У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ОПТИМІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ СОЛІДАРНОЮ ПЕНСІЙНОЮ СИСТЕМОЮ В УКРАЇНІ
Количество страниц 96
ВУЗ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА
Год сдачи 2014
Содержание ЗМІСТ
ВСТУП………………………………………………………………………………..3
РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ОПТИМІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ СОЛІДАРНОЮ ПЕНСІЙНОЮ СИСТЕМОЮ В УКРАЇНІ……………………………………………………………………………...6
1.1 Стан наукової розробки проблеми управління солідарною пенсійною системою в Україні……………………………………………………………6
1.2 Уточнення змісту понять «державне управління», «пенсійна система», «солідарна пенсійна система», «оптимізація управління»……………..…14
1.3 Принципи та методи дослідження проблеми оптимізації управління солідарною пенсійною системою в Україні……………………………….26
РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ОПТИМІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ СОЛІДАРНОЮ ПЕНСІЙНОЮ СИСТЕМОЮ В УКРАЇНІ………………………………………………………………………….…31
2.1 Суб’єкт управління солідарною пенсійною системою в Україні….…31
2.2 Економічна та соціальна необхідність оптимізації управління солідарною пенсійною системою в Україні…………………………….…40
2.3 Нормативно-правовий механізм як чинник оптимізації управління солідарною пенсійною системою в Україні……………………………….45
РОЗДІЛ 3. ПРАКСЕОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ОПТИМІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ СОЛІДАРНОЮ ПЕНСІЙНОЮ СИСТЕМОЮ В УКРАЇНІ………………………………………………………………………….....58
3.1 Стан та недоліки національної солідарної пенсійної системи в Україні………………………………………………………………………..58
3.2 Шляхи оптимізації державного управління в напрямку формування ефективної моделі пенсійного забезпечення на сучасному етапі……..….72
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ………………………………………………..….84
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….…88
ДОДАТКИ……………………………………………………………………….….96






ВСТУП

Соціально-економічна політика держави є наслідком і відображенням дійсного рівня розвитку суспільства в цілому та економіки зокрема. Сучасні економічні тенденції розвитку потребують системного вирішення соціальних та економічних проблем, а саме пошуку таких підходів та механізмів, які б не стримували, а навпаки сприяли подальшому розвитку національної економіки. У системі соціально-економічної політики держави особливе місце посідає пенсійне забезпечення, підхід до якого з часом зазнає суттєвих методологічних змін.
Актуальність теми дипломної роботи полягає у тому, що пенсійна система України, враховуючи розпочаті перетворення, потребує подальшого реформування і оптимізації державного управління солідарною пенсійною системою. Тому що наміри України вступити до Європейського союзу вимагають, щоб соціально-економічна політика держави та діяльність уряду були направлені на досягнення європейських стандартів якості життя, загальнолюдських цінностей.
Європейські стандарти якості життя передбачають надійний соціальний захист населення і належне пенсійне забезпечення як один із визначальних чинників суспільного добробуту. Ефективність функціонування пенсійної системи в Україні та її реформування стають важливою умовою суспільного розвитку й соціальних перетворень. Чинна система державного пенсійного забезпечення в Україні не відповідала Європейськім стандартам. У зв’язку з цим виникла необхідність подальшого реформування пенсійної системи, що в свою чергу дозволить вирішити цілий ряд існуючих проблем, серед яких слід виокремити такі: низьку частку заробітної плати у валовому внутрішньому продукті; недостатній для якісного життя розмір пенсій багатьох категорій населення; невідповідність системи управління пенсійними ресурсами принципам соціального партнерства; недосконалість законодавчої бази.
