У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Оцінка ефективності маркетингової діяльності

     

      Оцінка ефективності проведених заходів є важливим елементом управління маркетингом. Саме цей етап дозволяє оцінити результати прийнятих рішень та витрачених коштів, визначити ступінь виконання планових показників, порівняти результати роботи окремих підрозділів, визначити напрямки подальших дій. При проведенні такої оцінки на залізничному підприємстві необхідно крім визначення ефективності маркетингу в цілому та ефективності окремих заходів, розраховувати також ефективність за окремими функціями, рівнями та підрозділами. Важливе значення має порівняння отриманих результатів для різних дирекцій та залізниць, а також аналіз динаміки кожного показника.

      В спеціальній літературі з маркетингу різними авторами наводяться різноманітні показники оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства. Також фахівці з маркетингу в сфері залізничного транспорту пропонують деякі власні методики оцінки ефективності маркетингу в даній галузі. Проте, є необхідність розробки узагальненої системи показників, яка б дозволила оцінювати різні аспекти маркетингу та була б адаптованою до специфіки маркетингу в сфері залізничного транспорту. Нижче представлено перелік показників для оцінки маркетингової діяльності залізничних підприємств за функціями маркетингу, який розроблено на основі інтегрування існуючих наукових розробок, а також включає деякі показники, запропоновані автором..

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.