У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Специфічні риси маркетингової системи підприємства залізничного транспорту України

     

      Хоча концепція та методологія маркетингу носять універсальний характер та використовуються підприємствами та організаціями різних форм власності всіх секторів народного господарства, проте їх застосування в кожній сфері має свої особливості, визначення яких є необхідним для розробки ефективних маркетингових програм суб’єктів господарювання. Так як формою реалізації маркетингу на підприємстві є маркетингова система, то специфіка господарської та маркетингової діяльності в певній галузі економіки обумовлює також і особливості маркетингових систем підприємств даної галузі.

      Для того, щоб виділити характерні риси маркетингової системи підприємства залізничного транспорту, необхідно розробити відповідну методологічну базу – сукупність принципів та положень, які лежать в основі аналізу. Нами пропонуються наступні положення:

      1. Специфіка суб’єкта управління залізничним транспортом. Згідно законодавства залізничний транспорт України віднесено до природних монополій [2], тобто послуги з перевезень вантажів та пасажирів по сталевих коліях надаються єдиною організацією. Статус природної монополії обумовлює необхідність державного регулювання діяльності підприємств залізничного транспорту, зокрема об’єктом регулювання є: тарифи на перевезення та надання багатьох видів додаткових послуг та доступ споживачів до послуг.

      Управління залізничним транспортом загального користування здійснює Державна адміністрація залізничного транспорту – “Укрзалізниця”. Діяльність “Укрзалізниці” реґламентується “Положенням про Державну адміністрацію залізничного транспорту України”, який затверджено Постановою Кабінету Міністрів України №262 від 29.09.2006 р. Відповідно до цієї постанови “Укрзалізниця” здійснює централізоване управління процесом перевезень пасажирів та вантажів у внутрішньому і міжнародному сполученнях та регулює виробничо-господарську діяльність залізниць у сфері організації перевізного процесу. При цьому “Укрзалізниця” суміщає виконання функцій державного управління та виконання господарських функцій.

      Так як “Укрзалізниця” здійснює управління цілою галуззю, то до її структури входять різнопрофільні підприємства: власне залізниці – статутні територіально-галузеві об’єднання, які, при централізованому управлінні, здійснюють перевезення пасажирів та вантажів у визначеному реґіоні транспортної мережі, спеціалізовані підприємства (Український державний центр “Укрспецвагон”, Український державний центр залізничних рефрижераторних перевезень (Укррефтранс), Український центр механізації колійних робіт), вагоноремонтні заводи, підприємства по забезпеченню системи управління, експедування транзитних вантажів (Державне транспортно-експедиційне підприємство “Інтертранс” Український держаний центр транспортного сервісу “Ліски”), підприємства по матеріально-технічному забезпеченню, розрахункові центри, науково-дослідні та навчальні заклади, соціально-культурні заклади.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.