У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Використання методу переконання у національному вихованні
Количество страниц 33
ВУЗ Українська інженерно-педагогічна академія
Год сдачи 2012
Содержание ПЛАН

ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ. Педагогічні основи національного виховання учнів ПТНЗ шляхом використання методу переконання. 5
1.1 Особливості національного виховання учнів ПТНЗ ……………………….4
1.2 Метод переконання як ефективний метод у процесі національного виховання учнів ПТНЗ
Висновки до теоретичного розділу 22
2. ПРАКТИЧНИЙ РОЗДІЛ. Виховний захід для учнів ПТНЗ за темою «УКРАЇНСЬКИЙ ПАТРІОТИЗМ» 23
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37




ВСТУП

Актуальність проблеми. На сучасному етапі Україна, як молода незалежна держава, розв’язує складні завдання економічної стабілізації й національного відродження. Разом із перспективами вільного державотворення відкрилися широкі можливості для розвитку освіти, науки, культури, що потребує докорінного реформування процесу навчання і виховання молодого покоління. В сучасних умовах все більше підвищуються вимоги суспільства до громадянина України, у якого серед загальнолюдських якостей поряд з мораллю, національною свідомістю та сумлінням повинні бути національна духовна культура, патріотичні почуття.
Вища школа є могутнім фактором виховання майбутніх громадян своєї країни. Одним із основних завдань загальноосвітньої і вищої школи, громадських установ та організацій є формування світогляду кожної молодої людини, виховання свідомого й активного члена суспільства, обізнаного з процесами, що відбуваються в країні та за її межами, громадянина із високими патріотичними почуттями, готового до трудового й героїчного подвигу в ім’я України. Сучасна вища школа повинна формувати не просто спеціаліста з тієї чи іншої галузі, а й патріота, який не може бути байдужий до долі Української держави, економіки, освіти та культури.
Національне виховання на традиціях українського народу розглядають у своїх працях багато сучасних педагогів, такі як Ю.Бондаренко, О.Вишневський, В.Довбищенко, Р.Захарченко, П.Ігнатенко, В.Каюков, О.Онищук, С.Павх, Б.Ступарик, О.Ярмоленко та ін.
Ідея національно-патріотичного виховання особистості втілена в державних документах, зокрема в Законі України “Про освіту”, Державній національній програмі “Освіта(Україна ХХІ століття)”, Національній доктрині розвитку освіти України у ХХІ столітті, у Концепції національного виховання та інших державних і науково-методичних матеріалах, що спрямовують оновлення освітньо-виховного процесу в Україні.
Духовна сила нації, її міць, морально-патріотичний потенціал народу залежать від того, наскільки збережені, глибоко усвідомлені й відчуті всі культурні, духовні здобутки минулих століть.
Об’єкт дослідження – процес національного виховання учнів ПТНЗ.
Предмет дослідження – зміст, форми та методи національного виховання шляхом використання методу переконання.
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність національного виховання учнів ПТНЗ шляхом використання методу переконання.
Завдання дослідження:
1. Вивчити особливості виховного потенціалу ПТНЗ, організації і здійсненні національної діяльності учнів.
2. Вивчити педагогічні умови ефективності національного виховання учнів у ПТНЗ.
3. З урахуванням виявлених умов розробити і експериментально перевірити ефективність національного виховання учнів ПТНЗ шляхом використання методу переконання.
Гіпотеза дослідження: ефективність національного виховання учнів ПТНЗ значно підвищиться шляхом використання методу переконання.
Методи дослідження: теоретичний аналіз і синтез наукових положень, матеріалів педагогічного досвіду і експериментальних даних, метод анкетування і інтерв’ю, бесіди з організаторами позакласної і позашкільної виховної роботи з учнями, групові і індивідуальні бесіди з учнями, тривале педагогічне спостереження, педагогічний експеримент, методи статистичної обробки даних.
Список литературы ВИСНОВКИ

Сьогодні Україну, яка проголосила державну незалежність, визнали більше ста країн світу, однак ми не стали незалежними чинністю. Звичайно, головною причиною цього є імперські амбіції північного сусіда, наша економічна залежність від Росії. Але не тільки це. Не останню роль тут відіграє той комплекс меншовартості, який нам прищеплювали століттями і якого так важко позбутися. На жаль, цей комплекс дається взнаки і серед політичної еліти, і на побутовому рівні. Найбільше він виявляється у ставленні до мови, спричиняючись до зникнення мовного середовища. Йдеться про українців з діда-прадіда, які чомусь соромляться говорити рідною мовою. Загляньте у так звані ПТНЗ: навіть учителі, не кажучи вже про учнів, вийшовши з уроку української мови чи літератури, переходять у спілкуванні на російську. Відомо чимало сімей – нормальні українські сім'ї, – вдома спілкуються українською мовою, а вийшовши на вулицю, починають говорити російською. Дуже часто можна зустріти сільських юнаків та дівчат, які, потрапивши до столиці по великого міста, починають немилосердно калічити гарну українську вимову, підлаштовуючись під колись "общепринятый язык".
Відповідно до Державної Програми "Освіта" затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 3 листопада 1993 р. N 896 національне виховання в Українській державі має бути спрямоване на формування у молоді і дітей світоглядної свідомості, ідей, поглядів, переконань, ідеалів, традицій, звичаїв, інших соціально значущих надбань вітчизняної і світової духовної культури.
Головна мета національного виховання – набуття молодим поколінням соціального досвіду, успадкування духовних надбань українського народу, досягнення високої культури міжнаціональних взаємин, формування у молоді незалежно від національної належності особистісних рис громадян Української держави, розвиненої духовності, фізичної досконалості, моральної, художньо-естетичної, правової, трудової, екологічної культури.




СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1. Національна Доктрина розвитку освіти Україні // Освіта. – 2002. – № 26 (24 квітня – 1 травня). – С. 2 – 4.
2. Бех І.Д. Цінності як ядро особистості / Цінності освіти і виховання: Наук.-метод. зб. /За заг. ред. О.В. Сухомлинської, ред. П.Р. Ігнатенка, Р.П. Сеульського, упор. О.М. Павліченка. – К., 1997. – С. 8 - 11.
3. Боришевський М.Й. Духовні цінності як детермінанта громадянського виховання особистості / Цінності освіти і виховання: Наук.-метод. зб. /За заг. ред. О.В. Сухомлинської, ред. П.Р. Ігнатенка, Р.П. Сеульського, упор. О.М. Павліченка. – К., 1997. – С. 21-25.
4. Гаєвська Н.М., Коломиєць В.В. тощо Українська література. Письмовий та усний екзамен / За ред. проф. Н.М. Гаєвської. – К.: Вирій, Магістр – S, 1998. – 384 с.
5. Гнеденко А.М., Гнеденко В.М. За други своя или все о казачестве. – М.: Изд. Междунар. фонда славянской письменности и культуры. АРП Инт. Ко., 1993. – 272 с.
6. Давыдова Н.В. Слово о Борисе и Глебе: Читаем "Сказание и страдание и похвалу святым мученикам Борису и Глебу": Учебное пособие. – М.: МИРОС, 1997. – 112 с.: ил.
7. Зязюн І.А. Молодь напередодні ХХІ століття / Цінності освіти і виховання: Наук.-метод. зб. /За заг. ред. О.В. Сухомлинської, ред. П.Р. Ігнатенка, Р.П. Сеульського, упор. О.М. Павліченка. – К., 1997. – С. 43-47.
8. Культура і побут населення України: Навч. посібник / В.І. Наулко, Л.В. Артюх, В.Ф. Горленко тощо – 2-е вид., до та перероб. – К.: Либідь, 1993. – 288 с.; іл..
9. Кухта Б.Л. З історії української політичної думки: [Текст лекцій: Навчальний посібник]. – К.: Ґенеза, 1994. – 368 с.
10. Огородник І.В, Огородник В.В., Русин М.Ю., Віденко В.Ф. Філософська думка східних слов'ян: Бібліографічний словник /Наук. ред. Л.В. Губернського. – К.: Парламентське вид-во, 1999. – 328 с.
11. Попович М.В. Нарис історії культури України. – 2-е вид., випр. – К.: "АртЕк", 2001. – 728 с.: іл.
12. Стельмахович М.Г. Виховні цінності традиційної української родини / Цінності освіти і виховання: Наук.-метод. зб. /За заг. ред. О.В. Сухомлинської, ред. П.Р. Ігнатенка, Р.П. Сеульського, упор. О.М. Павліченка. – К., 1997. – С. 129-132.
13. Сухомлинский В.А. Сто советов учителю. – К.: Рад. Школа, 1984 – 245 с.
14. Сухомлинська О.В. Цінності в історії розвитку школи в Україні / Цінності освіти і виховання: Наук.-метод. зб. /За заг. ред. О.В. Сухомлинської, ред. П.Р. Ігнатенка, Р.П. Сеульського, упор. О.М. Павліченка. – К., 1997. – С. 3-8.
15. Франко І. Твори: В 20 т. /Редкол.: Корнійчук О.С. тощо; Ред т. Острянин Д.Х. тощо – К.: Худож літ., 1956. Т. 19: Філософські, економічні та історичні статті. – 802, [2] с.
16. Чижевський Б.Г. Актуальні проблеми побудови національної системи виховання в умовах державотворчого процесу в Україні / Цінності освіти і виховання: Наук.-метод. зб. /За заг. ред. О.В. Сухомлинської, ред. П.Р. Ігнатенка, Р.П. Сеульського, упор. О.М. Павліченка. – К., 1997. – С. 79-83.
17. Антология педагогической мысли Украинской ССР / Сост. Н.П.Калиниченко. – М.: Высшая школа, 1988. – 642 с.
18. Виховання молодого покоління на принципах християнської моралі в процесі духовного відродження України: Зб. Наук. Праць. – Острог, 1998. – 444 с.
19. Виховання української еліти в системі національної освіти України: матеріали науково-практичної конференції (19-20 червня 1997) / Під ред. В. Вовка, І.Б. Ковальчука. – Львів: За вільну Україну, 1997. – 146 с.
20. Вишневський О. Сучасне українське виховання. – Львів, 1996.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
150





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.