У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Економіко-правові методи регулювання маркетингової системи підприємства залізничного транспорту

     

      Як було відзначено в п.1.3., діяльність “Укрзалізниці” підлягає державному регулюванню та контролю, що обумовлено її природньомонопольним статусом. Це здійснюється з метою запобігання можливим зловживанням владою над ринком і негативним наслідкам для споживачів від монопольного положення залізничного транспорту. Зокрема, основними мотивами, що спонукають державу регулювати діяльність природних монополій, є наступні:

       Аллокативна неефективність. Оскільки галузь природної монополії вимагає тільки одного ефективного виробника, то він набуває величезної ринкової влади, призначаючи ціни, що набагато перевищують його витрати, що створює проблему неефективності розподілу ресурсів із погляду суспільства, тобто ціна виявляється вище, а обсяг випуску нижче оптимального для галузі. За більш високою ціною, за якою монополіст максимізує прибуток, група потенційних споживачів буде виключена, так як вони не будуть готові дозволити собі продукцію за штучно завищеною ціною. В результаті такі споживачі будуть змушені купувати більш економні субститути або менш корисні продукти. Крім того, висока ціна на продукцію природного монополіста веде до підвищення цін у галузях, що використовують його продукт в якості ресурсу, тобто неефективність природного монополіста поширюється по всьому технологічному ланцюжку взаємозалежних галузей.

       X-неефективність. Сучасні антимонопольні економісти використовують термін «Х-неефективність» для визначення внутрішніх втрат, що виникають коли фірма набуває монопольної влади і не відчуваючи тиску сильних конкурентів, не має стимулів до збереження своїх витрат на конкурентному рівні.

       Технологічний прогрес. Зазвичай вважається, що у монополіста бракує стимулів до сприяння технічним змінам і він зводить нанівець технологічний прогрес.

       «Зняття вершків» і перехресне субсидування. У результаті суспільної уваги, уряд може постійно відчувати необхідність коректувати запас товарів або послуг за цінами нижче собівартості для деяких категорій споживачів. Постачання таких послуг фінансується з більш високих прибутків, одержуваних від продажу інших товарів і послуг. Якщо фірма, обтяжена зобов'язаннями надання універсальних послуг, не захищена деяким способом від цінової конкуренції і вільного входу конкурентів, вона може опинитися не готова до збереження своїх ринкових позицій і потенційних конкурентів проникнуть на ті сегменти ринку, що обслуговуються за цінами вище витрат. «Зняття вершків» має місце коли продавець концентрується тільки в тих областях ринку, де витрати пропозиції найбільш низькі, наприклад по географічних причинах. Регульовані фірми на такому ринку, з обов'язками надання універсальних послуг, можуть опинитися у фатально згубній ситуації, коли конкуренти захоплять цей сегмент ринку з більш низькими витратами і високими прибутками, що виявляються вирішальними для покриття втрат на сегментах ринку з високими витратами.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.