У нас уже
17884
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Маркетинг инноваций
Количество страниц
47
ВУЗ
Киевская национальная академия
Год сдачи
2010
Содержание
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти інноваційного бізнесу 5
1.1 Поняття мотивації та конкурентноздатності інновацій 5
1.2 Особливості аналізу попиту на нововведення. 10
1.3 Методичні підходи до створення конкурентних переваг для інноваційного продукту 12
1.4 "Фронтування" ринку в інноваційному бізнесі 15
Розділ 2. Маркетинг інновацій як основа забезпечення конкурентоспроможності нововведень 18
2.1 Поняття стратегічного інноваційного маркетингу 18
2.2 Особливості функціонування оперативного інноваційного маркетингу 22
Розділ 3. Практична частина 29
Висновок 42
Список використаної літератури 44
Список литературы
1. Амблер Т. Практический маркетинг. Санкт-Петербург: Питер, 2001, 400 с.
2. Армстронг Г., Котлер Ф. Введение в маркетинг. Москва: Издательский дом "Вильямс", 2000, 640 с.
3. Балабанова Л.В., Германчук А.М. Комерційна діяльність: маркетинг і логістика. Київ: ВД "Професіонал", 2004, 288 с.
4. Батра Р., Майерс Д. Дж., Аакер Д.А. Рекламный менеджмент. Москва, Санк-Петербург, Киев: Издательский дом "Вильямс", 1999, 784 с.
5. Березин И.С. Маркетинг и исследование рынков. Москва: Русская деловая литература, 1999, 416 с.
6. Верба В.А., Решетняк Т.І. Організація консалтингової діяльності. Київ: КНЕУ, 2000, 244 с.
7. Вествуд Дж. Маркетинговый план. Санкт-Петербург: Питер, 2001, 256 с.
8. Виссема Х. Менеджмент в подразделениях фирмы (предпринимательство и координация в децентрализованной компании). Москва: ИНФРА-М, 1996, 288 с.
9. Вітлінський В.В. Моделювання економіки. Київ: КНЕУ, 2003, 408 с.
10. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент. Київ: КНЕУ, 2000, 100 с.
11. Воронкова Т.Є. Бізнес-планування. Київ: Київський ін-т інвестиційного менеджменту, 2001, 176 с.
12. Герасимчук В.Г. Стратегічне управління підприємством. Київ: КНЕУ, 2000, 360 с.
13. Головко Т.В., Сагова С.В. Стратегічний аналіз. Київ: КНЕУ, 2002, 198 с.
14. Москалюк В.Є., Бєлов М.А., Євдокимова Н.М., Планування діяльності підприємства. Київ: КНЕУ, 2002, 252 с.
15. Хорунжий Ф. Ф. Маркетинговий аналіз. Тернопіль: ПП Рута, 2003, 680 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
200
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
11.10.24
Сучасний документальний театр: новий тип сценічної репрезентації
11.10.24
Вербатім–наративи в контексті сучасної «Нової драми» і документального театру
11.10.24
«Нова драма» в умовах відновлення документалізму в театральній постдраматичній культурі нестабільного типу
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.