навичок і процедур звітності. Для підвищення результативності діяльності міст та областей вирішальною є здатність використовувати аналітичну інформацію при розробці планів видатків і оцінці результатів виконання бюджетів.
Належне виконання бюджету вимагає дотримання таких принципів:
моніторингу виконання бюджету на основі чітко визначених цілей фінансування;
відповідності зобов’язань розміру бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами;
вчасності та достовірності звітності.
Формування ринкової моделі економіки України вимагає вдосконалення фінансового механізму в державі і зокрема бюджетної системи, як сукупності всіх бюджетів.
Досить вагомі потенційні можливості скорочення витратної частини бюджету пов’язані з удосконаленням процесу формування місцевих бюджетів.
Використовуючи досвід країн із розвинутою ринковою економікою, слід розглядати ще одне джерело фінансового забезпечення фінансової сфери - меценатство, спонсорство. Це досить нове явище в економічному житті України, як благодійність. Її можна трактувати як не комерційну (неприбуткову діяльність організацій і окремих осіб), спрямовану на задоволення потреб соціального розвитку. У більш широкому розумінні благодійність визначається як інвестування соціальної сфери. В умовах кризи основним її джерелом в Україні служать кошти міжнародних благодійних організацій.
Головні проблеми забезпечення діяльності Збройних Сил у 2009 р. пов’язані з невідповідністю обсягів асигнувань реальним потребам у коштах для утримання та розвитку Збройних Сил, неритмічним фінансуванням, різким збільшенням частки спеціального фонду в загальному обсязі видатків Міністерства оборони. У 2009 р., як і у попередні роки, обсяг фінансування Збройних Сил не відповідав не тільки нормативній, а й мінімальній потребі, та не враховував існуючого рівня інфляції (схема 7).
Зокрема, на виконання завдань, які визначені у Державній програмі розвитку Збройних Сил України на 2006 – 2011 рр., нормативна потреба на 2009 р. становила 32,4 млрд. грн. Враховуючи фінансову кризу та економічну ситуацію в країні, Міністерством оборони визначено мінімально необхідний рівень видатків у сумі 17,5 млрд. грн., що дозволяло б забезпечити належну життєдіяльність військ та виконання заходів з бойової підготовки військ (сил). Державним бюджетом на 2009 р. Міністерству оборони було передбачено 12,806 млрд. грн. (1,2 % від ВВП), з них загальний фонд становив лише 7 428,5 млн. грн. (58 % видатків), спеціальний фонд – 4 221,6 млн. грн. (33 % видатків), стабілізаційний фонд – 1 155,9 млн. грн. (9 % видатків). Головні проблеми забезпечення діяльності Збройних Сил у 2009 р. пов’язані з невідповідністю обсягів асигнувань реальним потребам у коштах для утримання та розвитку Збройних Сил, неритмічним фінансуванням, різким збільшенням частки спеціального фонду в загальному обсязі видатків Міністерства оборони. У 2009 р., як і у попередні роки, обсяг фінансування Збройних Сил не відповідав не тільки нормативній, а й мінімальній потребі, та не враховував існуючого рівня інфляції (схема 8, 9).

Протягом 2009 р. Міністерство оборони отримало 8 340,9 млн. грн. (0,79 % від ВВП), з них: із загального фонду – 7 338,5 млн. грн. (88 % надходжень), зі спеціального фонду – 588,4 млн. грн. (7 % надходжень), зі стабілізаційного фонду – 414,0 млн. грн. (5 % надходжень).
За плановими показниками недофінансовано на 4,46 млрд. грн. (34,9 %), а обсяги фінансування у 2009 р. порівняно з минулим роком зменшилися на 1,19 млрд. грн. Виділення видатків на оборону в обсягах менше 1% ВВП є небезпечним для оборонної системи держави, особливо це стосується високотехнологічних видів Збройних Сил. У 2009 р. продовжувалась практика планування значної частини видатків у негарантованих обсягах за рахунок коштів спеціального фонду, планові призначення якого зросли у порівнянні з 2008 р. у п’ять разів. Разом з тим реальне наповнення спеціального фонду залишилося на рівні минулого року (схема 10).
Основними причинами не наповнення спеціального фонду стали:
неузгодженість порядку продажу об’єктів з положеннями Земельного кодексу України;
стагнація ринку нерухомості внаслідок кризи.