Теоретичні та методологічні аспекти державного управління щодо реформування та розвитку пенсійних систем, упровадження принципу накопичення в системи пенсійного забезпечення розглядаються багатьма зарубіжними та вітчизняними вченими, такими як: Б. Зайчук, Н. Ковальова, Е. Лібанова, О. Макаренко, Г. Мак-Таггарт, Б. Надточій, І. Новіков, А. Нечай, М. Папієв, М. Ріппа, В. Роік, А. Соловйов, І. Сирота, Н. Яценко та ін. Проте, незважаючи на велику кількість наукових праць, залишається все ще багато невирішених питань стосовно оптимізації системи управління солідарною пенсійною системою та продовжується пошук найбільш ефективної моделі пенсійного забезпечення для України. Тому обрана тема дипломної роботи є своєчасною і надзвичайно актуальною як в теоретичному, так і в практичному аспектах.
Метою дипломної роботи є теоретичне дослідження системи управління солідарною пенсійною системою, обґрунтування напрямів її оптимізації та подальшого реформування пенсійного забезпечення на Україні.
Відповідно до поставленої мети в роботі необхідно вирішити наступні завдання:
 дослідити стан наукової розробки проблем управління солідарною пенсійною системою в Україні;
 провести уточнення змісту понять «державне управління», «пенсійна система», «солідарна пенсійна система», «оптимізація управління»;
 проаналізувати принципи та методи дослідження проблеми оптимізації управління солідарною пенсійною системою в Україні;
 визначити суб’єкт управління солідарною пенсійною системою в Україні;
 з’ясувати економічну та соціальну необхідність оптимізації управління солідарною пенсійною системою в Україні;
 оцінити нормативно-правовий механізм як чинник оптимізації управління солідарною пенсійною системою в Україні;
 визначити особливості стану та недоліків національної солідарної пенсійної системи в Україні;
 окреслити шляхи оптимізації державного управління в напрямку формування ефективної моделі пенсійного забезпечення на сучасному етапі.
Об’єктом дослідження дипломної роботи є солідарна пенсійна система.
Предметом дослідження є теоретичне обґрунтування і розробка практичних рекомендацій щодо оптимізації державного управління солідарною пенсійною системою на Україні.
Методи дослідження. Для досягнення сформульованої мети і вирішення поставлених завдань у роботі використано такі загальнонаукові і спеціальні методи дослідження: теоретичного узагальнення; системно-структурний; аналітичний; конкретизації, комплексної і інтегральної оцінки, графічний та табличний для наочності аналітичного матеріалу.
Інформаційну основу дослідження становлять: Конституція України, Закони України, Укази Президента України, постанови Кабінету Міністрів України та інші нормативно-правові акти, матеріали Міністерства соціальної політики України та Пенсійного фонду України, наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених, матеріали періодичних та інтернет-видань, навчальні посібники і монографії з державного управління і пенсійного забезпечення.
Обсяг та структура дипломної роботи. Дипломна робота складається з вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури і додатків. Загальний обсяг роботи 100 сторінок, робота містить 12 рисунків, 5 таблиць, список використаної літератури з 74 джерел, 2 додатки.
Список литературы ВИСНОВКИ

Узагальнюючи все наведене в дипломній роботі можна зробити наступні висновки.
Солідарна система пенсійного забезпечення – це саме та система, що існувала і забезпечувала пенсією пенсіонерів у СРСР та існує і забезпечує пенсією нинішніх пенсіонерів. Вона базується на принципі солідарності поколінь, тобто такому способі взаємодії економічно активного та непрацездатного населення, за якого перші, відраховуючи певну частину доходу, підтримують і забезпечують других. Таким чином, кожне наступне покоління утримує кожне попереднє. Ця система є характерною ознакою індустріального суспільства, що розвивається, де спостерігається впевнене превалювання народжуваності над смертністю і де створюється достатньо додаткового продукту для утримання непрацездатних членів суспільства.
З огляду на перехід більшості розвинених країн до постіндустріальної економіки та старіння населення в них система солідарного пенсійного забезпечення переживає системну кризу і потребує на докорінне реформування. Її роль у пенсійному забезпеченні знижується, починаючи з 80-х років ХХ сторіччя, і, вочевидь, знижуватиметься надалі. Водночас про повну руйнацію солідарної системи говорити зарано, оскільки вона може забезпечити соціальні пенсії (тобто пенсії громадянам, непрацездатним через певні обставини з народження або з молодих років).
