У нас уже
17884
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Вироблення рекомендацій з удосконалювання діяльності служби маркетингу й оцінка їхньої ефективності
Количество страниц
49
ВУЗ
Севнту
Год сдачи
2010
Содержание
ЗМIСТ
Вступ...……………………………………......………………………………......…....
1 Теоретичні аспекти маркетингової діяльності на підприємстві.........6
1.1 Роль маркетингу в діяльності підприємства...………………………........…6
1.2 Регламент роботи служби маркетингу...…………………………............…....10
1.3 Критерії оцінки ефективності діяльності служби маркетингу........18
2 Аналіз діяльності підприємства (на прикладі ВАТ «Фармак»)...…........…23
2.1 Коротка характеристика діяльності підприємства...……………........…....23
2.2 Функції й структура відділу маркетингу на ВАТ «Фармак»...……......……26
2.3 Аудит маркетингової діяльності...………………………………..........…33
3 Вироблення рекомендацій з удосконалювання діяльності служби маркетингу й оцінка їхньої ефективності...……………………………......…....…37
Висновок...……………………………………………………………..........……43
Список використаних джерел...……………………………......…....……......46
Додаток А. Організаційна структура ВАТ «Фармак»...……......…........48
Додаток Б. Структура ринку фармацевтичної продукції України в 2005 році...…………………………………………………………………......……49
ВСТУП
Маркетингові дослідження - істотна складова й масова суб'єктна база цивілізованого ринкового господарства, невід'ємний елемент властивого йому конкурентного механізму. Вони надають ринковій економіці належну гнучкість, мобілізує великі фінансові й виробничі ресурси населення, несе в собі потужний антимонопольний потенціал, служить серйозним фактором структурної перебудови й забезпечення проривів по ряду напрямків науково-технічного прогресу, багато в чому вирішує проблему зайнятості й інші соціальні проблеми ринкового господарства. От чому становлення й розвиток маркетингу й маркетингових досліджень являє собою стратегічне завдання реформаційної економічної політики.
Слід зазначити, що не тільки великі компанії, як у нашій країні, так і за рубежем повинні проводити маркетингові дослідження. Тому, щоб утриматися на ринку багато приватних фірм і організації створюють спеціальні відділи маркетингу. Відділ маркетингу існує для того, щоб фірма просувала свою продукцію. Служба маркетингу - це система різних видів діяльності підприємства, зв'язаних між собою й що охоплюють плануванням, ціноутворення, продаж, доставку товарів і надання послуг, у яких існує потреба в реальних і потенційних покупців. Ця служба стосується компетенції менеджера - підприємця особливого типу, діяльність якого орієнтована на споживача [3].
Процес маркетингу багатогранний: він починається із втілення бажань споживача в конкретній продукції й організації її виробництва, по завершенні якого необхідно так «увести» продукцію на ринок, щоб привернути стійку увагу до неї споживача, для чого необхідна гарантія гарного сервісу й післяпродажного обслуговування.
Підприємство повинне вести маркетингове дослідження у двох напрямках: пошук сегмента ринку для певного до виробництва товару й оцінка можливості його випуску.
Орієнтування на ринковий попит припускає рішення наступних питань:
• Асортименти товарів, якими цікавляться клієнти,
• Асортименти товарів, які підприємство може зробити й реалізувати із прибутком,
• Конкретні ситуації при реалізації товару,
• Обсяг потреби ринку в тих або інших товарах,
• Обсяг ресурсів, необхідний для продажу відповідного товару.
Правильне визначення в плані випуску продукції асортиментів, що користується попитом, забезпечує стійке положення підприємства на ринку.
У розвиненій ринковій економіці існує безліч типів підприємств, але на жодному з них не можна обійтися без маркетингової служби. Хоча економісти виділяють різні шляхи підвищення ефективності фірми, автор концентрує увагу саме на службі маркетингу, на тім як фахівці цього відділу допомагають підприємцеві підвищити ефективність, а отже, і прибутковість фірми.
Як об'єкт аналізу в даній курсовій роботі було обрано ВАТ «Фармак», що є одним з лідерів української фармацевтичної галузі. Дане підприємство давно має у своєму складі служби, що займаються маркетинговими дослідженнями, тому, на погляд автора, відмінно підходить у якості об'єкта аналізу для даної курсової роботи.
Метою написання даної курсової роботи є вироблення рекомендацій з удосконалювання діяльності служби маркетингу підприємства.
Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання:
• вивчити роль маркетингу в діяльності підприємства;
• оцінити значимість служби маркетингу для підприємства;
• охарактеризувати показники ефективності діяльності служби маркетингу;
• дати характеристику аналізованому підприємству в цілому, а також його службам, що займаються маркетинговою діяльністю;
• визначити мети аудита маркетингової діяльності на аналізованому підприємстві;
• оцінити показники ефективності діяльності маркетингових служб і дати рекомендації з її підвищення
На основі поставлених завдань сформована структура курсової роботи: перший розділ покликаний вирішити перші три завдання, друга - наступні дві, третя - останню.
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
200
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
11.10.24
Сучасний документальний театр: новий тип сценічної репрезентації
11.10.24
Вербатім–наративи в контексті сучасної «Нової драми» і документального театру
11.10.24
«Нова драма» в умовах відновлення документалізму в театральній постдраматичній культурі нестабільного типу
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.