У нас уже
17884
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Формування правових цінностей за допомогою методів виховних ситуацій
Количество страниц
20
ВУЗ
Українська інженерно-педагогічна академія
Год сдачи
2012
Содержание
ПЛАН
ВСТУП……………………………………….……………………………………….3
1.ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ. Педагогічні основи правового виховання учнів ПТНЗ шляхом використання методу виховних ситуацій ………….……..…5
1.1 Особливості правового виховання учнів ПТНЗ……………………………..5
1.2. Метод виховних ситуацій як ефективний метод у процесі правового виховання учнів ПТНЗ…………………………………………………………………….9
Висновки до теоретичного розділу…………………………………………………….11
2.ПРАКТИЧНИЙ РОЗДІЛ. Виховний захід для учнів ПТНЗ за темою : "Правопорушення" ……………………………………………..………………...13
ВИСНОВКИ………………………………………………………………………..16
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ……………………………………17
ВСТУП
Одним із аспектів усебічного розвитку особистості є висока правова культура. Адже не можна вважати фізично здорову людину гармонійно розвиненою, якщо вона, маючи широкі знання, добре працюючи або навчаючись порушує закони, права. Здатність людини розуміти правила співжиття і вимоги законів та відповідно поводитися не є вродженою, вона формується під впливом спеціальних виховних заходів, є наслідком спілкування з іншими людьми, участі в різних видах діяльності.
Потреба активізації правового виховання молоді зумовлена такими факторами:
– розбудова правової держави в Україні супроводжується інтенсивним творенням її правової бази, що потребує своєчасного інформування людей про нові правові акти;
– останнім часом сфера правового регулювання поширилася на підлітків з одинадцятирічного віку (створення служби у справах неповнолітніх. Кримінальної міліції у справах неповнолітніх, спеціальних судів для неповнолітніх), що вимагає відповідної правової компетенції неповнолітніх до досягнення цього віку;
– необхідність подолання правового нігілізму серед усіх верств населення, зокрема серед учнівської і студентської молоді.
Ще одним підтвердженням гостроти цієї проблеми є тенденція випереджаючого зростання злочинності неповнолітніх на фоні загальної злочинності.
Прилучення учнів до правової культури збагачує їх духовне життя, а знання ними своїх прав і обов’язків розширює можливості їх самореалізації. Правове виховання зміцнює життєву позицію, підвищує громадянську активність, загострює почуття непримиренності до негативних явищ. Його специфіка зумовлена соціально-правовим статусом учнівської молоді в суспільстві. Школярі матеріально залежать від батьків чи опікунів. Їх самостійність і активність коригує педагогічний колектив, їм бракує правових знань і досвіду правових відносин, вони мають засвоювати правові закони, які регулюють їхнє життя і діяльність як неповнолітніх, і правові норми, якими їм доведеться керуватися в майбутньому.
Проблематика, пов`язана з правовим вихованням, здавна привертала до себе увагу філософів, юристів, педагогів, психологів. Вона знайшла відображення у філософському, культурологічному та юридичному аспектах у працях Аристотеля, Платона, І. Канта, Г. Сковороди, М.М. Бахтіна, В.С. Соловйова, П.О. Флоренського, С.І. Головатого, О.В. Скритнюка, С.В. Кримського, Л.Є. Шкляра, А. Швейцара, Т.О. Чайки та інших.
Психологічне обґрунтування проблеми висвітлено в роботах Б.І. Ананьєва, І.Д. Беха, Л.С. Вишатського, Г.С. Костюка, І.С. Кона, С.Д. Максименка, Л.С. Рубінштейна, О.С. Чебикина та інших.
Питання правового виховання , правової культури досліджувались і досліджуються В.Ф. Дубровським, Г.П. Давидовим, Н.В, Захарченко, В.М. Оржеховського, М.М. Фіцулою та інших.
Дослідники акцентують увагу на проблемах виховання правосвідомості гуманістичної високоморальної поведінки, превентивному вихованні, розглядають у гармонічній єдності право й мораль, підводять до висновку про правосвідомість як духовну цінність.