Пенсії – це регулярні грошові виплати з державних, громадських чи приватних фондів соціального забезпечення або страхування особам похилого віку, інвалідам, утриманцям і сиротам, а також заслуженим та привілейованим особам. Кожен громадянин України зараз має право на отримання трьох видів пенсій: соціальна пенсія, яка утворюється за рахунок нагромаджень солідарної системи пенсійного страхування; трудова пенсія – формується на основі принципів нагромадження й солідарності та додаткова пенсія. Ця система страхування носить комплексний та добровільний характер.
В сучасних умовах трансформації пенсійна система України перестає належати виключно до соціальної сфери економіки, як це було за часів існування суто солідарної пенсійної системи. На сучасному етапі формування до пенсійної системи України входять як компоненти, що належать до невиробничої сфери економіки, а саме до тієї її частини, яку можна назвати сферою фінансових послуг (наприклад, недержавні пенсійні фонди), так і компоненти, що належать до соціальної сфери (Пенсійний фонд України). Така ситуація узгоджується з тенденціями звуження соціальної сфери, однак без втрат для рівня соціальної захищеності населення, тобто не за рахунок зниження соціальних норм і гарантій, а за рахунок перенесення тягаря практичного вирішення поставлених соціальних задач з державних структур на суб’єктів недержавного сектора, які здатні вирішувати такі задачі з мінімальними питомими витратами, одночасно задовольняючи власні економічні інтереси.
Нині діюча в Україні пенсійна система в правовому, організаційному, економічному та соціальному відношеннях потребує подальших принципових змін. У певній мірі проблеми пенсійного забезпечення обумовлюються відсутністю науково обґрунтованих основ реформування пенсійної системи. Тому створення достатньо об’єктивного організаційно-економічного механізму функціонування пенсійної системи є досить важливим для переходу України до етапу сталого зростання.
Врахування всіх недоліків і вад солідарної системи пенсійного забезпечення України та їх вирішення дасть змогу сформувати розвинений ринок послуг з цього виду страхування. Отже, позитивними результатами у покращенні пенсійного забезпечення України має стати досягнення таких результатів: забезпечення фінансової стійкості та стабільності сегментів пенсійного страхування; зменшення кількості пільговиків; підвищення рівня життя пенсіонерів та впевненості у соціальному забезпеченні; зменшення пенсійного навантаження роботодавців; створення результативної системи управління пенсійними грошовими потоками; заохочення громадян до заощаджень на старість; встановлення чіткого законодавства.
Солідарна пенсійна система України має низку проблем, які загрожують її фінансовій стабільності, починаючи від недостатньо розроблених механізмів одержання доходів і здійснення витрат аж до таких загроз, як старіння населення. Солідарна система пенсійного забезпечення нині базується на суто фіскальному перерозподілі ресурсів.
Зважаючи на проведене дослідження, зазначимо, що у системі становлення й розвитку пенсійного забезпечення і страхування в Україні є безліч проблем, які потребують якомога швидшого вирішення. До основних проблем, які потребують вирішення на шляху впровадження багаторівневої пенсійної системи та вдосконалення існуючого пенсійного забезпечення, належать:
1. Подальше дослідження теоретичний аспект сутності пенсійних внесків, видів пенсій, їх економічний та соціальний зміст.
2. Рівень пенсійного забезпечення має дискусійний характер, оскільки для кожної соціальної групи він встановлюється різний, хоча фізіологічні потреби в людей однакові.
3. Потребує наукового обґрунтування й державного затвердження правова сторона впровадження багаторівневої пенсійної системи.
4. Запровадження різних внесків державної політики у систему належного забезпечення дасть змогу пом’якшувати негативні наслідки формування інституту соціального захисту населення.
