У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Оптимізація формування єдиної аналітичної структури даних

     

      Ефективне управління підприємством вимагає не лише чіткої методології планування діяльності, але і відповідного порядку відображення звітних даних. При цьому важливо забезпечити єдині принципи відображення операцій в аналітичній структурі даних на підприємствах для цілей бюджетування, а також досягти порівнянності планової і фактичної (звітної) інформації для забезпечення оперативного контролю виконання планів і створення потрібної основи для прийняття управлінських рішень, спрямованих на стабілізацію фінансового стану, підвищення стійкості і покращення економіки суб'єкта господарювання в цілому. На більшості підприємств планування і облік існують відособлено один від одного і здійснюються в різних зрізах по одних і тих же видах доходів і витрат, що утруднює аналіз, контроль виконання запланованих показників і прийняття управлінських рішень. Це відбувається у зв'язку з тим, що специфіка бухгалтерського обліку не враховує потреб відображення інформації в плануванні, а останнє, у свою чергу, не пристосовано під деталізацію інформації, що існує на підприємстві, у бухгалтерському обліку. У зв'язку з цим, виникає потреба в адаптації систем планування і фактичного обліку для забезпечення зіставності показників планових документів і фактичних даних, що дозволить одержувати необхідну інформацію для управління підприємством [161].

      Для приведення до єдиної картини планової і фактичної інформації на підприємстві має бути прийнятий і затверджений план рахунків зі встановленням загальних принципів аналітичної системи даних і однозначним виділенням субрахунків, груп, підгруп і елементів всіх видів доходів і витрат відповідно до їх групування в системі планування. При цьому має бути встановлена однозначність у віднесенні інформації по кожній операції до конкретного рахунку (субрахунку) по групах доходів, витрат і розрахунків, що забезпечить єдиний підхід до відображення всіх даних на підприємстві.

      Для цього потрібно розглянути весь перелік бюджетних документів, для яких потрібне заповнення по факту і зіставність планової інформації фактичним даним, а також привести у відповідність аналітичний облік для потреб планування і доповнити його тією інформацією, наявність якої потрібна для формування бюджетів по факту. Аналітична система даних насамперед адаптуватиметься і у разі потреби модифікуватиметься для зручності обліку інформації, що відбивається в бюджетах: продажів, інших операційних доходів, інших виробничих витрат, управлінських, комерційних, інших операційних витрат, а також інших доходів і витрат.

      Інші бюджети, такі як зведений бюджет виробництва (потрібний для визначення виробничої програми планового періоду), бюджет виробництва (призначений для планування процесу виробництва незавершеної продукції), прямих витрат на матеріали (по визначенню величини потрібних прямих матеріальних витрат на виробництво), закупок (плануючий потребу у всіх ресурсах і, зокрема, грошових коштах для їх придбання) – служать для планування виробничого процесу і забезпечення інформацією, потрібною для ув'язки планового заповнення всіх форм операційних бюджетів. Без вищезгаданих бюджетів неможливо отримати зібрану воєдино комплексну систему планування діяльності підприємства. Проте опис механізму їх фактичного заповнення на підставі даних бухгалтерського обліку не є можливим, а формування на підставі уніфікованого управлінського обліку не реально з причини різної різногалузевої специфіки діяльності кожного підприємства.

      При аналізі планової і фактичної інформації, для керівництва найбільшу важливість становить зіставлення доходів, величини і структури понесених витрат, а також фінансового результату діяльності підприємств. Виходячи з цього виникає потреба в єдиній аналітичній системі всіх доходів і витрат на підприємствах, що включає встановлення загальної класифікації відповідної категорії доходів і витрат у плануванні і відображення її в тому ж зрізі у фактичних даних, з можливістю додаткової деталізації, що дозволить збирати в бухгалтерському обліку групу аналітики, зіставну з конкретним елементом відповідної категорії доходу або витрати в плануванні.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.