Крім того, частка призначень на утримання Збройних Сил порівняно з 2008 р., збільшилася з 77 % до 84 % (64 % – 2007 р.). Тобто фінансування Збройних Сил набуло сталих ознак переходу від бюджету розвитку до бюджету утримання. Обсяги фінансування Збройних Сил у 2009 р. не дозволили:
досягти планових показників підготовки військ (сил) та оновлення озброєння і військової техніки;
продовжити роботу щодо поступового впровадження Єдиної автоматизованої системи управління Збройними Силами на базі сучасних засобів обробки та передачі інформації;
забезпечити умови служби військовослужбовців за контрактом;
здійснити підготовку визначеної кількості військовонавчених мобілізаційних ресурсів та резервістів;
вивести зі складу Збройних Сил арсенали, бази, склади, які не передбачені перспективною структурою та продовжити виконання заходів щодо вивільнення Збройних Сил від виконання невластивих функцій;
реалізувати сплановані заходи з утилізації надлишкового та не придатного до використання озброєння, військової техніки та боєприпасів;
забезпечити належний рівень соціальних гарантій військовослужбовцям, особам, звільненим у запас або відставку, визначений чинним законодавством.
Загальне недофінансування Державної програми розвитку Збройних Сил України у 2006 – 2009 рр. становить близько 11,5 млрд. грн., або 15,6 % з передбачених Програмою 73,4 млрд. грн. У 2009 р. реалізація Державної програми розвитку Збройних Сил України на 2006–2011 рр. здійснювалася в складних умовах фінансово-економічної кризи, які з урахуванням недофінансування попередніх років не дозволили досягнути визначених показників.
Проблема виконання державного бюджету полягає не лише в тому, що платити нині ні з чого. Виявляється, що зібрані з платників податків гроші далеко не завжди потрапляють за призначенням – до державної казни, а якщо й потрапляють, то подекуди невідомо як потім використовуються. Казначейство, яке з перших днів становлення вирішило навести порядок в державних фінансах, і сьогодні ставить собі за мету досягти чіткого і відлагодженого контролю за коштами, що, безумовно поставить заслін нецільовому їх використанню.
Безумовно, ситуація з бюджетом на Україні надзвичайно важка: він постійно не виконується. То іде недоотримання прибутків через несплату податків, то трапляється перевищення витратної частини внаслідок різних непередбачених обставин. Але що робити – такі наші сьогоднішні реалії і їх необхідно враховувати і намагатися зробити все якнайкраще. Життя не стоїть на місці і, чесно кажучи, все-таки хочеться сподіватися, що все налагодиться, що наша країна подолає всі труднощі, які підготувала доля і вирішить більшість своїх економічних проблем. І хоч шлях до процвітання має бути неблизький, треба прагнути до нього і працювати над цим, а інакше навіщо, власне кажучи, жити?!






СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Базилевич В.Д., Баластрик Л.О. Державні фінанси. – К.: Атка, 2002. - 191 с.
2. Білявський Г.О. та ін. Основи загальної екології. – К.: Либідь, 1995.
3. Бойцун Н.Є. Адаптація європейського досвіду управління місцевими фінансами в Україні. - Фінанси України - 5 (114) - 6 с.
4. Булгакова С.О. та ін. Казначейська система виконання бюджету: Підручник/ С.О. Булгакова та ін. - К.: КДТЕУ, 2000. - 249 с.
5. Василик О.Д. Державні фінанси України. – К.: Вища школа, 1997. - 240 с.
6. Василик О.Д., Павлюк К.В. Державні фінанси України: Підручник/ О.Д. Василик, К.В. Павлюк. - К.: НІОС, - 2002. - 355 с.
7. Епіфанов А.О., Сало І.В. Регіональна економіка: Навч. посібник/ А.О.Епіфанов, І.В.Сало. – К.: Наукова думка, 2000.
8. Епіфанов А.О. та ін. Бюджет і фінансова політика України: Навч. посібник/ А.О.Епіфанов та ін. - К.: Наукова думка, 1997. - 303 с.
9. Заставний Ф.Д. Географія України. – Львів: Світ, 1994.
10. Іванов В.М. Бюджетна система. - К.: 2002.
11. Кириєнко О.П. Фінанси (теорія та вітчизняна практика). – Тернопіль: АСТОН, 2002. – 103 с.
12. Кириленко О.В. Підприємництво, господарство, право: Підручник/ О.В.Кириленко. - К.: Знання, 2002. - 253 с.
13. Кравченко В.І. Місцеві фінанси України: Навч. посібник/ В.І.Кравченко. - К.: Знання, - 1999. - 327 с.
14. Кучерявенко М.П. Фінансове право України. – К.: Юрінком-Інтер - 2004.
15. Огонь У.Г. Доходи бюджету як домінанта фінансової стабільності держави. - Фінанси України. - 25 с.