Уведення накопичувальної системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування в Україні є ключовим заходом, який сприятиме виведенню країни на новий рівень економічного розвитку, оздоровленню фінансової ситуації та підвищенню рівня соціального захисту населення держави. Зокрема, вона дозволить: збільшити загальний розмір пенсійних виплат завдяки отриманню інвестиційного доходу; посилити залежність розміру пенсії від трудового вкладу особи і тому посилити зацікавленість громадян та їхніх роботодавців у сплаті пенсійних внесків; підвищити рівень соціального захисту населення завдяки безперервній участі громадян у накопичувальних пенсійних програмах; успадковувати кошти, обліковані на персональному накопичувальному рахунку, родичам застрахованої особи; створити потужне джерело інвестиційних ресурсів на фінансування розвитку національної економіки, соціальної інфраструктури, на подолання фінансової кризи; розділити ризики виплати низьких розмірів пенсій між першим і другим рівнями пенсійної системи і, таким чином, застрахувати майбутніх пенсіонерів від негативних демографічних тенденцій та коливань в економічному розвитку держави.
Відповідно до сучасних світових тенденцій домінантою пенсійної реформи, що розпочалась на Україні, має бути перерозподіл відповідальності між державою, роботодавцями та працівниками за стан пенсійного забезпечення нинішнього й майбутніх поколінь пенсіонерів. Такий підхід дозволить підсилити страховий характер пенсійної системи і створить механізм, що мотивує застрахованих осіб до участі у фінансуванні системи, знизить можливість і бажання уникнути сплати страхових внесків за рахунок більш щільної прив’язки розмірів пенсій до обсягів фактично сплачених внесків.
У якості механізму такого перерозподілу доцільно поруч з існуючою розподільчою запровадити загальнообов’язкову накопичувальну пенсійну систему.
Таким чином, пенсійна система в Україні потребує негайного реформування з метою врахування інтересів малозабезпечених верств населення – завдяки солідарній системі і стимулювання до пенсійних заощаджень усіх громадян, особливо з більш високими доходами – завдяки накопичувальній системі.








СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Конституція України : прийнята на п’ятій сесії Верховної Ради України 28 черв. 1996 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/Z960254K.html.
2. Про встановлення прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати: Закон України – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1646-17
3. Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування: Закон України від 09.07.2003 № 1058-IV (Редакція від 09.12.2012) [Електронний ресурс]. – Режим доступу http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/про%20 загальнообовязкове%20державне%20пенсійне%20страхування
4. Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи: Закон України №3668 –VI від 8.07.2011р [Електронний ресурс]. – Режим доступу. – http:// zakon1.rada.gov.ua.
5. Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування: Закон України від 8 липня 2010 р. № 2464-VІ, 2010р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : www.rada.gov.ua
6. Про індексацію грошових доходів населення: Закону України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1282-12
7. Про недержавне пенсійне забезпечення : Закон України від 09 липня 2003 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi
8. Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні : Закон України від 21 березня 1991 р. № 875-ХІІ [Електронний ресурс]. – Режим доступу : zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi
9. Про пенсійне забезпечення: Закон України від 05.11.1991 № 1788-XII (Редакція від 09.12.2012) [Електронний ресурс]. – Режим доступу http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1788-12
10. Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей : Закон України від 20 грудня 1991 р. № 2011-XII [Електронний ресурс]. – Режим доступу : zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi
11. Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи : Закон України від 28 лютого 1991 р. № 2001-XII [Електронний ресурс]. – Режим доступу : zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi
12. Про Положення про Пенсійний фонд України : Указ Президента України від 6 квітня 2011 р. № 384/2011 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main
13. Про проект Концепції соціального забезпечення населення України : Постанова Верховної Ради України від 21 грудня 1993 р. № 3758-ХІІ [Електронний ресурс]. – Режим доступу : zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi
14. Атаманчук В. Г. Теория государственного управления : [курс лекций] / Атаманчук В. Г. – М. : Юридическая литература, 1997. – 400 с.
15. Бабанский Ю. К. Оптимизация процесса обучения / Ю. К. Бабанский. – М: Педагогика, 1996. – 256 с.
16. Безугла В.О., Загірняк Д.М., Шаповал Л.П. Соціальне страхування. Навч. Посіб.:Центр учбової літератури, 20011.; с.236.
