У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Стан наукової думки з питань теорії маркетингу в сфері залізничного транспорту

     

      Фінансові результати підприємств в умовах конкуренції значною мірою залежать від точності прогнозування потреб споживачів і кон'юнктури ринку, здатності швидкого пристосування до змін маркетингового середовища, можливості активного впливу на динаміку і напрямок цих змін. Як показує прогресивний світовий досвід, досягнення стійких конкурентних переваг неможливе без використання принципів та методів маркетингу, основними перевагами якого є системність, ефективність та адресність виробництва продукції, забезпечення найкращого способу задоволення попиту споживачів.

      Формою реалізації маркетингу на підприємстві є маркетингова система. Проте, в сучасній науковій літературі з маркетингу немає єдиного погляду на визначення поняття “маркетингова система”.

      Згідно визначення професора Багієва Г. Л., наданого в роботі [102, с. 405], до маркетингової системи входять елементи, які майже співпадають з елементами мікромаркетингового середовища (фірма-продуцент, фірма-постачальник, фірма-конкурент, фірма-посередник та споживач).

      Відповідно до підходу, запропонованого в роботі [106], до маркетингової системи входять дві групи елементів. Причому перша група складається з суб’єктів та об’єктів маркетингової системи, а друга – з елементів, які характеризують стан та дії суб’єктів маркетингової системи. Грунтуючись на запропонованому визначенні досить важко побудувати маркетингову систему конкретного підприємства та здійснювати управління нею, оскільки елементи кожної групи є надто різноплановими (як підкронтрольними, так і непідкронтрольними підприємству). Крім того, як вказує сам автор, їх кількість є необмеженою.

      На думку К. Длуцкого, маркетингова система представляє собою те, “що бізнес пропонує ринку”: продукт, послугу, упаковку, ціну, сервіс, комунікації, канали розподілу [38]. Проте, всі перераховані елементи є складовими комплексу маркетингу будь-якого підприємства. Дещо схожим є підхід, запропонований в роботі [3, с. 45 ], відповідно до якого елементами системи маркетингової діяльності підприємства є набір певних дій. Однак, всі вказані у даному визначенні дії є функціями маркетингу або їх елементами.

      Професор Галабурда В.Г. в роботі [4, с.21], надає наступне визначення: “Маркетингова система залізничного транспорту - це своєрідний господарський механізм, який охоплює практично всю діяльність щодо управління виробництвом та збутом продукції транспорту”. Таке трактування маркетингової системи є досить узагальненим та не показує конкретний склад її елементів, що є необхідним для ефективного управління. Крім того, не зрозуміло, які саме дії входять до компетенції даної системи, оскільки управління виробництвом продукції є основною діяльністю виробничої системи будь-якого підприємства (керівних органів виробничих підрозділів).

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.