Список литературы
ВИСНОВКИ
У нинішніх умовах розвиток правової культури учнівської молоді висувається в число пріоритетних завдань освіти.
Довгий час проблеми правової освіти й виховання учнівської молоді були заідеологізованими, правове виховання організовувалося більшою частиною формально, не потрапляли в поле зору вчених і педагогів питання виховання правової культури учнів як необхідного компоненту розвитку їхньої духовної культури. Зараз, по суті справи, немає комплексної програми формування правової культури.
Формування правової культури зростаючої особистості є реальним завданням, вирішення якого можливе на цей час завдяки досягненням сучасних суспільно - гуманітарних наук та практичного досвіду інноваційної педагогічної діяльності.
Формування правової культури передбачає правове виховання учнів шляхом проведення традиційних виховних заходів, профілактики правопорушень та засвоєння ними певного обсягу правових знань. Я вважаю, що найбільш ефективним методом реалізації правового виховання є метод організації діяльності та формування досвіду поведінки. В ході рольової гри, яку я запропонувала, учнями здійснюється правовий вибір. Це необхідно для вивчення правових якостей учня, бо такий вибір не можна здійснити на словах або шляхом простого наслідування зразків. На передній план виступає дія, практична здатність виразити у вчинку свою правову позицію.
Таким чином, гра з правового тематикою є ефективним засобом у реалізації важливих завдань правового виховання (засвоєння правових знань, формування правомірної поведінки, виховання відповідальності за свої вчинки і т.ін.), а та¬кож - для формування творчого професійного мислення.
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1. Волкова Н.П. Педагогіка: навч.посібник.-2-ге вид., перероб.,доп.-К.:Академвидав,2007. - 315 с.
2. Галузинський В.М., Євтух М.Б.Педагогіка: теорія та історія: навч.посіб.-К.,1995. - 290 с.
3. Карпенчук С.Г. Теорія і методика виховання: Навч. Посібник для студ. вищих пед. навч. закл..-2.вид., доп.і перероб.-К.: Вища школа, 2005. - 150 с.
4. Кузьмінський А.І., Омеляненко В.І. Педагогіка: Підручник.- 2.вид., перероб. І доп.-К.: Знання-Прес,2004. - 350 с.
5. Лозова В.І., Троцко Г.В. Теоретичні основи виховання і навчання: Навч. посібник для студ. пед. навч. закладів/Харківський держ. педагогічний ун-т ім.. Г.С. Сковороди.-2.вид.,випр. і доп. –Х.:ОВС,2002. - 215 с.
6. Методика воспитательной работы: Учебное пособие Л.А.Бойкова, Л.К. Гребенкина, О.В. Еремкина и др.;Под ред..В.А. Сластенина.-М.,2004. - 112 с.
7. Мойсеюк Н.Є.Педагогіка: Навч посібник -5вид., доп. і перероб. –К.,2007. - 450 с.
8. Педагогіка/ Под ред.. Ю.К Бабанского.-М., 1988. 324 с.
9. Педагогіка: Учебное пособ./ В.А. Сластенин, И.Ф. Исаев, А.И. Мищенко.-М., 1997. - 415 с.
10. Подласый И.П. Педагогика. Новый курс: в 2кн.-М., 1999.-Кн.2: Процесс воспитания. - 321 с.
11. Тверохліб Л. В. формування правовї культури старшокласників у навчальних закладах нового типу: - Луганськ; 2003. – 262 с.
12. Степанов О. М., Фіцула М. М. Основи психології та педагогіки : Посібник. – К.; - 2003. – 504 с.
13. Подберезький М. К., Безбородий В. О. Формування правової культури. Теоретичні та методологічні основи. – Мукачево: Елара, -1999. – 216 с.
14. Дубровський В. Ф. Педагогічні умовм формування культури старшокласника. Автореферат. – К.; - 1997. – 16 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
100
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
11.10.24
Сучасний документальний театр: новий тип сценічної репрезентації
11.10.24
Вербатім–наративи в контексті сучасної «Нової драми» і документального театру
11.10.24
«Нова драма» в умовах відновлення документалізму в театральній постдраматичній культурі нестабільного типу
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.