17. Бідак В. Я. Ризики формування інституту соціального захисту населення України (на прикладі Львівської області) / В. Я. Бідак, М. М. Гладченко // Региональна економіка. – 2010. – №!. – С. 163-171.
18. Бланкарт Ш. Державні фінанси в умовах демократії: Вступ до фінансової науки / Ш. Бланкарт; [пер. з нім. С. I. Терещенко та О. О. Терещенка; передм. та наук, редаг. В. М. Федосова]. – К. : Либідь, 2000. – 654 с.
19. Борисов К. Ю., Сурков А. В. Пенсионная система в двухклассовой модели перекрывающихся поколений // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – № 6 (120).
20. Великий тлумачний словник сучасної української мови. – К.;Ірпінь: ВТФ «Перун». – С. 851.
21. Волкович О. Ю. Проблеми розмежування понять «організаційногосподарське управління» та «державне управління» у діяльності господарських товариств / О. Ю. Волкович // Форум права. – 2008. – № 2. – С. 38–43.
22. Гаврилечко Ю. Накопичувальна пенсійна система: вигоди і ризики // http://www.golos.ua.com.
23. Галицька Ю. В. Соціально-економічний механізм регулювання пенсійного страхування населення : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.09.01 / Ю. В. Галицька ; Донецький національний університет Міністерства освіти і науки України. – Д., 2006. – 18 с.
24. Гнибіденко I. В. Пенсійна реформа в Україні: стан, проблеми, перспективи /1. В. Гнибіденко // Економіка України. – 2007. – № 4. – С. 4-11.
25. Гура М. Пенсійна реформа: виклик для України / М. Гура // Страхова справа. – 2008. – №3. – С. 38-40.
26. Державне управління в Україні: навчальний посібник / [за заг. ред. В. Б.Авер’янова]. – К. : Видво ТОВ «СОМИ», 1999. – 265 с.
27. Завальна Ж. В. Щодо питання договірного регулювання відносин державного управління / Ж. В. Завальна // Часопис Київського університету права . – 2009. – № 2. – С. 100-105.
28. Зайчук Б. О. Організаційно-економічний механізм побудови в Україні трирівневої системи пенсійного забезпечення : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук [Електронний ресурс] / Б. О. Зайчук. – К, 2002. – 17 с.
29. Камінський А. Б. Дослідження інформативної прозорості недержавних пенсійних фондів України / А. Б. Камінський, Я. В. Ломовацъка // Фінанси України. – 2011. – № 4. – С. 88-97.
30. Коваль О. П. Економічна природа пенсійних внесків [Електронний ресурс] / Коваль О. П. // Проблеми системного підходу в економіці : електронне наукове фахове видання. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/PSPE/2011_2/.
31. Коваль О. П. Особливості початкового етапу запровадження загальнообов’язкової накопичувальної пенсійної системи / О. П. Коваль // Фінанси України. – 2011. – №6 – С. 73-84.
32. Коваль О. П. Перспективи впровадження загальнообов’язкової накопичувальної пенсійної системи в Україні: вплив на економічну безпеку : монографія / О. П. Коваль. – К. : НІСД, 2012. – 240 с.
33. Коваль О. П. Щодо цілей та завдань пенсійної реформи / О. П. Коваль //Формування ринкових відносин в Україні. – 2011. – N 10. – С. 207-210
34. Козлов К. І. Забезпечення соціальної безпеки як пріоритетний напрям взаємодії органів влади і громадських організацій / К. Козлов // Держава та регіони. Серія : “Державне управління”. – 2006. – № 2. – С. 101–105.
35. Леонов, Д. Накопичувальна складова пенсійної системи УКраїни: проблеми реформування / Д. Леонов // Ринок цінних паперів. Вісник Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку. – 2011. – N 11/12. – С. 77-88
36. Лібанова Е. М. Як подолати бідність / Е. Лібанова // Вісник Пенсійного фонду України. – 2006. – № 1. – С. 23–26.
37. Лондар С. Л. Вплив фактора вікової структури населення на збалансованість пенсійної системи у довгостроковому періоді / С. Л. Лондар, В. Й. Башко // Фінанси України. – 2011. – № 10. – С. 44-59.
