У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Фактори, що визначають динаміку пасажиро- та вантажообігу

     

      Підприємства залізничного транспорту, як і будь-які суб’єкти господарювання, працюють в умовах впливу маркетингового середовища. Визначення найбільш впливових зовнішніх факторів є важливим для розробки ефективних маркетингових програм залізничних підприємств, а саме використання сприятливих маркетингових можливостей та мінімізації загроз. Однак, на результати діяльності підприємств поряд із зовнішніми впливають також і внутрішні фактори. Тому, найбільший інтерес представляє визначення того, в якій мірі залежать обсяги пасажиро- та вантажообігу саме від ефективності управління залізничними підприємствами, зокрема від результативності маркетингової системи.

      Транспортна галузь є важливим елементом інфраструктури народного господарства, яка сприяє суспільному територіальному поділу праці, є активним фактором формування економічної спеціалізації реґіонів та є сполучною ланкою, яка забезпечує взаємодію галузей економіки i суттєво впливає на динаміку виробництва і його ефективність. В свою чергу, розвиток господарства є основним чинником, що визначає попит на транспортні послуги. В більшості наукових робіт саме залежність між динамікою ВВП, обсягів виробництва в основних вантажоутворюючих галузях та обсягом вантажообігу залізничного транспорту покладена в основу регресивних моделей, запропонованих для прогнозування розвитку залізничного транспорту. Однак, слід зазначити, що взаємозв’язок даних показників не завжди є досить сильним. Аналіз динаміки ВВП та вантажообігу залізничного транспорту України за період 1950-2000 роки показує, що в 1950-1980 роках на кожний процент зростання ВВП приходилося 0,8-0,85 процента приросту вантажообігу, в 2000-2007 роках – в середньому 0,87 відсотки. Однак, останнє п’ятиріччя характеризувалось значною нерівномірністю аналізованого показника: від 0,18 у 2002 році до 0,08 у 2007 році. Це свідчить про зниження впливу динаміки ВВП та збільшення впливу інших факторів. У зв’язку з цим виникає необхідність розробки багатофакторної моделі, яка б відображала залежність між вантажообігом залізничного транспорту та комплексом факторів, які визначають його динаміку, зокрема обсяги виробництва окремих видів продукції, обсяги експорту та імпорту окремих номенклатурних груп вантажів, обсяги транзиту через територію України в цілому та з розподілом за окремими видами продукції.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.