Вдосконалення організаційної структури управління маркетингом
Важливим напрямком реформування маркетингової системи залізничного транспорту є впровадження нових форм управління та створення організаційної структури, орієнтованої на дослідження та максимальне задоволення попиту споживачів транспортних послуг. Зокрема в Концепції реструктуризації ставиться завдання “утворення гнучкої і економічної системи управління, що орієнтувалась би на споживача і сприяла технічному прогресу, була б здатною зберегти й закріпити конкурентні позиції залізничного транспорту на внутрішньому і міжнародному ринках транспортних послуг.”
Як показано в п.2.1., маркетингова діяльність на залізничному транспорті зосереджена в основному в підрозділах, які представляють комерційне господарство (вертикаль Головне управління комерційної роботи та маркетингу - служба комерційної роботи та маркетингу – відділ комерційної роботи та маркетингу дирекції – станція) для вантажних перевезень та підрозділах, які представляють пасажирське господарство (вертикаль Головне пасажирське управління – пасажирська служба – пасажирський відділ дирекції – вокзал) для пасажирських перевезень.
Необхідно відмітити, що маркетингові функції є не єдиними серед функцій вказаних підрозділів. Так, головними завданнями служби комерційної роботи та маркетингу є обслуговування споживачів при оформленні замовлень, навантаженні вантажів та їх видачі одержувачам, контроль за розрахунками, розробка заходів для збільшення обсягів перевезень, оперативно-технічне керівництво підпорядкованими відособленими структурними підрозділами та їх підрозділами, утримання та розвиток (в тому числі капітальне будівництво) об’єктів комерційного господарства та ін. Для пасажирської служби це: організація обслуговування пасажирів до, під час та після поїздки (в тому числі продаж квитків), підготовка потягів до рейсу, експлуатація та ремонт рухомого складу, оперативно-технічне керівництво лінійними підприємствами та їх підрозділами, розробка заходів із покращання якості обслуговування та збільшення обсягів перевезень, утримання та розвиток об’єктів пасажирського господарства та ін.
Вся работа доступна по ССЫЛКЕ