38. Луговенко Н. Соціальні функції пенсійного забезпечення / Н. Луговенко // Вісник НАДУ – 2005. – №4. – С. 420-423.
39. Максимчук О., Лазебна М. Пенсійна реформа: зацікавлені всі // Вісник пенсійного фонду України. – 2010. – №1. –с. 19-21.
40. Малиновський В.Я. Словник термінів і понять з державного управління / В.Я. Малиновський. – К. : Атака, 2005. – 240 с.
41. Мельніков С. А. Пенсійне страхування та напрями його реформування в Україні : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук / С. А. Мельніков. – К., 2009. – 16 с.
42. Міненко В. Л. Зайнятість населення у неформальному секторі економіки: сутність та методи вимірювання / Л. В. Міненко // Економіка і держава. – 2010. – № 4. – С. 111–113.
43. Науково-аналітичні матеріали Інституту демографії та соціальних досліджень імені М. В. Птухи НАН України (варіанти обчислення перерахунків) розміру пенсій та індексацій призначених пенсій, обґрунтування передумов та параметрів запровадження другого рівня пенсійної системи). – Режим доступу : http://www.pension.kiev.ua/files/inst_demogr_16sep2010_ua.pdf
44. Науково-практичний коментар Закону України "Про пенсійну реформу"/ ред. Ю. І. Руснак. – К.: ЦУЛ, 2012. – 158 с.
45. Онишко, С.В. Потенціал розбудови пенсійної системи в Україні у контексті зниження ризиків державних фінансів / С. В. Онишко // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – N 3. – С. 248-258
46. Основи законодавства України про загальнообов’язкове державне соціальне страхування : Закон України від 14 січня 1998 р. № 16/98-ВР [Електронний ресурс]. – Режим доступу : zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi
47. Папієв М. М. Реформування пенсійної системи в Україні : атореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук / М. Папієв. – К, 2004. – 22 с.
48. Педь I. Податкова система. Економіко-правова характеристика податків /1. Педь ; під ред. Ю. М. Лисенкова. – К. : Знання, 2007. – 191 с.
49. Пенсионные системы в период кризиса : региональный доклад по странам Европы и Центральной Азии / Всемирный банк. – 2009. – 12 ноября [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://siteresources. worldbank.org/ECAEXT/Resources/258598-1256842123621/6525333-1260213816371/PensionCrisisPolicyNotefinalru.pdf
50. Пенсионные системы после кризиса : обзор центра макроэкономических исследований Сбербанка России. – 2011. – Май [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.sbrf.ru/common/img/uploaded/ files/pdf/press_center/pens_syst.pdf
51. Пенсійна реформа: що заважає? // Дзеркало тижня. – 2010. – № 12 (792). – 27.03.
52. Підсумки роботи пенсійного фонду України. – Режим доступу : http://www.pfu.gov.ua/pfu/control/uk/ publish/category?cat_id=94750&page=0
53. Приходченко О. Ю. Система методів та моделей аналізу пенсійного забезпечення / О. Ю. Приходченко // Актуальна проблеми економіки. – 2011. – № 6 (120). – С. 170-175.
54. Програма економічних реформ України на 2010-2014 рр. – Режим доступу : http://pension.kiev.ua/doc/Programa_reform_FINAL_1.pdf
55. Результати фінансово-економічних розрахунків щодо обов’язкової накопичувальної системи. – Режим доступу : http://pension.kiev.ua /index.php?option=com_content&task =blogcategory&id=12&Itemid=104
56. Роик В. Д. Пенсионная реформа: институциональный поход / В. Д. Роик // Российский экономический журнал. – 2000. – № 11-12. – С. 27-33.
57. Роик В. Д. Проблемы развертывання пенсионной реформы / В. Д. Роик // Российский экономический журнал. – 1998. – № 7-8. – С. 24-28.
58. Рой О.М. Система государственного и муниципального управления / О.М. Рой. – 2-е изд. – СПб. : Питер, 2005. – 336 с.
