У нас уже
17884
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Вплив ЗМІ на громадську думку
Количество страниц
46
ВУЗ
Киевская национальная академия
Год сдачи
2010
Содержание
Вступ 3
Розділ 1. Засоби масової інформації як соціально – політичний інститут 6
1.1.Функції засобів масової інформації 6
1.2 Види засобів масової інформації 10
Розділ 2. Функціонування ЗМІ в суспільстві 16
2.1.Соціально-психологічний вплив ЗМІ 16
2.2.Методы впливу на людську свідомість 20
Розділ 3. Політичний вплив ЗМІ на суспільство 28
3.1. Основні канали та особливості політичного впливу ЗМІ 28
3.2.Політичне маніпулювання 34
Розділ 4. Практична частина 38
Висновок 39
Література 40
Додаток 1 42
Додаток 2 43
Додаток 3 44
Додаток 4 46
Список литературы
1. Багдикян Б. Монополия средств информации. - М., 1987. - 320 с.
2. Баранчук С. Духовність в Україні і засоби масової інформації // Україна на порозі третього тисячоліття: духовність як основа консолідації суспільства. - Т. 15. - К., 2006. - С. 589-597.
3. Бебик В.М., Сидоренко О.І. Засоби масової інформації посткомуністичної України. - К., 1996. - 124 с.
4. Беляков А.А. Экологическая пресса Украины. - К., 1995. - 49 с.
5. Борев В.Ю., Коваленко А. Культура и массовая коммуникация. - М.,1986. - 304 с.
6. Гениева Е. Вторжение электронных изданий: плюси и минусы // Библиотека. - 2006. - №8. - С. 14-16.
7. Грушин Б.А. Эффективность массовой информации и пропаганды. - М., 1979. - 64 с.
8. Дацюк С.виртуальный анализ масс-медиа. Интернет.
9. Ерасов Б.С. Социальная культурология. - М., 1996. - 591 с.
10. Жабский М.И. Социология кино: истоки, предмет, перспективы. - М., 1989. - 64 с.
11. Зернецька О.В. Нові засоби масової інформації. - К., 1993. –
12. Иванов И.В., СМИ и реклама: ограничения и ответственность. Интернет.
13. Копиленко О.Л. Влада інформації. - К., 1991. - 108 с.
14. Костенко Н. Парадигми та фактичності нових мас-медіа //Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2006. - №2. - С.148.
15. Лизанчук В.В. Грани коллективизма. Воздействие печати, телевидения, радио на формирование соціально активной личности. - К., 1991.
16. Пресса и общественное мнение. / Отв. ред. В.С.Коробейников. - М.: Наука, 1986. - 204 с.
17. Саєнко О., Саєнко А. Програмна структура національного телебачення як необхідна умова духовної консолідації українського суспільства // Україна на порозі третього тисячоліття: духовність як основа консолідації суспільства. - К., 2006. - С. 583.
18. Телекоммуникация и информация общества. Сборник обзоров. - М., 1990. - 159 с.
19. Телерадіомовлення в Європі - тенденції і перспективи на прикладі німеччини та України. Матеріали українсько-німецької конференції з питань засобів масової інформації 2-3 грудня 2006 року. Київ 1998.
20. Федоров А. Ограничение показа насилия на западном экране. Интернет.
21. Федотова Л.Н. Масовая информация: стратегия производства и тактика потребления. - М., 1996. - 232 с.
22. Хоружий Г. Інформаційна політика: сутність і проблеми // Друкарство. - 2006. - № 4(27). - С. 4-5.
23. Шариков А.В. Медиа-образование // Российская педагогическая энциклопедия.–М., 1993.– Т.1. С.555-556.
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
240
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
11.10.24
Сучасний документальний театр: новий тип сценічної репрезентації
11.10.24
Вербатім–наративи в контексті сучасної «Нової драми» і документального театру
11.10.24
«Нова драма» в умовах відновлення документалізму в театральній постдраматичній культурі нестабільного типу
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.