У нас уже
17884
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
НОВІ ФОРМИ БАНКІВСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ І ПЕРСПЕКТИВИ ЇХ РОЗВИТКУ В УКРАЇНІ
Количество страниц
41
ВУЗ
ХАРКІВСЬКИЙ ІНСТИТУТ БАНКІВСЬКОЇ СПРАВИ
Год сдачи
2011
Содержание
ЗМІСТ
ВСТУП..……….…………..………………………………………….……... 3
РОЗДІЛ 1 НОВІ ФОРМИ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ В БАНКАХ УКРАЇНИ………………………….........................
5
1.1. Поняття, види та особливості нових форм обслуговування клієнтів банками………………………………………………
5
1.2. Нормативно – правове забезпечення розвитку дистанційних форм банківського обслуговування клієнтів в Україні……………………………………………………….
18
1.3. Аналіз сучасного стану впровадження дистанційних форм обслуговування клієнтів банками України………………….
22
1.4 Досвід закордонних банків в сфері фінансових електронних послуг…………………………………………..
26
РОЗДІЛ 2 ОРГАНІЗАЦІЯ ДОКУМЕНТООБІГУ ТА ОБЛІКУ БАНКІВСЬКИХ ОПЕРАЦІЙ…………………………………
29
2.1. Електронний документообіг в Україні……………………… 29
2.2. Облік операцій, що здійснюються за допомогою дистанційних форм обслуговування клієнтів……………….
32
РОЗДІЛ 3 ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ДИСТАНЦІЙНИХ ФОРМ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ В УКРАЇНІ……………...
39
3.1. Напрями удосконалення дистанційних форм обслуговування клієнтів банками України…….………..…..
39
ВИСНОВКИ………………………………………………………………... 42
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ……………………………........ 44
ДОДАТКИ ………………………………………………….....…………... 47
АНОТАЦІЯ
Процес адаптації банківської системи України до міжнародних стандартів серед іншого передбачає впровадження нових інформаційних технологій та форм обслуговування клієнтів. Тому вивчення питань нетрадиційних форм обслуговування клієнтів набуває особливого значення.
В курсовій роботі вивчено теоретичні основи функціонування різноманітних форм обслуговування клієнтів, детально розглянуті їх види та механізми роботи, проаналізовано сучасний стан та перспективи їх розвитку на Україні, розглянуто особливості обліку банківських операцій, які здійснюються за допомогою новітніх форм обслуговування клієнтів, нормативно – правове середовище, що регулює питання банківських інновацій та зарубіжний досвід впровадження та функціонування систем дистанційного обслуговування клієнтів банками.
Наведені пропозиції та рекомендації сприятимуть вдосконаленню систем обслуговування клієнтів банками та приведення їх до відповідності з Європейськими та міжнародними стандартами.
Ключові слова: НОВІ ФОРМИ ОБСЛУГОВУВАННЯ; ІНТЕРНЕТ - БАНКІНГ; РС – БАНКІНГ; МOBILE – БАНКІНГ, SMS – БАНКІНГ; WAP – БАНКІНГ; ТЕЛЕФОННИЙ БАНКІНГ; НОРМАТИВНО – ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ; ЕЛЕКТРОННИЙ ЦИФРОВИЙ ПІДПИС
ВСТУП
Фінансовий ринок у країнах з розвинутою ринковою економікою часто називають фінансовим барометром економіки держави. Становлення і розвиток вітчизняного ринку фінансових послуг відбувається в період формування ринкової економіки та елементів її інфраструктури, які забезпечують ефективну діяльність усіх суб’єктів господарювання в умовах ринку. Цей етап збігся в часі з кардинальними змінами у світовій економіці, які визначаються процесами утворення глобальних фінансових ринків, інтеграції та монополізації ринків окремих фінансових інструментів, посиленням конкуренції та інтенсивності фінансових потоків. Основою змін, які суттєво трансформували принципи традиційної економіки, став розвиток інформаційних технологій і створення мережі Інтернет, завдяки якій з’явилися нові, прогресивні форми банківського обслуговування клієнтів.