59. Садура О. Необхідність реформування пенсійного забезпечення в Україні // Економічний простір. 2010. – № 44/2.
60. Свєнчіцкі М.,Ткаченко Л., Чапко І. Демографічні та фінансові передумови пенсійної реформи в Україні: Прогноз – 2050. – К.: Аналітично – дорадчий центр Блакитної стрічки, 2010. – 72с.
61. Сирота И. М. Все о пенсиях, пособиях, социальной защите граждан Украины : научно-практический комментарий и сборник нормативных актов / Сирота И. – 5-е изд. перераб. и доп. – Х. : Одиссей, 2004. – 250 с.
62. Словник іншомовних слів [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www. supermodern.narod.ru/slovnyk_meln/slova/o.htm.
63. Советский энциклопедический словарь / гл. ред. А. М. Прохоров]. – М. : Сов. энциклопедия, 1984. – 1600 с.
64. Соломка О. Н. Пенсионное обеспечение в социально ориентированной рыночной экономике / Н. О. Соломка // Вісник Харківського національного університетуім. В. Н. Каразіна. Економічнасерія. – X. – 2004. – № 3. – С. 33-37.
65. Сурмін Ю. Термінологічна система державного управління: сутність і перспективи становлення / Ю. Сурмін // Вісник НАДУ. – 2008. – № 4. – С. 5-14.
66. Сухарев А. С. Проблемы формировання понятийного аппарата в теории административного права //Административное право и процесс. – 2009. – №3. – С. 12.
67. Ткаченко, Л. Г. Побудова багаторівневої пенсійної системи як напрям національної пенсійної реформи / Л. Г. Ткаченко //Економіка України. – 2012. – N 8. – С. 16-23
68. Тютюнникоеа С. В. Формирование доходов населення в условиях рыночной трансформации/В. Тютюнникова. – X. : Основа, 1999. – 273 с.
69. Урядовий кур’єр. – 2011. – № 46. – 15 березня // http://www.ukurier.gov.ua.
70. Устинова, І. П. Співвідношення понять 'пенсія', 'пенсійне забезпечення' та 'пенсійне страхування' в контексті фінансово-правового регулювання пенсійної реформи в Україні / І. П. Устинова // Часопис Київського університету права. – 2012. – N 1. – С. 170-174
71. Федоренко, А. В. Економічна складова накопичувальної пенсійної системи/ А. В. Федоренко // Фінанси України. – 2011. – N 12. – С. 89-99
72. Хмиз, О. Фондовані пенсії у ракурсі сучасних тенденцій розвитку фінансових ринків / О. Хмиз // Фінансовий ринок України. – 2012. – N 11. – С. 21-27
73. Хуторян, Н. Нова пенсійна реформа в період незалежності України: проблемні питання/ Н. Хуторян //Право України. – 2012. – N 6. – С. 33-40
74. Чиркин В.Е. Государственное управление. Элементарный курс / В.Е. Чиркин. – М. : Юристъ, 2003. – 320 с.
75. Шаварина М. П. Недержавне пенсійне забезпечення в Україні в умовах становлення ринкової економіки [Електронний ресурс] / М. П. Шаварина, П. В. Шамансъка // Збірник наукових працъ КНТУ : економічні науки. – 2011. – Bun. 19. – Режим доступу : www.kntu.kr.ua.
76. Шевчук П. I. Пенсійне забезпечення / Шевчук П. L, Берік 3. А. – Львів : ЛРІДУ УАДУ, 2002. – 56 с.
77. Шишкин С. В. Экономика социальной сферы : [учебное пособие] / С. В. Шишкин. – М. : ГУВШЭ, 2003. – 367 с.
78. Юрій С. I. Сощальне страхування: [шдручник] / С. I. Юрій, М. П. Шаваріна, Н. В. Шаманська. – К. : Кондор. – 2004. – 464 с.
79. Юровский Б. С. Пенсии государственные и негосударственные: на что можно рассчитывать / Юровський Б. – 3-е изд., доп. и перераб. – Х. : Консульт, 2006. – 208 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
300





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.