У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Використання енергетики повітряних потоків, що йдуть від рухомого міського транспорту
Количество страниц 51
ВУЗ СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Год сдачи 2012
Содержание ЗМІСТ

Вступ………………………………………………………………………….
1 Опис ділянки дороги між двома зупинками……………………………..
1.1 Загальний опис ділянки дороги між двома зупинками міського транспорту……………………………………………………………………..
1.2 Аналіз режимів руху транспорта протягом доби……………………….
2 Отримані результати………………………………………………………..
2.1 Методика проведення вимірів…………………………………………....
2.2 Результати вимірів………………………………………………………...
2.3 Аналітично отримані результати………………………………………....
2.4 Побудова графіків згідно отриманих результатів……………………….
3 Обладнання, яке використовувалося для визначення швидкості повітряних потоків, що йдуть від рухомого міського транспорту………………………
4 Аналіз можливостей застосування методів утилізації енергетики повітряних потоків, що йдуть від рухомого міського транспорту…………
4.1 Автомобільні вітрогенератори……………………………………………
4.2 Стаціонарні установки…………………………………………………….
4.3 Аналіз існуючих методів утилізації повітряних потоків………………..
5 Розробка та розрахунок стаціонарної установки для вироблення електроенергії…………………………………………………………………..
5.1 Побудова епюр швидкостей повітряного потоку………………………...
5.2 Формули для визначення параметрів повітряного потоку………………
5.3 Розрахунок параметрів повітряного потоку………………………………
5.4 Розробка стаціонарної установки………………………………………….
6 Порівняння вартості енергії для автомобілей з різними видами енергоносіїв…………………………………………………………………….



6.1 Бензин……………………………………………………………………….
6.2 Газ……………………………………………………………………………
6.3 Електроенергія………………………………………………………………
7 Індивідуальне завдання………………………………………………………
Висновок…………………………………………………………………………
Список використаних джерел………………………………………………….
Додаток А Осьовий вентилятор……………………………………………….
Додаток Б Електрогенератор…………………………………………………...
Додаток В Аккумулятори………………………………………………………



РЕФЕРАТ

Пояснювальна записка с.51, рис.10, табл..4, додатків 3, літературних джерел 13.
Об’єкт дослідження: Ділянка дороги між двома зупинками міського транспорту «Червоний текстильник» - «Сумсільмаш».
Метою роботи є використання для практичних потреб енергії повітряних потоків, які виникають від рухомого транспорту.
Графічні матеріали: епюри швидкості повітряного потоку, що йде від рухомого транспорту, схема стаціонарної установки, плакат з інформацією про порівняння автомобілів, працюючих на різних енергоносіях - всього 3 аркуші формату А3.
Наведено дані з енергетики потоків швидкості і потоків повітря від рухомого транспорту, опис необхідного обладнання для проведення вимірів, необхідні розрахунки, опис стаціонарної установки та фінансова оцінка
Ключові слова: РУХОМИЙ ТРАНСПОРТ, ЕНЕРГІЯ ПОВІТРЯНИХ ПОТОКІВ, ЕЛЕКТРОМОБІЛЬ, ПОВІТРЯНА ТУРБІНА, ЕЛЕКТРОГЕНЕРАТОР, АККУМУЛЯТОРИ.
Тема роботи “Використання енергетики повітряних потоків, що йдуть від рухомого міського транспорту”.




ВСТУП

На початку XXI перед людством повстала глобальна проблема - забруднення навколишнього середовища продуктами згоряння органічного палива. За даними статистики за 2009 рік з вихлопними газами автомобілів в атмосферу потрапило 14,7 мільйона тонн оксиду вуглецю, 3,4 мільйона тонн вуглеводнів, близько одного мільйона тонн оксиду азоту, понад 5,5 тисячі тонн високотоксичного з'єднання свинця.
Для вирішення цієї проблеми вчені світу винайшли електромобіль. Це автомобіль, що приводиться в рух одним або кількома електродвигунами з живленням від акумуляторів або паливних елементів.
Існують кілька переваг електромобілів: вони простіше за конструкцією, ніж машини з двигунами внутрішнього згоряння, надійніше, безпечніше. Але самою головною перевагою є те, що цей автомобіль - екологічно чистий транспорт, який не виробляє ніяких викидів в атмосферу.
Та існує й недолік електромобіля - необхідність підзарядки акумулятора. Для цього потрібно обладнати спеціальні місця для зарядки з подачею електроенергії.
Але існує й інша проблема - для виробництва електроенергії необхідно використовувати викопне паливо, запаси якого поступово вичерпуються. Експерти вважають, що резерви вугілля та нафти вичерпаються через 60 років, природного газу - через 90 років.
Тому перед усіма вченими світу стоїть проблема знаходження та розробки нових, альтернативних джерел енергії.
На сьогоднішній день енергія вітру є поновлюваним джерелом енергії з одним з найбільших потенціалів.
Сила вітру - один з найдавніших використовуваних джерел енергії і, безумовно, один з найбільш економічних.
За оцінкою Всесвітньої метеорологічної організації потенціал енергії вітру становить 170 трлн. кВт•год на рік.
На сьогоднішній день Європа стоїть на першому місці по використанню енергії вітру. Особливий розвиток і використання вітроенергетика придбала в Німеччині, Данії та Іспанії.
Для виробництва електроенергії використовують вітроустановки, що складаються з вітроприймального пристрою (лопастей), редуктора передачі обертального моменту електрогенератори, електрогенератора і башти.
Але повітряні потоки можна отримати не тільки за рахунок вітру, а і за допомогою штучного потоку, створюваного самим транспортним засобом.
Ця ідея знайшла втілення в багатьох патентах російських та американських вчених, а також у проекті мосту Cross-Wind Bridge, розробленого дизайнерською командою з Португалії.
Метою даної бакалаврської роботи є розробка стаціонарного пристрою для зарядки електромобілів, електрична енергія в якому буде вироблятися за рахунок використання повітряних потоків, що йдуть від рухомого транспорту.
Список литературы ВИСНОВОК

В даній бакалаврській роботі були розглянуті методи використання енергетичних потоків, що йдуть від рухомого транспорту. Використання енергії повітряного потоку є актуальним завданням. Бо з однієї сторони стрімке зростання автомобільного транспорту неминуче позначилася на екології нашої планети. 90% забруднень - це частка, що вноситься автотранспортом у забруднення атмосфери. З іншого боку для виробництва електроенергії необхідно використовувати викопне паливо, запаси якого поступово вичерпуються й постає необхідність пошуку нових нетрадиційних джерел енергії.
Провівши виміри та прозрахувавши енергетику повітряного потоку була запропонована стаціонарна установка, яка використовує енергію повітряних потоків для виробництва електроенергії. Вона складається з повітряної турбіни, електрогенератора та аккумуляторів. Цей агрегат дозволяє використовувати утворену електричну енергію з метою освітлення вулиць або зарядки електромобілей.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
300





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.