У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Інформаційні системи в Ростик'с
Количество страниц 123
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Содержание Введення 3
Розділ 1. Сутність і основні напрямки застосування інформаційних систем керування 5
1.1 Сутність і основні поняття інформаційних систем керування 5
1.2 Інформаційні системи в організації бухгалтерського й управлінського обліку 15
1.3 Інформаційні системи в маркетинговій діяльності підприємства 29
Розділ 2. Застосування інформаційних технологій у Ростик' 40
2.1 Характеристика інформаційних систем, використовуваних в обліку Ростик' 40
2.2 Характеристика інформаційних систем, використовуваних у забезпеченні маркетингової діяльності Ростик' 48
2.3 Ефективність інформаційних систем і їхній вплив на результати господарсько-фінансової діяльності 66
Розділ 3. Розробка рекомендацій з підвищення ефективності діяльності підприємства на основі застосування інформаційних систем 74
3.1 Заходу щодо вдосконалювання керування підприємством на основі інформаційних систем 74
3.2 Оптимізація бізнес-процесів 98
3.3 Ефективність пропонованих заходів щодо вдосконалювання інформаційних систем 105
Висновок 118
Список використаної літератури 123
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
625





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.