Реорганізація системи маркетингової інформації в умовах формування сучасних ринкових відносин
Важливою складовою реорганізації маркетингової системи є раціоналізація системи маркетингової інформації.
Реорганізація системи має проводитись відповідно до реформування організаційної структури та охоплювати всі рівні управління. Склад елементів системи (підсистема збору зовнішньої інформації, підсистема внутрішньої звітності, підсистема маркетингових досліджень та підсистема аналізу маркетингової інформації) для кожного рівня управління є різним. Так, на нижчому рівні (лінійні підприємства) організується в основному збір та передача внутрішньої інформації, а на вищих рівнях працюють всі підсистеми. Центральним елементом системи є банк маркетингової інформації, який створюється в аналітичних підрозділах вищих рівнів управління: в Головному управлінні стратегічного маркетингу та службі маркетингу залізниці і поповнюється працівниками підрозділів всіх рівнів управління (в тому числі підрозділами, які не входять до маркетингової системи). Доступ до інформаційного банку мають як всі підрозділи маркетингової системи, так і інші підрозділи залізничного транспорту. Проте, рівень доступу є різним залежно від їх потреб та статусу.
Вся работа доступна по ССЫЛКЕ