Збутова діяльність як об’єкт управління
На сьогодні існує безліч думок та підходів щодо суті та місця збутової діяльності у цілісній економічній системі підприємства і системі управління зокрема. Найбільшої уваги заслуговують дискусії науковців стосовно співвідношення понять «збут-маркетинг» та «збут-логістика», оскільки при розгляді спеціальної економічної літератури, часто незрозумілою є різниця між ними. Автори апелюють однаковими термінами щодо зовсім різних понять. Ці проблеми ще на рівні теорії та методології є причиною виникнення труднощів і у практичній діяльності: при створенні структурних підрозділів підприємства, які займаються збутовою діяльністю та управлінням нею; при розподілі обов’язків, прав та повноважень працівників цих підрозділів; при прийнятті конкретних управлінських рішень щодо планування, організації, регулювання, мотивації, обліку, контролю та економічного аналізу збутової діяльності.
Проте, перш ніж перейти до вирішення цих питань, доцільно з’ясувати, що ж таке взагалі збут і збутова діяльність з погляду загальної економічної теорії та загальної теорії систем (системології).
Вся работа доступна по ССЫЛКЕ