У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Методи оцінювання корпоративної культури на підприємстві

     

      У процесі економічної діяльності підприємствам періодично необхідно перевіряти та оцінювати той тип корпоративної культури, який сформувався в їх організаційній структурі. Це дасть змогу краще зрозуміти та вдосконалити наявний тип корпоративної культури. Адже корпоративна культура не тільки регулює взаємовідносини в колективі підприємства, а також впливає на ефективність його діяльності.

      У середовищі дослідників корпоративної культури не припиняються дебати про найкращі способи її оцінки. Центральне питання полягає в тому, чи має кількісний підхід до оцінки культури законну чинність, чи лише глибинний якісний підхід залишається єдиним способом «вимірювання» культури. Корпоративна культура базується на цінностях та положеннях, які найчастіше не усвідомлюються працівниками, саме тому прихильники якісного підходу – Г. Хаєт, О. Єськов та С. Ковалевський – наполягають на тому, що культурні фактори можна виявити та диференціювати тільки шляхом глибокого якісного осмислення явищ, що об’єктивно існують [160]. Для їхньої інтерпретації надалі потрібен ще й науковий методологічний підхід. З іншого боку, при відмові від використання кількісних методів оцінки культури звужується коло дослідження, тому що для порівняння декількох культур кількісний підхід є необхідним.

      Застосування методів оцінки ефективності функціонування корпоративної культури дозволяє: • підвищити обґрунтованість та якість прийнятих управлінських рішень;

      • поліпшити інформаційно-аналітичне забезпечення процесів управління корпоративною культурою;

      • знизити ступінь невизначеності та ризику при здійсненні процесів формування корпоративної культури;

      В умовах сучасного ринку оцінка такого нематеріального об’єкту як корпоративна культура може базуватися також на використанні двох різних методів: вартісного (монетарного) і відносного (немонетарного). Монетарні способи оцінки, безумовно, є більш показовими, особливо в контексті їхньої інтегрованої оцінки поряд з іншими показниками ефективності функціонування економічної системи. Однак, вартісна ідентифікація та оцінка в сучасних умовах вкрай утруднена, адже виміряти та оцінити корпоративну культуру за допомогою цифр дуже складно. Вартісна оцінка елементів корпоративної культури підприємства сьогодні є ускладнюється неоднозначністю ідентифікації, а також проблематичністю їх балансової оцінки в рамках існуючих стандартів обліку (елементи корпоративної культури необґрунтовано не включається до складу нематеріальних активів фірми).

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.