Сьогодні важко знайти банківську установу, яка б тією чи іншою мірою не цікавилася або не брала участь в впровадженні нетрадиційних форм обслуговування. Стало вочевидь, що ефективне функціонування фінансових ринків та банків вже не можливе без мережі Інтернет та електронного бізнесу. Ці процеси були стимульовані необхідністю пошуку нових ринків збуту, підвищення рівня конкурентоспроможності, забезпечення високої швидкості та якості обслуговування клієнтів, розвитком нових видів фінансових послуг, фінансових інновацій тощо.
Враховуючи ці положення актуальність теми даної курсової роботи не викликає сумнівів, оскільки питання, розглянуті в роботі повністю відповідають розвитку сучасної наукової думки в галузі інформатизації фінансових установ, банківських інновацій та сучасних методів банківського обслуговування клієнтів.
Метою роботи є всебічний аналіз та вивчення сутності новітніх форм обслуговування клієнтів, сучасного стану та перспектив розвитку банківських інноваційних методів роботи з клієнтами в Україні, аналіз закордонного досвіду їх впровадження та вивчення сучасного стану організації обліку в банках операцій з використанням різноманітних форм обслуговування, перспектив запровадження та розвитку ефективної системи електронного документообігу в Україні.
Список литературы
ВИСНОВКИ
Узагальнюючи результати проведеного дослідження нових прогресивних форм обслуговування клієнтів банками України та світу можна виділити наступні їх види:
1. Інтернет – банкінг;
2. комп’ютерний банкінг;
3. Mobile – банкінг;
4. телефонний банкінг;
5. SMS - банкінг
6. WAP - банкінг
7. відеобанкінг
Така класифікація враховує особливості засобів, за допомогою яких здійснюється обслуговування клієнтів. Найбільш перспективним на нашу думку є Інтернет – банкінг, який вже зараз дозволяє клієнтам банку здійснювати основні банківські операції не залишаючи свого офісу чи будинку, при цьому швидкість та надійність таких операцій значно вища через автоматизацію та стандартизацію банківських послуг.
Аналіз сучасного стану розвитку нетрадиційних форм обслуговування в Україні показує, що далеко не всі банки рішуче ідуть назустріч новим технологічним введенням і лише невелика група банківських установ інтенсивно впроваджує нові форми обслуговування клієнтів, намагаючись таким чином здобути нових клієнтів та конкурентні переваги на ринку фінансових послуг.
З огляду на значні перспективи розвитку нетрадиційних форм обслуговування банками клієнтів важливим завданням стає підготовка суспільства в цілому та фінансово – банківської системи України зокрема до функціонування в умовах «мережевої» економіки. Рішенням цього завдання має займатися держава в особі її законодавчих органів шляхом створення відповідного правового поля, удосконалення вже існуючих та розробка нових нормативно – правових актів, зокрема з питань регулювання електронної комерції та електронних банківських послуг на рівні держави.
Актуальним питанням на сьогоднішній день для банків України залишається проблема комплексного обслуговування клієнтів, створення так званих фінансових супермаркетів з метою максимального задоволення потреб клієнтів, і ми впевнені, що дистанційні форми обслуговування клієнтів на сьогоднішній день можуть значно допомогти у вирішенні цього питання, оскільки дозволяють спростити та здешевити процес взаємодії між банком та його клієнтом. Особливо уважно необхідно віднестися до закордонного досвіду, врахування якого допоможе уникнути помилок та виважено побудувати політику банку щодо відносин з клієнтами.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Закон України “Про Національний банк України” № 679-ХІV від 20.05.1999 р.(із змінами)
2. Закон України “Про Національний банк України” від 20.05.1999 № 679 - ХІV // Законодавчі і нормативні акти з банківської діяльності (Додаток до журналу “Вісник Національного банку України”), 2001. – С. 3 – 26 (зі змінами та доповненнями).
3. Закон України «Про електронні документи та електронний докуме-нтообіг» від 22.05.2003, № 0851
4. Закон України «Про електронний цифровий підпис» № 0852 від 22.05.2003 (із змінами)
5. Постанова Правління НБУ № 320 від 16.08.2006р. “Про затвердження Інструкції про міжбанківський переказ коштів в Україні в національній валюті”.
6. Постанова Правління НБУ № 123 від 08.04.2005р. “Про затвердження Інструкції з бухгалтерського обліку операцій з використанням платіжних карток у банках України”.
