У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Вдосконалення організаційної структури управління маркетингом

     

      Важливим напрямком реформування маркетингової системи залізничного транспорту є впровадження нових форм управління та створення організаційної структури, орієнтованої на дослідження та максимальне задоволення попиту споживачів транспортних послуг. Зокрема в Концепції реструктуризації ставиться завдання “утворення гнучкої і економічної системи управління, що орієнтувалась би на споживача і сприяла технічному прогресу, була б здатною зберегти й закріпити конкурентні позиції залізничного транспорту на внутрішньому і міжнародному ринках транспортних послуг.”

      Як показано в п.2.1., маркетингова діяльність на залізничному транспорті зосереджена в основному в підрозділах, які представляють комерційне господарство (вертикаль Головне управління комерційної роботи та маркетингу - служба комерційної роботи та маркетингу – відділ комерційної роботи та маркетингу дирекції – станція) для вантажних перевезень та підрозділах, які представляють пасажирське господарство (вертикаль Головне пасажирське управління – пасажирська служба – пасажирський відділ дирекції – вокзал) для пасажирських перевезень.

      Необхідно відмітити, що маркетингові функції є не єдиними серед функцій вказаних підрозділів. Так, головними завданнями служби комерційної роботи та маркетингу є обслуговування споживачів при оформленні замовлень, навантаженні вантажів та їх видачі одержувачам, контроль за розрахунками, розробка заходів для збільшення обсягів перевезень, оперативно-технічне керівництво підпорядкованими відособленими структурними підрозділами та їх підрозділами, утримання та розвиток (в тому числі капітальне будівництво) об’єктів комерційного господарства та ін. Для пасажирської служби це: організація обслуговування пасажирів до, під час та після поїздки (в тому числі продаж квитків), підготовка потягів до рейсу, експлуатація та ремонт рухомого складу, оперативно-технічне керівництво лінійними підприємствами та їх підрозділами, розробка заходів із покращання якості обслуговування та збільшення обсягів перевезень, утримання та розвиток об’єктів пасажирського господарства та ін.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.