16. Опарів В.М. та ін. Бюджетна система. – К: 2002.
17. Пасічник Ю.В. Бюджетна система України та зарубіжних країн: Навч. посібник/ П Ю. В.асічни. - К.: Знання-Прес, 2002.
18. Сітків Л.Є. Регіональна економіка. - 2000. - 91 с.
19. Турчинов О.В., Огня Ц.Г. Бюджетний кодекс України: закон, засади, коментар: Підручник/ О.В. Турчинов, Ц.Г.Огня. - К.: Парламентське видавництво, 2002. - 123 с.
20. Юрій С.І. та ін. Казначейська система виконання бюджетів: Підручник/ С.І. Юрій та ін. - . Тернопіль: ТАНГ, 2002. - 256 с.
21. Януль І.Є. Бюджетний процес в Україні та напрями його вдосконалення. - Фінанси України. -.15 с.
22. Водний кодекс України
23. Державна програма охорони навколишнього природного середовища і раціонального використання природних ресурсів України, 1994.
24. Закон України "Про екологічну експертизу".
25. Закон України "Про охорону атмосферного повітря".
26. Закон України "Про охорону атмосферного повітря".
27. Закон України "Про охорону навколишнього середовища".
28. Закон України "Про охорону навколишнього середовища".
29. Закон України "Про тваринний світ".
30. Земельний кодекс України.
31. Кодекс України про надра.
32. Лісовий кодекс України.
33. Міністерство Фінансів України: Складання, розгляд та затвердження місцевих бюджетів на основі положень Бюджетного кодексу України. Модуль 2. - К., 2002.
34. Міністерство Фінансів України: Виконання місцевих бюджетів на основі положень Бюджетного кодексу України. Модуль 3. -. - К.: - 2002 р.
35. Наказ Державного казначейства України № 103: Порядок обліку зобов'язань розпорядників коштів бюджету в органах Державного казначейства. - Офіційний вісник України, 2000.
36. Наказ Державного казначейства України №6: Порядок касового виконання Державногог бюджету за видатками. - Офіційний вісник України, 2001.
37. Наказ командувача військами ПрикВО № 174: Про створення й організацію служби екологічної безпеки округу, 1995.
38. Наказ командувача військами ПрикВО № 22: Про стан екологічної безпеки військ округу і заходи по її покращенню, 1996.
39. Наказ Міністерства фінансів України № 129: Порядок складання, передачі за належністю Протоколу про бюджетне правопорушення. - Офіційний вісник України, 2002.
40. Наказ Міністерства фінансів України № 604: Про бюджетну класифікацію. - Офіційний вісник України, 2001 р.
41. Наказ Міністерства фінансів України № 9: Про затвердження механізму обмежень витрачання бюджетних коштів. - Офіційний вісник України, 1998.
42. Наказ Міністра оборони України № 171: Про заходи щодо організації екологічного забезпечення Збройних Сил України, 2001.
43. Наказ Міністра оборони України № 218: Про заходи щодо охорони навколишнього природного середовища, 2002.
44. Наказ Міністра оборони України № 22: Про порядок ведення лісового господарства, що знаходиться на землях, наданих для потреб оборони, 1997.
45. Наказ Міністра оборони України №84: Про додаткові заходи по посиленню охорони навколишнього природного середовища та дотримання вимог природоохоронного законодавства в Збройних Силах України, 1993.
46. Наказ Міністра оборони України: Про затвердження інструкції про порядок перевірки (інспектування) та оцінки екологічної безпеки у Збройних Силах України, 1999.
47. Постанова Верховної ради України: Бюджетний кодекс України, 2001.
48. Постанова Верховної ради України: Конституція України, 1996.
49. Постанова Верховної ради України: Кримінальний кодекс України, 2001.
50. Постанова Кабінету Міністрів України № 228: Про затвердження порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ. - Офіційний вісник України, 2002.
51. Постанова Кабінету Міністрів України № 256: Порядок фінансування видатків з місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету. - Офіційний вісник України, 2002.
52. Постанова Кабінету Міністрів України №9: Порядок складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ. - Офіційний вісник України, 2002.
53. Проблеми та проведення реформи. - Фінанси України, 2002. - 34с.
54. Статут внутрішньої служби Збройних Сил України
55. Указ Президента України № 6: Про зміцнення фінансової дисципліни та запобігання правопорушення у бюджетній сфері. - Офіційний вісник України, 2002.
56. Верховна Рада України: група фіскального аналізу при бюджетному комітеті. – Доступний з .
57. Верховна Рада України. – Доступний з .
58. Кабінет Міністрів України- Доступний з .
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
300





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.