Формування стратегії розвитку автотранспортних підприємств через реструктуризацію
Натепер автотранспортні підприємства за формою власності можна розділити на приватні і комунальні. Комунальні автотранспортні підприємства представлені здебільшого пасажирськими підприємствами, що спеціалізуються на пасажирських перевезеннях.
За своєю виробничо-технічною структурою і приватні, і комунальні автотранспортні підприємства поділяють на такі:
– спеціалізовані, що мають у своїй структурі тільки рухомий склад;
– комплексні, які на базі одного підприємства мають рухомий склад і базу обслуговування наявного рухомого складу;
– станції технічного обслуговування, як окрема структура.
Роздержавлення в галузі автомобільного транспорту призвело до утворення приватних підприємств, у зв’язку з чим на ринку транспортних послуг відбулися значні зміни. Загострюється конкурентна боротьба за поділ цього ринку, причому участь в ній беруть і транспортні компанії, що створені із залученням іноземного капіталу. Щоб вижити в умовах становлення ринку автотранспортних послуг і забезпечити собі певні прибутки та конкурентні переваги, необхідно вирішувати ряд проблем, які не можуть бути врегульовані самим ринком, але вони потребують негайного вирішення.
Вся работа доступна по ССЫЛКЕ