7. Постанова Правління НБУ № 137 від 19.04.2005р. “Про затвердження Положення про порядок емісії платіжних карток і здійснення операцій з їх застосуванням”.
8. Постанова Правління НБУ № 396 від 27.10.2005р. “Про здійснення міжнародних поштових переказів”.
9. Постанова Правління НБУ № 620 від 10.12.2004р. “Про затвердження Правил Національної системи масових електронних платежів”.
10. Постанова Правління НБУ № 689 від 24.01.2005р. “Про затвердження Положення про систему електронної пошти Національного банку України”.
11. Інструкція про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затверджена постановою Правління НБУ від 21 січня 2004 р. № 22 // Додаток до журналу "Вісник НБУ".- 2007.- № 5.- C. 47-110.
12. Адамик Б. П. - Банківські електронні послуги – Тернопіль, Карт-бланш, 2005,216с.
13. Банківські операції: Підручник - За ред. А. М. Мороза. -К., КНЕУ 2002, 462с.
14. Банківська справа - За ред. Р. І. Тиркала. - Тернопіль: Карт-бланш, 2005.- 314 c.
15. Береза А. М., Козак І. А., Левченко Ф. А. - Електронна комерція – К., КНЕУ, 2002, 327с.
16. Васюренко О.В – Банківські операції – К., Знання, 2006,323с.
17. Гужва В. М., Постєвой А. Г. - Інформаційні системи в міжнародному бізнесі., КНЕУ 2002, 265с.
18. Єпіфанов А.О., Міщенко В.І., Савченко А.С - Управління ризиками в платіжних системах – Суми, Ініціатива, 2005, 267с.
19. Єрьоміна Н.В. - Банківські інформаційні системи – К., КНЕУ 2000, 259с.
20. Задірака В. К., Олексюк О. С., Недашковський М. О. - Методи захисту банківської інформації – К., Вища школа, 2004, 219с.
21. Інформаційні системи і технології в економіці: Посібник: Рек. Мін. освіти і науки України / За ред. В. С. Пономаренко.- К., Вид. цент "Академія", 2005, 318с.
22. Коваленко В.В., Семенюк Л.П. – Особливості дистрибуційної стратегії банку // Актуальні проблеми економіки, - 2006, - №10, - с.69 - 77
23. Коломієць В. - Міжнародні інформаційні системи., - К., Київ. у-т 2007, 187с.
24. Кравець В. – Інтернет – платежі в системі безготівкових розрахунків // Вісник НБУ – 2007. - №11. – с.21 - 23
25. Меджибовська Н. С. - Електронна комерція, - К., ЦУЛ, 2004, 384с.
26. Міщенко В. І., Шаповалов А. В., Юрчук Г. В - Електронний бізнес на ринку фінансових послуг, - К., Знання, 2007, 255с.
27. Пейтел Э. Б., Пейтел П. - Internet-трейдинг. - К., Изд. дом "Вильямс", 2007, 248с.
28. Рогач І.Ф., Сендзюк М.А., Антонюк В.А. - Інформаційні системи у фінансово-кредитних установах, - К., КНЕУ 2001, 408с.
29. Стельмах В.С., Єпіфанов А.О., Сало І.В - Економічна інформатика, - Суми, Слобожанщина, 2006, 244с.
30. Уткин В. Б., Балдин К. В. - Информационные системы и технологии в экономике, - М., ЮНИТИ, 2005, 359с.
31. Шелудько В. М. - Фінансовий ринок – К., Знання-Прес, 2006, 227с.
32. Юрчук Г.В. – Мережа Інтернет – сучасний канал і середовище надання фінансових послуг // Вісник НБУ. – 2007. - №6. – с.33 – 39.
33. www.bifit.com.ua
34. www.citibank.com
35. www.ingfn.com.ua
36. www.sfnb.com
37. www.vabank.com.ua
38. www.wellsfargo.com
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
100
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
11.10.24
Сучасний документальний театр: новий тип сценічної репрезентації
11.10.24
Вербатім–наративи в контексті сучасної «Нової драми» і документального театру
11.10.24
«Нова драма» в умовах відновлення документалізму в театральній постдраматичній культурі нестабільного типу
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.